Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je iets besteld op Amazon.uk, moet je dan douane betalen?

Import Fees Deposit (IFD); VAT and Duties​

For deliveries of goods sold or fulfilled by Amazon to the EU you will either be charged VAT or an Import Fees Deposit at checkout. The price you are charged will not increase post checkout, unless you are a business customer.

If you are a business customer that has provided a VAT number to Amazon, we may be required to charge VAT after checkout depending on where the goods are shipped from, and therefore the price you pay may therefore increase. See 'VAT Registration Agreement' and 'VAT Invoices' Help pages for further information.

If the actual Import Fees are less than the Import Fees Deposit collected by us on your behalf, you'll automatically be refunded the difference to the payment method you used for the order. For more information regarding Amazon's Import Fees Deposit process, please visit our help page.

Ik heb het mijne van vorig jaar stopgezet. Eindigt zaterdag. Ik ga dan zondag op laatste dag van de actie nog eens proberen. En anders nog eens een account aanmaken zoals Mulan zegt.
Heb me ook net de All Acess Jaarpas aangeschaft ipv het maandelijke Pro League abonnement.

Veronderstel wel dat je net zoals jij op tijd deze jaarpas moet opzeggen omdat hij op het einde van de periode waarschijnlijk aan volle prijs opnieuw gefactureerd zal worden voor een jaar (160 euro in november 2022)? Rekening houdend met de opzegtermijn van 2 maanden best annuleren in september 2022 dan? Of hoe werkt dat precies?

Heb me ook net de All Acess Jaarpas aangeschaft ipv het maandelijke Pro League abonnement.

Veronderstel wel dat je net zoals jij op tijd deze jaarpas moet opzeggen omdat hij op het einde van de periode waarschijnlijk aan volle prijs opnieuw gefactureerd zal worden voor een jaar (160 euro in november 2022)? Rekening houdend met de opzegtermijn van 2 maanden best annuleren in september 2022 dan? Of hoe werkt dat precies?
Ik heb die 14 nov geannuleerd omdat die inderdaad niet verlengd zou worden voor een nieuw jaar. Ik heb dan een mail gekregen dat die afloopt op 27 nov 2021, de dag dat ik 1 jaar eerder gekocht heb. Ik weet niet waar die opzegtermijn op slaat, voor de rest staat er op elk moment opzegbaar.

Ik heb die 14 nov geannuleerd omdat die inderdaad niet verlengd zou worden voor een nieuw jaar. Ik heb dan een mail gekregen dat die afloopt op 27 nov 2021, de dag dat ik 1 jaar eerder gekocht heb. Ik weet niet waar die opzegtermijn op slaat, voor de rest staat er op elk moment opzegbaar.
Met die opzegtermijn bedoel ik het volgende dat bij de jaarpas staat: "After each renewal, the subscription is cancellable at any time with 2 month's notice". Vandaar dat ik dacht dat je eventueel 2 maand op voorhand diende te annuleren.

Hangt al tegen de muur.
Mooie TV voor die prijs! Beeld is heel goed, vanop de zijkant wel pak minder dan mijn plasma.

Volgende maand verhuist hij mee naar ons appartement. Na de verbouwing ga ik wel minstens voor 65, wss zelfs eerder 77. LG OLED dan.
kan een LG oled warm aanbevelen, deze week een 65” gekocht, gisteren geleverd en ik betrap er mezelf op dat ik sinds gisteren een probleem heb namelijk, ik moet mijn mond dicht houden want die valt regelmatig open :)

kan een LG oled warm aanbevelen, deze week een 65” gekocht, gisteren geleverd en ik betrap er mezelf op dat ik sinds gisteren een probleem heb namelijk, ik moet mijn mond dicht houden want die valt regelmatig open :)
Gisteren mij ook laten verleiden tot een Black Friday deal op de 55" (LG OLED55C16LA). De huidige is 32", dus ben benieuwd wat het gaat geven.

Idem hier, de OLED55C16LA, stond van de week eventjes aan 999 via Audiomix op Bol.com.
Wat een beeld :drool:

Ik krijg net deze e-mail:

Uw abonnement is vervallen

We hopen dat u het fijn vond om toegang te hebben tot uw favoriete content.

U kunt zich opnieuw inschrijven via onze website.

Dus snel ingelogd om opnieuw een jaar van de actie te kunnen genieten, heb ik nog altijd toegang tot de content. :unsure:

Om 00:01u dan nog maar eens proberen…

Ik krijg net deze e-mail:

Uw abonnement is vervallen

We hopen dat u het fijn vond om toegang te hebben tot uw favoriete content.

U kunt zich opnieuw inschrijven via onze website.

Dus snel ingelogd om opnieuw een jaar van de actie te kunnen genieten, heb ik nog altijd toegang tot de content. :unsure:

Om 00:01u dan nog maar eens proberen…
Inderdaad hier ook deze namiddag vervallen maar heb wel nog naar Dortmund zitten kijken. En kan voor de moment alle abonnementen selecteren behalve die jaarpass. Zal tegen vallen vrees ik.

