Blind gekocht 2024

Toen hij op den tablet de tafel aan het kiezen was. Had ik ze al aangeduid de welke het zou worden, uiteraard jawel die zelfde bamboe tafel. Gelukkig eens niet dezelfde stijl van deuren dat was eens een verfrissing.

Natuurlijk moeten ze er weer een gay koppel erbij halen. Want ja tegenwoordig kan een programma niet meer zonder. Op zich niets tegen dat koppel maar ik had dan liever een koppel gezien of gezin dat echt de hulp nodig had zoals vorig jaar op het einde

Heeft dat gaykoppel dan niet echt hulp nodig misschien of wat bedoel je precies? Of mogen homokoppels niet langer opgevoerd worden in tv programma's?

En hadden ze nu echt geen andere plek kunnen vinden voor de wasmachine? De overloop is toch de laatste plek waar je zoiets wilt. Altijd wat rommel in de buurt van een wasmachine en als dat ding staat te draaien kan je in het hele huis meegenieten van het lawaai.
Gezellig werken ook aan uw bureau, wanneer de wasmachine daarnaast staat te zwieren.

Het zijn die kleinere budgetten die ik vaak net leuker vind. Heule is idd speciaal qua volk, dat is effectief Heule Til I Die (bijv in Marke helemaal niet zo, jeezes). Ik kan altijd weinig sympathie opbrengen voor mensen als die Balder. Ja, alles is duur maar voor meer dan een half miljoen kan je schitterend wonen en als je daar dan moet voor opgeven dat je de Boekentoren ziet óf je geen slechte covers kan inzingen… big deal.
Die theaterzaal is denk ik omdat ze altijd graag hebben dat deelnemers één iets vragen om het spannender te maken. Was lang zo met de ‘hangar’ of de ‘man cave’, nu dat een beetje uitgespeeld is krijg je die hobby-vragen. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand met een beetje inzicht niet kan gaan oefenen in eigen huis en als ze een theatergezelschap hebben, kunnen ze wel iets van subsidie of zo krijgen (nu nog).
Stoorde mij een beetje aan die opmerking van ‘ja maar jullie zoeken wel geen starterswoning precies?!’ Want ze gaven dat toch aan van in het begin ‘een gezinswoning waar kinderen kunnen in opgroeien’ dus toch een thuis voor vrij lang.

Die gele overloop en wc was er gewoon los over. Wel slechte reclame als je op tv laat zien dat je gewoon niets rekening houdt met de wensen van uw klant. Maar inderdaad, verven is snel gedaan.

En hadden ze nu echt geen andere plek kunnen vinden voor de wasmachine? De overloop is toch de laatste plek waar je zoiets wilt. Altijd wat rommel in de buurt van een wasmachine en als dat ding staat te draaien kan je in het hele huis meegenieten van het lawaai.
In een ideale wereld zet je die wasmachine inderdaad in een aparte ruimte maar de realiteit is voor veel mensen dat je het beste er van moet maken met de ruimte die voor handen is.

In theorie had den ze die ruimte vóór de badkamer kunnen houden en daar de wasmachine kunnen zetten maar dan verlies je daar dat plekje waar je die fiets uit de weg kan zetten en als ik moet kiezen tussen die wasmachine waar ze nu staat met die fiets mooi uit de weg OF de wasmachine benden maar die fiets in gang zoals die vrouw eerst dacht dat het ging zijn dan weet ik het wel. Die fiets in die gang staat daar namelijk áltijd knal in de weg én als diej fiets nat is, is heel uwe gang nat/vuil.

Ze woont daar ook maar alleen dus acht de kans klein dat ze veel aan dat bureautje gaat zitten en zó veel machines was zal die nu ook wel draaien alleen zeker? Hoewel... ik acht de kans vrij groot dat de was van de dochters daar ook nog gedraaid zal worden.
Stoorde mij een beetje aan die opmerking van ‘ja maar jullie zoeken wel geen starterswoning precies?!’ Want ze gaven dat toch aan van in het begin ‘een gezinswoning waar kinderen kunnen in opgroeien’ dus toch een thuis voor vrij lang.
Ik vond dat een niet onterechte opmerking. Ze willen allemaal de "gezinswoning waar kinderen kunnen opgroeien/een thuis voor vrij lang" maar ze hebben wel maar het budget van een starterswoning.

Kinga maakte die opmerking niet vanuit het punt van "wat jullie zoeken is toch een starterswoning?" maar meer van "Jullie beseffen toch dat jullie met dat budget een starterswoning moeten zoeken en niet meer dan dat?".

Het is niet omdat Dovy daar een gratis keuken in steekt, X²O het nodige sanitair sponsored etc dat ze kunnen toveren... je kan geen huis van €700k toveren voor €310k.

In een ideale wereld zet je die wasmachine inderdaad in een aparte ruimte maar de realiteit is voor veel mensen dat je het beste er van moet maken met de ruimte die voor handen is.

In theorie had den ze die ruimte vóór de badkamer kunnen houden en daar de wasmachine kunnen zetten maar dan verlies je daar dat plekje waar je die fiets uit de weg kan zetten en als ik moet kiezen tussen die wasmachine waar ze nu staat met die fiets mooi uit de weg OF de wasmachine benden maar die fiets in gang zoals die vrouw eerst dacht dat het ging zijn dan weet ik het wel. Die fiets in die gang staat daar namelijk áltijd knal in de weg én als diej fiets nat is, is heel uwe gang nat/vuil.

