Sorry, maar wat een oeverloos geneuzel is dit nu weer? Waarom is het nu weer ineens allemaal "onweetbaar"? Dit is de post van Typhoon waarop ik reageerde:Op een partij van ±150? actieve politici/gemeenteraadsleden vind ik 3 toch niet echt veel.
Tis gewoon een buikgevoel/interpretatie van jou loser die je niet echt kan hard maken. ¨Het kan ook zijn dat uw buikgevoel/interpretatie wel correct is en dat dit verduidelijkt wordt in een artikel die ik helaas niet kan lezen want deze staan achter paywal. (vandaar ook dat ik maar 3 gevallen kan ontwaren bij het VB)
Trouwens....
Typhoon zei debielen (meervoud)
En jij zei feitelijk net hetzelfde. (meer dan een enkeling)
Dat de meester der semantiek dit nog niet opgevallen was
We kunnen misschien opteren voor een geijkte debielheidstest bij de politici om finaal eindelijk eens uit te maken uit hoeveel debielen het VB nu bestaat. (pas op ik ben ook van mening dat het VB over het gemiddelde van debielheid zit in de belgische partijpolitiek) Maar ik ben wel zo eerlijk om dit een onmeetbaar gegeven te vinden.
"Het is debiel om te denken dat de Rode Duivels ook maar iet smet de Belgische politiek te maken hebben of zouden moeten hebben." Ik geef het voorbeeld van een VB'er waar dat wel degelijk het geval is. Die de Rode Duivels gebruikt om politiek te voeren, door voor de Russen te supporteren. De verdediging daarvan is dat dat een enkeling zou zijn. Als je toch de "meester van de semantiek" wilt uithangen, kun je maar beter eens fatsoenlijk lezen. Hij ontkent namelijk dat het meer is dan een enkeling, net als jij, in post 341 en 342. Dan zijn een handvol voorbeelden weer niet genoeg? Ga dan een beetje fluiten, hè.1: Dat is oud nieuws. Of ga je dat bij elk EK/WK hier komen bovenhalen?
2: Het is vooral debiel te denken dat de Rode Duivels ook maar iets met de Belgische politiek te maken heeft of zou moeten hebben.
3: Het zal vooral zijn om de haters en simpele zielen te beschermen die hun hoofd zouden moeten breken over hoe het kan dat mensen die voor een Vlaams nationalistische partij stemmen wel voor de Rode Duivels supporteren of helemaal geen affiniteit hebben met voetbal als sport.
Na het EK/WK verdwijnen de Belgische vlaggetjes weer en stemt Vlaanderen opnieuw overwegend centrum rechts...
Je maakt deze discussie niet alleen onleesbaar, het slaat ook nog eens op niks. Ontken je dat politici van het VB de Rode Duivels gebruiken om aan politiek te doen? Ik vermoed van niet. Waar ben je dan over aan het leuteren?
Edit: En waag het niet te doen alsof die uitspraak over debielen van mij komt.

.