Inderdaad hier ook deze namiddag vervallen maar heb wel nog naar Dortmund zitten kijken. En kan voor de moment alle abonnementen selecteren behalve die jaarpass. Zal tegen vallen vrees ik.
Idd… Bij die jaarpas staat “plan opnieuw activeren” bij mij en dan zijt ge direct vertrokken voor €159 aan de volle pot als ge dat aanklikt vrees ik.

Mijn PayPal staat daar ook nog gelinked aan die jaarpas bij betalingswijze, en ik zie nergens een optie staan om die te verwijderen precies.

Hoe dan ook, moest het morgen lukken dan is het sowieso het laatste jaar op hetzelfde account want volgend jaar hebt ge dan geen dag marge meer.

Idd… Bij die jaarpas staat “plan opnieuw activeren” bij mij en dan zijt ge direct vertrokken voor €159 aan de volle pot als ge dat aanklikt vrees ik.

Mijn PayPal staat daar ook nog gelinked aan die jaarpas bij betalingswijze, en ik zie nergens een optie staan om die te verwijderen precies.

Hoe dan ook, moest het morgen lukken dan is het sowieso het laatste jaar op hetzelfde account want volgend jaar hebt ge dan geen dag marge meer.
Die berekening had ik ook al gemaakt.
Bij Betalingswijzen heb ik mijn paypal wel verwijderd gekregen. Moest ik verlengen dat ik eerst nog iets van betalingsdetails moet toevoegen en de prijs kan checken dat hem niet automatisch weer weg is. 😁

In de carrefour.

Volgens ons moeder (ik geloof haar wel)

Vorige week: 1,99€ per 100 gram, voor bepaalde soorten vis.
Black friday promo: 1,99€ per 100 gram (rode prijs met blokletters PROMO) voor dezelfde vis. :unsure:

Vorige week: 1,99€ per 100 gram, voor bepaalde soorten vis.
Black friday promo: 1,99€ per 100 gram (rode prijs met blokletters PROMO) voor dezelfde vis. :unsure:
mel.png

Ja super moet dat beeld zijn!
Heb je met OLED wel niet meer kans op inbranden?

Net voor 24u kon ik nergens meer aan, en op die moment kon ik met de bijhorende FANFRIDAY2021 code gewoon nieuwe jaarpas met korting aangaan. Weer jaartje veel voetbal kijken voor een mooi prijsje, kan ik premier league wel voor missen. 😎
Denk dat ze daar volgend jaar toch een achterpoortje gaan moeten sluiten.

Net voor 24u kon ik nergens meer aan, en op die moment kon ik met de bijhorende FANFRIDAY2021 code gewoon nieuwe jaarpas met korting aangaan. Weer jaartje veel voetbal kijken voor een mooi prijsje, kan ik premier league wel voor missen. 😎
Denk dat ze daar volgend jaar toch een achterpoortje gaan moeten sluiten.
Goed dat ge me quote… maar ik was het compleet vergeten. :laugh:

Nu juist ingelogd en idd alles was gelocked, en ik kon nu ineens wel PayPal verwijderen bij betalingsdetails.

Ik kan ook een jaartje voort nu aan de helft van de prijs! Wel het laatste jaar op dit account waarschijnlijk. 🥳

Het model dat ik gekocht heb heeft daar de nodige software voor omdat te voorkomen.
Zender logo’s worden minder helder weer gegeven zodat er geen inbranding mogelijk is.
Je kan de tv niet volledig uitzetten, er blijft altijd een lampje branden, tijdens die uit start er een led reiniging programma op om uw oleds in optimale conditie te houden, dat programma duurt ongeveer 1 uur.Je kan natuurlijk op de priezenblok de stroom uitzetten maar dan onderbreek je de cleaner.

Die kans bestaat nog steeds, ja..

Het model dat ik gekocht heb heeft daar de nodige software voor omdat te voorkomen.
Zender logo’s worden minder helder weer gegeven zodat er geen inbranding mogelijk is.
Je kan de tv niet volledig uitzetten, er blijft altijd een lampje branden, tijdens die uit start er een led reiniging programma op om uw oleds in optimale conditie te houden, dat programma duurt ongeveer 1 uur.Je kan natuurlijk op de priezenblok de stroom uitzetten maar dan onderbreek je de cleaner.

ik heb mijn OLED al twee jaar en soms valt mijn mond nog steeds open van de beeldkwaliteit. Het is echter wel zo dat burn in, wat eigenlijk natuurlijke slijtage is, nog steeds mogelijk is en dat het eigen is aan de technologie. Zender logo's, die in België gelukkig semi-transparant zijn, zijn voornamelijk een boosdoener, samen met andere statische elementen op het scherm.

De tv zal niet na elke sessie het programma starten, dat zal pas na XX paar uur zijn. Bij panasonic en LG is dit elke 4 uur dat het toestel heeft aangestaan. En elke 1.000 uur zal er een groot onderhoud plaatsvinden, maar daarvoor verschijnt er een een melding op het scherm. Als de tv zijn programma om de 4 uur gedaan heeft, kan de stekkerblok gewoon uitgezet worden.

Mijn advies is dan vooral: Geniet van de tv, let op met statische elementen en ga vooral niet opzoek naar problemen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan