Black Friday

JPV

Crew Member
Crowdfunder FE
Wie heeft er uitzonderlijke deals, ziet scherpe prijzen?

Wij hebben zelf een gans wensenlijstje, zullen dus wss redelijk wat kopen, als de Black Fridaydeals écht topdeals blijken te zijn

Pagina's om in de gaten te houden (eerste eenvoudige lijst):

 
Qua elektronica gaat het wsl tegenvallen, met heat chiptekort en what not.

Specifieke dingen die ik zo zou aankopen bij voldoende korting :

- Klipsch rp8000f
- Denon AVR 9.2 x4500h
- 15/18 inch subwoofer van klipsch
- Deathloop ps4
- Returnal ps5
- degelijk ambient lighting systeem voor in de woonkamer, zodat er geen licht op het scherm weerkaatst

Kans is klein dat hier veel van in degelijke korting komt te staan. Amazon en bol int oog houden op de dag zelf zal wel voldoende zijn.
 
Qua elektronica gaat het wsl tegenvallen, met heat chiptekort en what not.

Specifieke dingen die ik zo zou aankopen bij voldoende korting :

- Klipsch rp8000f
- Denon AVR 9.2 x4500h
- 15/18 inch subwoofer van klipsch
- Deathloop ps4
- Returnal ps5
- degelijk ambient lighting systeem voor in de woonkamer, zodat er geen licht op het scherm weerkaatst

Kans is klein dat hier veel van in degelijke korting komt te staan. Amazon en bol int oog houden op de dag zelf zal wel voldoende zijn.
Deathloop is ook enkel ps5, heeft onlangs 44€ gestaan met bol select.
 
Ik hoop op een schone korting op de galaxy s21 ultra, misschien met de 22 in het vooruitzicht..
 
Soms is het ook interessant site's zoals pepper (tweakers voor tech ook uiteraard) in de gaten te houden en daar zoektermen te gebruiken.
Je kan dan ook afgelopen promo's zien en wat de prijs toen was. Dan heb je toch al een goede indicatie van de huidige "korting".
Het zou niet de eerste keer zijn dat winkels zoals vandenborre en mediamarkt e.d. het artikel duurder of even duur afficheren met zogezegde korting tijdens de solden of black friday, maar dat zullen de meeste wel weten.


Iemand toevallig nog weet van websites in dezelfde stijl zoals pepper?
 
Als er iemand Deathloop of Riders Republic (PS5) ziet aan 20-30€, tag mij. Wrs ga ik weer te laat zijn :p
 
Hier kijk ik vooral uit naar een nieuwe gsm. Mijn OP5 begint te veel oude venten streken te vertonen.

Oneplus, Xiaomi of Samsung ga ik naar proberen uitkijken.
 
Qua elektronica gaat het wsl tegenvallen, met heat chiptekort en what not.
Ik denk dat de kortingen over het algemeen gewoon gaan tegenvallen.
Men heeft eerder te weinig in voorraad ipv te veel in voorraad door bevooradingsproblemen, dus waarom zouden ze hoge kortingen geven?
Tenzij op artikels waar niemand enige interesse in heeft en waar men vanaf wil geraken.

Ik target externe harde schrijven. De huidige prijzen kunnen goedkoper en er is hier géén te kort van.
 
Hier kijk ik vooral uit naar een nieuwe gsm. Mijn OP5 begint te veel oude venten streken te vertonen.

Oneplus, Xiaomi of Samsung ga ik naar proberen uitkijken.
Mag ik oppo toevoegen aan jouw lijstje?
Na jarenlang Xiaomi heel vlot overgestapt naar oppo omdat de reviews op Amazon beter waren dan voor de 10 van Xiaomi. (Heb de oppo 53s)
 
oppo, die maken goede bluray spelers. bedankt, die voeg ik toe aan het lijstje.

 
oppo, die maken goede bluray spelers. bedankt, die voeg ik toe aan het lijstje.

Die maakten goede bluray spelers, maar die zijn er mee gestopt...
Helaas, want die spelers waren top!

Intussen wel ook een Oppo smartphone hier en ZEER tevreden!
 
Hier hopelijk een LG OLED tv'ke op de kop tikken.
Op Juntoo lopen momenteel wel dikke kortingen voor mensen die wat meubilair zoeken.
 
Niet echt BlackFriday (vermoed ik), maar bij bookspot.be krijg je de volledige maand 10% korting + gratis verzending op alles.
 
Serious question, is da vaak dan? :unsure:
Ik heb geen korting nodig om bordspellen te kopen, maar voor twijfelgevallen helpt het wel.
(zoals 2 spellen voor 20 euro bij Bol.com, dan koop ik telkens Exit-games).
 
Terug
Bovenaan