In een ideale wereld zet je die wasmachine inderdaad in een aparte ruimte maar de realiteit is voor veel mensen dat je het beste er van moet maken met de ruimte die voor handen is.
In theorie had den ze die ruimte vóór de badkamer kunnen houden en daar de wasmachine kunnen zetten maar dan verlies je daar dat plekje waar je die fiets uit de weg kan zetten en als ik moet kiezen tussen die wasmachine waar ze nu staat met die fiets mooi uit de weg OF de wasmachine benden maar die fiets in gang zoals die vrouw eerst dacht dat het ging zijn dan weet ik het wel. Die fiets in die gang staat daar namelijk áltijd knal in de weg én als diej fiets nat is, is heel uwe gang nat/vuil.
Ze woont daar ook maar alleen dus acht de kans klein dat ze veel aan dat bureautje gaat zitten en zó veel machines was zal die nu ook wel draaien alleen zeker? Hoewel... ik acht de kans vrij groot dat de was van de dochters daar ook nog gedraaid zal worden.
Ik vond dat een niet onterechte opmerking. Ze willen allemaal de "gezinswoning waar kinderen kunnen opgroeien/een thuis voor vrij lang" maar ze hebben wel maar het budget van een starterswoning.
Kinga maakte die opmerking niet vanuit het punt van "wat jullie zoeken is toch een starterswoning?" maar meer van "Jullie beseffen toch dat jullie met dat budget een starterswoning moeten zoeken en niet meer dan dat?".
Het is niet omdat Dovy daar een gratis keuken in steekt, X²O het nodige sanitair sponsored etc dat ze kunnen toveren... je kan geen huis van €700k toveren voor €310k.