Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het enige “nadeel” dat ik heb kunnen ontdekken is het energieverbruik (energieklasse G)maar dat neem ik er graag bij in ruil voor de beeldkwaliteit ;)

Het enige “nadeel” dat ik heb kunnen ontdekken is het energieverbruik (energieklasse G)maar dat neem ik er graag bij in ruil voor de beeldkwaliteit ;)
Die “G” lijkt slechter dan het is. Dit komt omdat ze energielabels boven de “A” zoals A+, A++ en A+++ geschrapt hebben voor een systeem van A t.e.m. G.

Is dus een oude D-klasse.

NieuwOud
AA+++
BA++
CA+
DA
EB
FC
GD

Gisteren mij ook laten verleiden tot een Black Friday deal op de 55" (LG OLED55C16LA). De huidige is 32", dus ben benieuwd wat het gaat geven.
Ondersteunt deze LG 55inch DTS audio bij films ?
Ik heb nl de 55BX6LB, wat een vorig model is, en waar bij de specs stond dat DTS werd ondersteund maar niet het geval is. @Hazz

HD die ik gekocht heb aan 99€, is nu gewoon uitverkocht ..

Ik heb ook een nieuwe PC samen laten stellen. Ik heb er een low end grafische kaart laten insteken die ongeveer 150€ te duur was. (Tov de marktprijs)

Maar tijdens Black Friday was er ook in totaal 150€ korting op diezelfde samengestelde PC, dus ik heb het toch maar gedaan, want het oud machientje hier houdt het niet lang meer ..

Als straks dan de prijzen zakken voor een grafische kaart, dan haal ik deze grafische kaart eruit en steek ik er een betere kaart in.

Laatst bewerkt:
Ik wil uw bel niet doorprikken maar... Niet snel beterschap in het vooruitzicht :-(
Neen maar de PC had nog onderdelen steken van 2013 en een paar onderdelen die stuk gegaan waren, zijn dan vervangen in 2017. Dus het was tijd om de hele PC te vervangen.

Ik heb er een GIGABYTE GeForce GTX 1650 grafische kaart ingestoken. Prijs/kwaliteit vind ik dat met de huidige prijzen, de beste deal (al is 329€ voor zo'n kaart in feite nog altijd absurd véél)

Nu met Black Friday compenseerde de kortingen de meerprijs van de grafische kaart. De huidige prijzen voor echt goeie grafische kaarten zijn te hoog vind ik. Dan kan ik beter 2-3 jaar wachten als dat nodig moest zijn.

Laatst bewerkt:
Neen maar de PC had nog onderdelen steken van 2013 en een paar onderdelen die stuk gegaan waren, zijn dan vervangen in 2017. Dus het was tijd om de hele PC te vervangen.

Ik heb er een GIGABYTE GeForce GTX 1650 grafische kaart ingestoken. Prijs/kwaliteit vind ik dat met de huidige prijzen, de beste deal (al is 329€ voor zo'n kaart in feite nog altijd absurd véél)

Nu met Black Friday compenseerde de kortingen de meerprijs van de grafische kaart. De huidige prijzen voor echt goeie grafische kaarten zijn te hoog vind ik. Dan kan ik beter 2-3 jaar wachten als dat nodig moest zijn.
zelfde hier, mijn huidige videokaart gaat het nog wat moeten trekken tot de prijzen terug wat normaler zijn, voor de prijs die je nu betaald voor een deftige kaart had je een jaar geleden een volledig game platform…

Was net op zoek naar een deal voor een nieuwe chromecast, maar al out of stock. Toeme!

deze zijn al een paar dagen uit stock, iemand een idee of er af en toe nog te rapen vallen of zal het voor eventjes zo zijn?
gisteren eens een stadia account gemaakt(gratis maandje) en ik was toch aangenaam verrast :D

ik hoorde dat de actie tot het eind van het jaar is.

Schop omhoog :)

De Chromecast (FHD/4K) met Google TV staat scherp bij bol en in de Google store.
Oeh nice! Ik was aan het wachten op een goeie deal.

Oeh nice! Ik was aan het wachten op een goeie deal.

wat is het voordeel tegenwoordig nog van een chromecast? Bij de recente tv's zit toch zo goed als alles ingebouwd qua streamingservices en mirroring of vergis ik mij?

wat is het voordeel tegenwoordig nog van een chromecast? Bij de recente tv's zit toch zo goed als alles ingebouwd qua streamingservices en mirroring of vergis ik mij?
Meer apps en meer vrijheid. Wij hebben een Philips tv en veel verder dan Youtube en Netflix kom je daar niet mee. Casten van bv VRT of VTM gaat daarmee ook niet.

OT: mijn vrouw wou de steelstofzuiger uit de Aldi, dus ik heb het logische gedaan en ene van Dewalt gekocht :lol: Met gratis accu actie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan