Blind Getrouwd 2024

zo gaan er vooral geen kijkers overblijven
het is niet dat er iemand met de X-factor van Candice in zit waar je op zijn minst gebiologeerd naar blijft kijken
Ze hebben nochtans 5 live zenders, plaats genoeg voor én voetbal én blind getrouwd, wat ongetwijfeld één van hun populairste en duurste producties is. Absurd van zo kijkers weg te jagen.

Volgende week zegt Larissa: "Kameraad, als je me dat nog eens flikt..." Ik vraag me af welke klein detail het is, wss geen echt drama hoewel de makers het onderste van de kan willen schrapen met die catchy soundbite.

zo gaan er vooral geen kijkers overblijven
het is niet dat er iemand met de X-factor van Candice in zit waar je op zijn minst gebiologeerd naar blijft kijken
Dit seizoen staat dan ook in het teken van de signalen die mensen al dan niet geven en al dan niet interpreteren.
Benieuwd hoe de programmamakers de signalen van de afnemende kijkcijfers gaan interpreteren…

Volgende week zegt Larissa: "Kameraad, als je me dat nog eens flikt..." Ik vraag me af welke klein detail het is, wss geen echt drama hoewel de makers het onderste van de kan willen schrapen met die catchy soundbite.

Vorige keer hadden ze in het 'volgende week'-stukje een deel van Britt die aan het wenen was, alsof het toch allemaal niet goed ging. Dan bleek het in deze aflevering over haar oma te gaan. M.a.w., ik baseer me nooit meer op die stukjes.

Tussen Simen en Larissa is het over & out.
Tussen Thomas en Karlien zou het misschien nog kunnen. Humor is een goede basis om op te beginnen flirten, maar dan moet hij het wel durven natuurlijk.
Tussen Jidse en Jorina komt het denk ik nog goed. Ze hebben er allebei zin in en hebben geen zin om forever alone te eindigen en gaan hun best doen denk ik.
Tussen Jonas en Britt denk ik dat het wat een fling gaat zijn maar niets gaat worden, al zou hij wel willen. Ze zeggen op het einde ja om nog wat te proberen maar bij het terugkom moment zal blijken dat het toch niet 'meer' was voor haar.

Mening hier is niet echt veranderd hier.

Simen en Larissa: Ze sleuren teveel mee uit het verleden. Voor beiden geen goed idee om (nu al) mee te doen met dit programma. Jammer, want in theorie zit het er voor hen wel in, denk ik. Lijken mij allebei nog wel aangename mensen.

Thomas en Karlien: Ik geef ze toch nog steeds 0,0 kans. Ik zie langs haar kant echt geen enkele vorm van chemie richting hem. In haar hoofd was het volgens mij na dag één al voorbij.

Jidse en Jorina: Nog altijd het enige koppel dat ik zie slagen. Al zullen ze er ook nog wel voor moeten werken.

Jonas en Britt: Zij gaat al op de rem staan. Misschien is dat geen ramp (en misschien was hij te heftig, dat weten we niet), maar als zo'n situatie zich voordeed in vorige seizoenen had dat zelden of nooit een positieve uitkomst. Ik geef ze een kleine kans, maar ik ben er niet van overtuigd dat zij uiteindelijk de stap kan zetten.

Ik denk dat zij zich fysiek niet aangetrokken voelt tot Simen, ik meen mij te herinneren dat ze in't verleden altijd viel op van die overdreven fitness kerels / "bad boys" (stond ergens in een artikel op hln).

Die Simen snapt het niet. Op reis ook al opmerkingen gekregen ivm. zijn eetgedrag 'voor de beleefdheid' en dan thuis ook nog vollendees pasta zitten schranzen omdat ze moeite heeft gedaan 😅.
Dan komt ze daar met een tupperware potteke af en zegt hij 'ah ma er is nog pasta hé'.

*modedit* Geen koosnaampjes (met negatieve connotatie) aub

Laatst bewerkt door een moderator:
Jonas en Britt: Zij gaat al op de rem staan. Misschien is dat geen ramp (en misschien was hij te heftig, dat weten we niet), maar als zo'n situatie zich voordeed in vorige seizoenen had dat zelden of nooit een positieve uitkomst. Ik geef ze een kleine kans, maar ik ben er niet van overtuigd dat zij uiteindelijk de stap kan zetten.
Itt tot andere seizoenen zijn die wel al heel ver gegaan, samen douchen, en hebben wss al liggen joepen.

Blijf erbij, zij vindt hem al nie super lelijk, anders had ze haar niet opgegeven. Iets waardoor de eerste 2 koppels mij kansloos lijken. En waardoor ik dit nog wel goed zie komen.

Larissa en Simen lijkt mij een absoluut verloren zaak. Het boeit haar allemaal niet. Simen rijdt een madam omver. "Aja, accidenten gebeuren he, allee, uwe fret staat op tafel". En als je dan haar lijstje hoort van wat ze wou, zijn er toch al een paar belangrijke boxen die niet afgevinkt worden.

En dat tweede koppel, tja. Die pakken het wel iets meer met een open mindset aan. Maar die Thomas is zo "ne raren", die Karlien heeft idd haar beslissing al genomen, en probeert daar toch gewoon nog het beste van te maken?

Jidse en Jorina zijn voorlopig wel het beste bezig. Die lijken fysiek het allemaal wel ok te vinden. En zijn alle twee gewoon wat raar. Maar u haar iedere ochtend onder de lavabo wassen wel heel bizar.

Itt tot andere seizoenen zijn die wel al heel ver gegaan, samen douchen, en hebben wss al liggen joepen.

Blijf erbij, zij vindt hem al nie super lelijk, anders had ze haar niet opgegeven. Iets waardoor de eerste 2 koppels mij kansloos lijken. En waardoor ik dit nog wel goed zie komen.

Larissa en Simen lijkt mij een absoluut verloren zaak. Het boeit haar allemaal niet. Simen rijdt een madam omver. "Aja, accidenten gebeuren he, allee, uwe fret staat op tafel". En als je dan haar lijstje hoort van wat ze wou, zijn er toch al een paar belangrijke boxen die niet afgevinkt worden.

En dat tweede koppel, tja. Die pakken het wel iets meer met een open mindset aan. Maar die Thomas is zo "ne raren", die Karlien heeft idd haar beslissing al genomen, en probeert daar toch gewoon nog het beste van te maken?

Jidse en Jorina zijn voorlopig wel het beste bezig. Die lijken fysiek het allemaal wel ok te vinden. En zijn alle twee gewoon wat raar. Maar u haar iedere ochtend onder de lavabo wassen wel heel bizar.

Die Larissa weet zich gewoon soms geen houding te geven. Gewoon een heel onzeker persoon. Ik denk niet dat ze van slechte wil is en het vanaf dag één al had opgegeven. Merkte je ook in dat stuk met de 'experte'. Toen was het ook van 'moet ik hem nu vastpakken of niet, ik zal dan maar over zijn been strelen, ...'

Hoe ver dat laatste koppel gegaan is, weet je natuurlijk niet. Masseren kan ook heel braaf zijn, en dat douchen kan ook gewoon met zwemkledij zijn natuurlijk (zoals dat andere koppel ook samen in bad ging). Ok, dat kan ook allemaal best intiem zijn, maar het lijkt er op dat ze nu terug komen naar de knuffel-en-brave-kusjes-fase gaan.

Thomas en Karlien: Ik geef ze toch nog steeds 0,0 kans. Ik zie langs haar kant echt geen enkele vorm van chemie richting hem. In haar hoofd was het volgens mij na dag één al voorbij.
Inderdaad. Ik vrees dat de aantrekking langs Karlien haar kant niet meer zal komen. Ze geeft zelf aan dat ze het gevoel heeft voor hem te moeten zorgen ipv dat er voor haar ‘gezorgd wordt’. Ze steken dat wat op haar professionele achtergrond maar ben daar zelf niet van overtuigd.

Inderdaad. Ik vrees dat de aantrekking langs Karlien haar kant niet meer zal komen. Ze geeft zelf aan dat ze het gevoel heeft voor hem te moeten zorgen ipv dat er voor haar ‘gezorgd wordt’. Ze steken dat wat op haar professionele achtergrond maar ben daar zelf niet van overtuigd.
Ik zie eigenlijk ook niet op welke basis die 2 gematched zijn? Hij is heel fel bezig met zijn sporten (lopen/fietsen) maar verder zie ik niet direct wat hem passioneert? Van haar tonen ze eigenlijk ook niet veel dus moeilijk in te schatten, maar je ziet totaal geen twinkeling in haar ogen als ze naar hem kijkt, wat je bij sommige van de andere koppels wel ziet.

Tenzij iemand een redderscomplex heeft (en het is niet dat dat dan voor een gezonde relatie zorgt) stoot zijn kwetsbaar opstellen eerder af in deze fase. Hij vergeet hier dat ze in blind getrouwd zitten en de hele eerste fase van vonken en verliefd worden hebben overgeslagen. In die fase hebben de meesten weinig boodschap aan overladen worden met iemands worstelingen.

Terug
Bovenaan