Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als ze kindjes willen dan kan je op die leeftijd natuurlijk er niet te lang meer mee wachten. Ianthe is niet meer van de jongsten (voor kindjes bedoel ik).
Snap ik, zou zelf ook niet zoolang wachten, maar na 2 a 3 maand zwanger zijn is wel heel vlotAls ze kindjes willen dan kan je op die leeftijd natuurlijk er niet te lang meer mee wachten. Ianthe is niet meer van de jongsten (voor kindjes bedoel ik).
T'is wel snel ja maar goed het is hun leven. Hopelijk draait het goed uit voor hun.

Het begint mij trouwens te dagen dat ik een jaar lang heb samengewerkt met een ex-deelnemer van Blind getrouwd.
Ik heb nochtans al zijn escapades gevolgd op TV, dan kom je hem jaren later tegen als collega op het werk en dan herken je hem gewoon niet.![]()
Onze goeieJa maar wie dan

Is da diene met de rozen in de badkamer?Onze goeievriendex collega Joris.
(We zijn beiden externe IT'ers dus we wisselen regelmatig van klant)
Ja.Is da diene met de rozen in de badkamer?
Na slechts een maand daten ontdekte Ianthe dat ze zwanger was van JorenSnap ik, zou zelf ook niet zoolang wachten, maar na 2 a 3 maand zwanger zijn is wel heel vlot![]()

Volgen doe ik het ook ni maar gaat daar soms heftig aan toeIk volg het nu niet, maar heb ook al wel zaken gezien in de Australische versie damn lol