Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 sec google en ik vind hem meteen aan €40 (als dat voor u een mooie deal is)
klopt, ik ben al paar dagen aan het googlen, maar nu inderdaad vanaf vandaag 40 euro plus 3 euro verzending bij MM
en 43 bij bol.com

dus komt op zelfde neer.

super. thanks hoor. maar is nog maar van vandaag!

De Samsung 980 1tb stond begin deze week bij Alternate 69€ incl verzending. Straffe prijs.
Hopelijk morgen weeral.

Herladen.com - iTunes/App-Store

Deze aanbieding is alleen geldig van 24 november t/m 30 november 2021. Het bonustegoed wordt direct bij inwisseling toegevoegd aan je Apple ID. Wissel in op uiterlijk 07/12/2021 om de bonus te ontvangen.

En met de actiecode ‘APP5’ gaat er nog is 5% af van de aankoopprijs.

Dus voor €95 krijgt ge dan €115 toegevoegd aan uw Apple ID.
Start vanaf €25.

LEGO Technic Porsche €79.99
Op officiële LEGO.com site €149.99
https://www.amazon.nl/LEGO-42096-Di...t_DLandingS_D_1ed688a9_63&smid=A17D2BRD4YMT0X

81QSveK31SL._AC_SL1500_.jpg

Bij Vandenborre Outlet staan er 2 neffs met schade momenteel met mooie korting! En de schade zie je niet eens hij ingebouwd staat.
Maar er stond ook een Whirlpool met kleine krassen op het handvat aan 300 euro die, in vergelijking met de Neff, meer bij mijn profiel paste.
Dus de Sint brengt voor mij een nieuwe oven, geïnstalleerd en al! 😇🥳

Op Zalando wat leuke bloesjes kunnen scoren aan een mooie korting. 🤩
Nu hopelijk nog een nieuwe wekkerradio vinden die aan mijn criteria voldoet: mooi, dab+ en mogelijkheid om de gsm draadloos op te laden

Iemand tips voor Draadloze oortjes voor iPhone (maakt dat uberhaupt uit of is dat allemaal universeel doordat het BT is?). Prijskwaliteit geen enkel idee in welke prijsklasse ik moet zoeken. Met een basisgeluid ben ik al tevreden.. Thx

Iemand tips voor Draadloze oortjes voor iPhone (maakt dat uberhaupt uit of is dat allemaal universeel doordat het BT is?). Prijskwaliteit geen enkel idee in welke prijsklasse ik moet zoeken. Met een basisgeluid ben ik al tevreden.. Thx
AirPods (vorige generatie) staan net in promo op bol. Zeer goeie deal.

AirPods (vorige generatie) staan net in promo op bol. Zeer goeie deal.
Apple airpods 2 voor 112,99? Lijkt me mooie korting maar nog steeds stevig van prijs voor oortjes voor de prijsklasse die ik in gedachten had. Maar ken er ook te weinig van natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan