Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk met een half oog, maar zoveel nieuwe weeral, door maar half te volgen kende ik alle anderen nog niet 😜

Amy is zo iemand die constant bevestiging wil hebben 🙄 Ze zit er begot paar dagen en vraagt zich af of ze haar al leuk vinden 🤡 Ben opgegroeid in hetzelfde dorp dus kans is groot dat die op mijn school zat lol..
Dus je vond haar niet leuk, dat je haar niet herkent?

Ik kijk met een half oog, maar zoveel nieuwe weeral, door maar half te volgen kende ik alle anderen nog niet 😜

Dus je vond haar niet leuk, dat je haar niet herkent?
We schelen drie jaar, dus kan zijn dat zij in't derde middelbaar zat en ik in't 6de, maar da's wel allemaal dezelfde school en speelplaats. Tenzij ze natuurlijk tso deed, want zo ziet ze er wel uit, dan was dat de campus er naast

Ergens wel jammer dat de opdrachten en spellen dit jaar quasi allemaal gekopieerd zijn van de Australische versie vorig jaar.
Op zich wel goed natuurlijk dat er meer actie is dan vorig jaar, maar een beetje meer originaliteit zou natuurlijk ook wel mogen.

Positief punt is wel dat we veel vaker opdrachten kunnen volgen via de livestream, vorig jaar werd dit quasi altijd afgeblokt door een streamlock.

Mag nu wel stillaan stoppen met nieuwe bewoners er in te droppen.

Tenzij er weer onverwachts een aantal bewoners opstappen zoals vorig seizoen, zullen er ook wel geen bewoners meer bijkomen hoor.
Vorig jaar kwamen de laatste nieuwe geplande bewoners (Patje, Julie, Michel) er ook midden januari in, als de Hollandse kliek een paar weken nadien niet was opgestapt dan zou het daar toen ook bij gebleven zijn.

Random feit: er zitten tot nu toe geen West-Vlamingen of Groningers in, ervan uitgaande dat er wel van iedere steek in zouden zitten.
Bewust? Er nu nog inkomen en dat spel winnen, da's toch een aantal checkpointen verder starten dan diegene die eerst 't spel moesten installeren e..

Vrij verrassend dat het al in de namiddag is, vorig jaar was dit altijd na afloop van de uitzending 's avonds, maar de bewoners hebben zonet te horen gekregen wie genomineerd is:

Leroy, Eveline en Amy

Die amy is echt een zeikwijf 😂 just ne puber da constant bij iedereen op een goed bladje wilt staan.
Echt een dwaas kind en ge ziet dat die zo geforceerd overkomt om er bij te horen.. ze zit daar een week en verwacht met iedereen bff's te zijn 🙄 of zo da typisch kleutergedrag bij die knop "ma iedereen doet da, waarom mag ik da niet??🥺"

Heb net eens snel door de laatste afleveringen geweest want ik volg het precies toch ook niet meer zoals vorige jaren.

Tis ook een weer een bende kleuters in algemeen he... "oh neen een hele week de afwas doen" niet leukkkkkk....
Man man man... liever dat dan een keuze moeten maken waar je gegarandeerd door iemand word op afgerekend zou ik zo denken.

"Ze gaan denken hierbuiten dat ik een slet ben"....
Slaapt dan in uw eigen bed en stopt met muilen he.

Ik blijf een dubbel gevoel hebben ivm de bewoners dit jaar.
Als geheel vind ik de groep leuker, er zijn alleszins minder personen bij aan wie ik me echt erger zoals vorig jaar wel het geval was de eerste weken. Anderzijds zijn er weinig mensen die opvallend leuker zijn dan de rest terwijl dat vorig jaar wel het geval was met oa Nick, Naomi, ...

Ik blijf een dubbel gevoel hebben ivm de bewoners dit jaar.
Als geheel vind ik de groep leuker, er zijn alleszins minder personen bij aan wie ik me echt erger zoals vorig jaar wel het geval was de eerste weken. Anderzijds zijn er weinig mensen die opvallend leuker zijn dan de rest terwijl dat vorig jaar wel het geval was met oa Nick, Naomi, ...
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Leuke groep maar niet echt iemand die er bovenuit steekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan