Play4 Blind Gekocht 2023

Ik vroeg mij ook af waarom Tervuren niet gewoon ergens een opslag huurt of koopt? Sowieso aangenamer voor buren als je niet vijf dagen op zeven in de vroege ochtend machines hoort op- en afladen. En een container om DJ te spelen, een goed geïsoleerde zolder of een soundproofed garage zou dat toch ook kunnen opvangen?
Ik mis een beetje de ‘kleine’ kopers, die echt nog een stap geholpen waren die ze zelf nooit zouden kunnen.
 
Ik ben blij met het voorbeeld van Brugge. Ik hou zelf ook van die echte houten look, maar om te combineren in iets straks is moeilijk om je voor te stellen. Mijn vriendin vond het ook iets hebben, dus wie weet later :p
 
Verontwaardigd zijn over de barslechte staat van huizen in de laagste prijsklasse in Gent... In wat voor bubbel leven Kinga & Kelly eigenlijk?
 
Tervuren is gewoon niets geworden, denk dat hun shock mss iets te echt was en niet door de regie ingefluisterd.
 
Gooien ze die gewoon uit het programma 😅😂

Ze bleven gewoon hun eisen stellen.

Ik vraag mij nu wel af, zouden al die huizen niet gewoon opties zijn, tot ze de reactie van de deelnemers hebben gezien.
 
Begin me wel te ergeren dat iedereen steeds onredelijker wordt qua eisen. Ik wil in straat X, groot en heb 200k te kort voor wat ik zoek. Succes
 
Begin me wel te ergeren dat iedereen steeds onredelijker wordt qua eisen. Ik wil in straat X, groot en heb 200k te kort voor wat ik zoek. Succes
En gij denkt dat dit enkel bij de deelnemers is? Da is hoogstwaarschijnlijk wat makelaars dagelijks tegenkomen
 
210k en liefst een tuin, 2 slaapkamers minimum en een binnenspeelruimte in Gent en deelgemeenten... rara ze vinden niets maar plots vinden ze de gouden parel in.... Gavere :ROFLMAO:
 
Ik vond die reactie van Tervuren gelijk nog meevallen? De drama bij madam lintbebouwing vorig seizoen leek mij toch een stukske erger? Of zelf diene kerel met zijn garage voor den oldtimer.
 
Ik vond die reactie van Tervuren gelijk nog meevallen? De drama bij madam lintbebouwing vorig seizoen leek mij toch een stukske erger? Of zelf diene kerel met zijn garage voor den oldtimer.
Ik vond de backlash op sociale media eerlijk gezegd nog een stuk erger dan wat die vrouw met aversie voor lintbebouwing op TV uitkraamde, want dat wordt allemaal zo gemonteerd om zoveel mogelijk sensatie te genereren. Hetzelfde kan wel eens gebeuren met dat koppel uit Tervuren.
 
210k en liefst een tuin, 2 slaapkamers minimum en een binnenspeelruimte in Gent en deelgemeenten... rara ze vinden niets maar plots vinden ze de gouden parel in.... Gavere :ROFLMAO:
Toch een eindje van Gent als ik het op zoek, of is dat gekend bij locals?
 
Ik wel blij dat er een goeie mix is van mensen met 700k budget met daar dan rechttegenover iemand met 200k als alleenstaande moeder. Die met hun B&B idee is ook wel weer goed, maar dat is toch ook gedoemd om te mislukken... nog helemaal niets van business plan of wat dan ook?
 
Terug
Bovenaan