Blind Getrouwd 2024

Als ze kindjes willen dan kan je op die leeftijd natuurlijk er niet te lang meer mee wachten. Ianthe is niet meer van de jongsten (voor kindjes bedoel ik).

T'is wel snel ja maar goed het is hun leven. Hopelijk draait het goed uit voor hun.
Snap ik, zou zelf ook niet zoolang wachten, maar na 2 a 3 maand zwanger zijn is wel heel vlot :p

Het begint mij trouwens te dagen dat ik een jaar lang heb samengewerkt met een ex-deelnemer van Blind getrouwd.
Ik heb nochtans al zijn escapades gevolgd op TV, dan kom je hem jaren later tegen als collega op het werk en dan herken je hem gewoon niet. :tongue:

Het begint mij trouwens te dagen dat ik een jaar lang heb samengewerkt met een ex-deelnemer van Blind getrouwd.
Ik heb nochtans al zijn escapades gevolgd op TV, dan kom je hem jaren later tegen als collega op het werk en dan herken je hem gewoon niet. :tongue:

Ja maar wie dan

Is natuurlijk enorm veel in scene gezet uiteraard, sommige die deelnemen zijn zelfs acteurs of acteurs geweest.

En blijkbaar is dat huwelijk niet bindend daar in Australië tijdens dat programma.

Dat maakt het natuurlijk niet minder leuk om te volgen want is soms wel hilarisch.

De Australische versie heb ik een paar keer gevolgd, maar ik stoor me aan de enorme hoeveelheid aan afleveringen per seizoen. Daar zit véél herhaling en opvulling in, terwijl je vooral uitkijkt naar totaal ontspoorde dinner parties en de fall-out in de aflevering nadien. Ik kan het niet meer opbrengen om weken aan een stuk elke avond voor TV te zitten om het uit te zien.

Daar is inderdaad enorm veel in scène gezet en lang niet iedereen zit daar met oprechte intenties. Die willen vooral influencer worden.

Terug
Bovenaan