Ze woont daar ook maar alleen dus acht de kans klein dat ze veel aan dat bureautje gaat zitten en zó veel machines was zal die nu ook wel draaien alleen zeker? Hoewel... ik acht de kans vrij groot dat de was van de dochters daar ook nog gedraaid zal worden.

Ik vond dat een niet onterechte opmerking. Ze willen allemaal de "gezinswoning waar kinderen kunnen opgroeien/een thuis voor vrij lang" maar ze hebben wel maar het budget van een starterswoning.

Kinga maakte die opmerking niet vanuit het punt van "wat jullie zoeken is toch een starterswoning?" maar meer van "Jullie beseffen toch dat jullie met dat budget een starterswoning moeten zoeken en niet meer dan dat?".

Het is niet omdat Dovy daar een gratis keuken in steekt, X²O het nodige sanitair sponsored etc dat ze kunnen toveren... je kan geen huis van €700k toveren voor €310k.
Buiten die toneelruimte lijken ze nu wel geen zulke onmogelijke dingen te vragen in een gat als Heule.

Buiten die toneelruimte lijken ze nu wel geen zulke onmogelijke dingen te vragen in een gat als Heule.
Het is enorm gegeerd, echt hoeveel gasten in onze omgeving zitten speuren naar vastgoed in Heule is veel. Daar zit kennelijk een sfeer en dorpsgevoel dat erg aantrekt. Wij zitten nu wel in Marke, maar de blokjes achter ons gaan voor dik boven de 330K. En ik denk dat wij qua gewildheid áchter het centrum, Heule en Bissegem komen.

Die gele overloop en wc was er gewoon los over. Wel slechte reclame als je op tv laat zien dat je gewoon niets rekening houdt met de wensen van uw klant. Maar inderdaad, verven is snel gedaan.

Onze buren hebben hun wasmachine op de vide staan. Snap ook niet waarom je dat zou willen.

Er was nu ook niet echt plaats ergens anders voor die wasmachine en droogkast te zetten denk ik.

Het was dat of waar dat die fiets stond.

Zo iemand alleen draait ook niet meer veel machines. Dat gaat daar niet iedere dag staan kabaal maken zoals in sommige gezinnen met kleine kinderen.

nog iemand die zich stoorde aan het hoge reclame-gehalte deze aflevering?
"we zoeken hier een keuken te plaatsen. gelukkig is daar een handige configurator voor, en dan kies ik dit en dat... *Van Marcke logo dubbel in beeld"
"ik zou hier een tafel zetten *opent IKEA-app*"
obligatoir Dovy-logo

ik snap dat als je uw keukens praktisch weggeeft aan een programma dat je wat mentions wilt, maar 't is er bij momenten wat over.

nog iemand die zich stoorde aan het hoge reclame-gehalte deze aflevering?
"we zoeken hier een keuken te plaatsen. gelukkig is daar een handige configurator voor, en dan kies ik dit en dat... *Van Marcke logo dubbel in beeld"
"ik zou hier een tafel zetten *opent IKEA-app*"
obligatoir Dovy-logo

ik snap dat als je uw keukens praktisch weggeeft aan een programma dat je wat mentions wilt, maar 't is er bij momenten wat over.
Elk jaar is het een tikkeltje meer inderdaad. Wij zitten er vooral mee te lachen dat het zo geforceerd is telkens.

Elk jaar is het een tikkeltje meer inderdaad. Wij zitten er vooral mee te lachen dat het zo geforceerd is telkens.
Wij lachen ook elke aflevering als ze inzoomen wanneer de lade van de keukenkast opengaat om in het groot het Dovy logo te tonen.

Laatst bewerkt:
Als ze een huis aant zoeken zijn en een oud pand betreden. Ziet ge een oude boiler hangen met een sticker van Van Marcke op :lol:

Azo een basic interieur en afwerking. Ge gaat mij nie zeggen dat ze die andere deuren ook niet konden vervangen door da basic wit met zwarte klink. Die vloer van de wc, moet precies nog gegoten worden.

Heb ook het gevoel dat ondanks de verhuiswagens dat letterlijk niets van hun persoonlijke spullen (kleren, borden..) al in dat huis is

Azo een basic interieur en afwerking. Ge gaat mij nie zeggen dat ze die andere deuren ook niet konden vervangen door da basic wit met zwarte klink. Die vloer van de wc, moet precies nog gegoten worden.

Heb ook het gevoel dat ondanks de verhuiswagens dat letterlijk niets van hun persoonlijke spullen (kleren, borden..) al in dat huis is
Ik denk dat die binnendeuren daar express zijn gebleven. Net zoals ze die houten latjes heeft behouden voor een stuk van het plafond op de gelijkvloers. Past op zich wel bij het huis maar vond het inderdaad iets te ouderwets (die binnendeuren dan, dat stuk plafond met houten latjes vond ik nog best passen)

Wat was dat nu weer met die kwaliteit van de camerabeelden bij de huisbezoeken... Weer zo wazig en niet in focus.

Terug
Bovenaan