Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik krijg van ubisoft wel mails van FAR CRY6 dat ie goedkoper zou zijn 'online deal',

maar ik wil hem op schijfije.

iemand een mooie deal, waar ik een fysieke copy van de PS4 game kan kopen?

thx!

Op verschillende sites serieus in de aanbieding, ik vermoed omdat er een nieuw 'model/combi' is (+ €200 na korting nu, met blender erbij, verder geen verschil precies)- is op alle sites stilaan aan het uitverkopen.

Ter info: via de website van Philips krijg je 10 euro welkomstkorting als je je inschrijft op de nieuwsbrief, dus daar zou ik hem aan 59 euro kunnen kopen, net ontdekt! 😅

Ik heb het mijne van vorig jaar stopgezet. Eindigt zaterdag. Ik ga dan zondag op laatste dag van de actie nog eens proberen. En anders nog eens een account aanmaken zoals Mulan zegt.
Aha, maar ik heb al een all access jaarpas. Als ik die stopzet krij ik dan een prorata terugberaald?

Aha, maar ik heb al een all access jaarpas. Als ik die stopzet krij ik dan een prorata terugberaald?
Nee die loopt verder tot het einde van de jaarpas zoals je bv bij Netflix hebt. Ik heb er bij de actie vorig jaar 1 genomen en vorige maand eigenlijk al opgezegd omdat ik weer naar play sports wou overschakelen. Komt dus eigenlijk goed uit voor mij (hoop ik als ik zondag nog wil abonneren) Geen playsports maar voor het prijsverschil nu kan ik de premier league nog wel een jaartje missen.

Nee die loopt verder tot het einde van de jaarpas zoals je bv bij Netflix hebt. Ik heb er bij de actie vorig jaar 1 genomen en vorige maand eigenlijk al opgezegd omdat ik weer naar play sports wou overschakelen. Komt dus eigenlijk goed uit voor mij (hoop ik als ik zondag nog wil abonneren) Geen playsports maar voor het prijsverschil nu kan ik de premier league nog wel een jaartje missen.
Maar ik heb er dus niets aan:p

ik krijg van ubisoft wel mails van FAR CRY6 dat ie goedkoper zou zijn 'online deal',

maar ik wil hem op schijfije.

iemand een mooie deal, waar ik een fysieke copy van de PS4 game kan kopen?

thx!

2 sec google en ik vind hem meteen aan €40 (als dat voor u een mooie deal is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan