Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
Apple airpods 2 voor 112,99? Lijkt me mooie korting maar nog steeds stevig van prijs voor oortjes voor de prijsklasse die ik in gedachten had. Maar ken er ook te weinig van natuurlijk
Ja weet zelf niet hoe andere merken van oortjes werken op een iPhone. Zal waarschijnlijk wel werken. Maar ken er voor de rest ook weinig van.

Apple airpods 2 voor 112,99? Lijkt me mooie korting maar nog steeds stevig van prijs voor oortjes voor de prijsklasse die ik in gedachten had. Maar ken er ook te weinig van natuurlijk

Ja weet zelf niet hoe andere merken van oortjes werken op een iPhone. Zal waarschijnlijk wel werken. Maar ken er voor de rest ook weinig van.
Normaal gewoon BT pairing zoals elk ander device (headset, speakers, ...).

Ik ben op zoek naar een draadloze headset voor de tv in de slaapkamer, kan ik deze hieraan koppelen?
Het is een Samsung smartTV, wel al van enkele jaren oud.

Ik ben op zoek naar een draadloze headset voor de tv in de slaapkamer, kan ik deze hieraan koppelen?
Het is een Samsung smartTV, wel al van enkele jaren oud.

Eerst kijken of je TV bluetooth heeft, anders kan je deze niet koppelen.

Eerst kijken of je TV bluetooth heeft, anders kan je deze niet koppelen.
En indien niet: €5-10 voor een bluetooth zender die je op de headphone jack zet -> eerst even nakijken of je tv beide outputs synchroon ondersteund (anders moet je die continu in en uitpluggen).

Ik ben op zoek naar een TV, 50inch. Budgetoplossing (moet dus geen O-led zijn of zo). Als iemand een leuke deal weet?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan