Blind gekocht 2024

Bon, dat homokoppel heeft dus een sekskamer met dubbele douche gevraagd. Waarom in hemelsnaam zit er anders een dubbel bed in :oink:
Ik begin mij ook vragen te stellen bij het doel van de toneelruimte 🙃

Dat dubbel bed stond er al in, die douche hebben ze er idd bij gestoken.

Bon, dat homokoppel heeft dus een sekskamer met dubbele douche gevraagd. Waarom in hemelsnaam zit er anders een dubbel bed in :oink:
Ik begin mij ook vragen te stellen bij het doel van de toneelruimte 🙃

Ja dat stond waarschijnlijk in hun geheim verlanglijstje dat niet voor de camera mog besproken worden: een sekskamer en een toneelseksruimte. :sarcastic:

Ik had gewoon die badkamer beneden gelaten. Dit is toch superonhandig in de toekomst met kinderen? 1 badkamer met een dubbelbed in, waarvoor je door de dressing moet.

Ook de bureauruimte is volledig open zonder mogelijkheid om je van geluid af te schermen.

Ik acht de kans groot dat ze dit te koop zetten eens ze concreet stappen voor een kind beginnen te ondernemen.

't is gewoon de "starterswoning" waar Kinga hun van overtuigd heeft he.
ik vond die half-blauwe muur overal toch ook niet echt een voorbeeld van stijl, tbh.

Inderdaad vreemde keuzes daar in Heule... Hebben die trouwens geen TV?

Benieuwd wat ze gaan doen met dat huis voor het gezinnetje in Wetteren. Zonder de geliefde oprit en te weinig kamers?

dat van die oprit is relatief he. ze hadden een oprit of garage gevraagd, en ik dacht een garagepoort gezien te hebben.
maar ik denk idd ook wel dat ze daar een huis gekocht hebben dat niet aan de eisen van de klant voldoet.

maar goed: we hebben eigenlijk niks gezien he.

Die renovatie van dat huis in Heule is echt het domste dat ik al heb gezien. Ze vroegen nadrukkelijk een huis om kinderen in groot te kunnen brengen, en ze krijgen een huis met 2 slaapkamers waarvan 1 de fucking badkamer is. En je kan daar echt niet zeggen dat het en-suite is hé, het is echt gewoon een bed in een badkamer.

Wat staat die boerendochter daar nu ‘boos’ te zijn, ze zijn bezig met uw huis, het is gewoon nog niet af. En met een kleuter indertijd kon ze evengoed een flatje huren, kleuters zijn compact.

35k renovatiebudget en dan laten zien wat er gedaan werd. Lachwekkend.
Sponsoring is 1 ding. Dit is in de verste verte niet meer realistisch.

Wat staat die boerendochter daar nu ‘boos’ te zijn, ze zijn bezig met uw huis, het is gewoon nog niet af. En met een kleuter indertijd kon ze evengoed een flatje huren, kleuters zijn compact.
Wat een drama voor niets, jfc.

"Wij gaan de komende weken ons eigen verhaal moeten schrijven".

Whut.

Ik heb dit seizoen niet gevolgd maar heb wel gisteren gelezen dat de reveal van het huis van de boerendochter voor het begin van volgend seizoen zou zijn.

Ik heb dit seizoen niet gevolgd maar heb wel gisteren gelezen dat de reveal van het huis van de boerendochter voor het begin van volgend seizoen zou zijn.
Wanneer zou dat gefilmd zijn geweest? Dat huis is hier niet ver van en volgens mij nog steeds niet af. Ze stonden daar vorige maand nog met een kraan om de regenwaterputten te steken.
Weet nu niet of er budgetten zijn vermeld geweest voor de renovatie, maar ze hebben half dat huis platgegooid om opnieuw te zetten. Dat gaat toch ook weer puur sponsoring zijn geweest?

Wanneer zou dat gefilmd zijn geweest? Dat huis is hier niet ver van en volgens mij nog steeds niet af. Ze stonden daar vorige maand nog met een kraan om de regenwaterputten te steken.
Weet nu niet of er budgetten zijn vermeld geweest voor de renovatie, maar ze hebben half dat huis platgegooid om opnieuw te zetten. Dat gaat toch ook weer puur sponsoring zijn geweest?
Ze hebben helemaal niets meegegeven over dit huis.

35k renovatiebudget en dan laten zien wat er gedaan werd. Lachwekkend.
Sponsoring is 1 ding. Dit is in de verste verte niet meer realistisch.
Ik vond dat er wel wat over. Die mensen moeten op een (schoon ingeklede) kale zolder zonder zelfs een vloer slapen, want daar was allemaal geen budget voor.

Maar dan wel een maatwerk-kast met uitklapbaar bed, beneden hele nieuwe vloer, los over een vloer gelegd die zeker niet vervangen moest worden als er geen budget was, en de obligatoire laadpaal (hebben die mensen wel een EV?)

Ik zou dat niet appreciëren, tbh

Ik vond dat er wel wat over. Die mensen moeten op een (schoon ingeklede) kale zolder zonder zelfs een vloer slapen, want daar was allemaal geen budget voor.

Maar dan wel een maatwerk-kast met uitklapbaar bed, beneden hele nieuwe vloer, los over een vloer gelegd die zeker niet vervangen moest worden als er geen budget was, en de obligatoire laadpaal (hebben die mensen wel een EV?)

Ik mis de originele insteek van het programma waar koppels als deze, dus met een effectief probleem/‘relatief’ klein budget, geholpen werden. Tegenwoordig vind ik - persoonlijk - dat het overduidelijk is dat mensen met een écht wel doenbaar budget gewoon meedoen om te scoren qua meer opgedaan dan ze zelf zouden kunnen en dat vooral de boodschap ‘stop met zo veel te willen en wordt gewoon aan kleiner en minder luxueus te wonen’ van de overheid door wordt geduwd.

Ik snap niet dat ze niet gevraagd hebben naar extra budget? Dat gebeurt toch soms nog, weliswaar misschien vooral in de Nederlandse versie? Hadden ze dat gevraagd om toch zeker 4 slaapkamers te kunnen creëren (op zolder waren er toch 2 mogelijk) was dat misschien wel mogelijk? Dat uitklapbaar bed is geen oplossing, leek eerder reklame voor de sponsor.

Terug
Bovenaan