Hoe zag jij er uit als tiener (kleding)

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum
Ik zou zelfs nu niet kunnen zeggen welke merken ik draag, laat staan wat ik droeg als 12-jarige :laugh:

Maar ja, die tijd: skater boy hé.
 
Grunge look (à la Kurt Cobain) met piercings op de meest onmogelijke plaatsen (oa een prins Albert)
 
Laatst bewerkt:
Probeert zich iets voor te stellen:

wowspolo-main.jpg

Zo goed als, enkel nog de trui gedrappeerd over de schouders vergeten :unsure:
 
Gewone brede jeansbroeken.
Qua gewone kleding weet ik het niet meer zoveel maar qua schoenen.
Ik herinner me periodes van nike air ,maar ik was een reebok pump man😊
Tijd van zino&judy leder jassen moest ik anti zijn en was het chiston

Uitgaansperiode was ik ook een buffalo-man
 
Ik ben daar nooit echt mee bezig geweest eigenlijk. Geen idee van welk merk mijn kledij toen was, maar die was eerder neutraal en niet "skater", "punk", "gothic", of zo'n ander clubje. Er zaten bij ons op school zo'n paar "gabbers", 10 jaar nadat dit een dingetje was, en hoe die er allemaal wat hetzelfde uitzagen met hun (ID&T) bomberjacks en air maxen vond ik toen al vrij debiel.
 
Ik ben 34 en ik heb klanten van 14 jaar die van kledij exact hetzelfde dragen als ik hun leeftijd had. Ik was toen een skater boy, dus alles moest baggy pants zijn en veel te grote T-shirts en dikke skateschoenen.
 
Snob tot en met, vanaf mijn 12 jaar droeg ik niks anders dan Scapa, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Timberlands en River Woods.

Tot op heden, 25 jaar later, nog niks veranderd. Al beperkt het zich wel enkel tot Ralph Lauren momenteel.
Ik droeg heel lang (minstens tot 15 jaar :laugh:) gewoon wat wat mijn moeder koos. Gezien ik van dezelfde gemeente als jij ben, zat daar toevallig veel River Woods en Hilfiger bij terwijl ik zelf niks om merken gaf. :unsure:
 
Ik ben daar nooit echt mee bezig geweest eigenlijk. Geen idee van welk merk mijn kledij toen was, maar die was eerder neutraal en niet "skater", "punk", "gothic", of zo'n ander clubje. Er zaten bij ons op school zo'n paar "gabbers", 10 jaar nadat dit een dingetje was, en hoe die er allemaal wat hetzelfde uitzagen met hun (ID&T) bomberjacks en air maxen vond ik toen al vrij debiel.
Goh ja die gabbers wat een nest was me da. Hard gaan op de kwakhak met die buffalokes 🎶alle eendjes zwemmen in het water falderal de riere🎶 :oink:
 
Laatst bewerkt:
Heb "stijl" periodes gehad. Van grunge naar enkel zwart en legerbotten, tegen mij 17de een liefje die mij eens ging restylen en om daarna terug te eindigen nadar het uit was in de grunge look.
 
Geen gekke dingen qua kledingstijl tot mijn 15de toen ik een vriendin leerde kennen in Nederland en zij was compleet into de dr dr martens, legerbroeken, korte leren rokjes, leren leggings en meer van dat soort ongein. Vond dat toen zo cool hee.
Een jaar lang heeft die identiteitsciris geduurd. What was I thinking zelfs...:S
Of mss iets langer dan een jaar maar anyway tot ik dus op een dag op mijn hoofd viel tijdens lichamelijke opvoeding en terug de okskool Myllana werd met de eenvoudige Adidas Superstar sneakers, hoodies en normale jeans om vanaf mijn 17de helemaal in de ban te geraken van skinny's etc maar dat is dan weer een ander verhaal.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lint
Altijd dure merk kleren, dus een snob als tiener.
Tshirt van 250 euro, onderbroek van 50 euro, broek van 200 euro, schoenen van 200 euro.

Nu 15 jaar later is dat gewoon een broek in de solden voor 60 euro en een t-shirt van 15euro/hemd van 30 euro op schoenen van 70 euro.
Als de ouders niet meer sponsoren... :baard:
Ik ben nu totaal niet meer materialistisch/met mijn uiterlijk bezig.

Ik zat op een middelbare school waar ge uitgelachen werd moest ge zo'n kleren niet dragen. Triestig eigenlijk als ik daar nu over nadenk.
 
Altijd dure merk kleren, dus een snob als tiener.
Tshirt van 250 euro, onderbroek van 50 euro, broek van 200 euro, schoenen van 200 euro.

Nu 15 jaar later is dat gewoon een broek in de solden voor 60 euro en een t-shirt van 15euro/hemd van 30 euro op schoenen van 70 euro.
Als de ouders niet meer sponsoren... :baard:
Ik ben nu totaal niet meer materialistisch/met mijn uiterlijk bezig.

Ik zat op een middelbare school waar ge uitgelachen werd moest ge zo'n kleren niet dragen. Triestig eigenlijk als ik daar nu over nadenk.
Euhm. Ik kan me nu wel eens duurdere T-shirts voorstellen. Maar 250 EUR? :eek:
 
Ik heb op mijn 13de eens één week iets hips gedragen. Ik was gaan shoppen met mijn mama en die was zo blij dat ik eens mee wou zijn met de mode. Dat waren echt gatlelijke dingen, onder andere een soort strakke broek met blauwe legerprint. In mijn klas deden ze ook al van "hoera glas doet eindelijk normaal", dus ik dacht van allez, als anderen dat doen moet ik dat ook maar eens proberen zeker?

Ik vond het verschrikkelijk, toevallig ben ik rond die tijd ook voor de eerste keer ongesteld geworden en gingen we op reis naar Denemarken. Op de lange weg terug heb ik heel die broek per ongeluk ondergemenstrueerd waardoor ik een excuus had om die nooit meer te willen dragen.
 
Terug
Bovenaan