Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond het wel verrassend, ik dacht eigenlijk dat Peter beter in de groep lag. Ik vind dat Vera ook maar weinig meerwaarde heeft in de groep.

Ik vond het wel verrassend, ik dacht eigenlijk dat Peter beter in de groep lag. Ik vind dat Vera ook maar weinig meerwaarde heeft in de groep.
Die zit er ook maar bij voor decoratie ze.. als hij niet af en toe in beeld komt, zou ik hem helemaal vergeten zijn

Kitty krijgt in ‘Big Brother’ te horen dat haar vader is gestorven

Ik zou maken dat ik dat huis uit ben? :wtf:

Kitty krijgt in ‘Big Brother’ te horen dat haar vader is gestorven

Ik zou maken dat ik dat huis uit ben? :wtf:

Ze wist op voorhand dat de kans reëel was dat hij zou overlijden tijdens haar verblijf en had op voorhand ook al afgesproken met de redactie dat ze in dat geval zou mogen bellen met haar moeder en ook de uitvaart zou mogen volgen via videostream. Een ander situatie dus dan wanneer dit totaal onverwacht zou zijn gebeurd.

Ze wist op voorhand dat de kans reëel was dat hij zou overlijden tijdens haar verblijf en had op voorhand ook al afgesproken met de redactie dat ze in dat geval zou mogen bellen met haar moeder en ook de uitvaart zou mogen volgen via videostream. Een ander situatie dus dan wanneer dit totaal onverwacht zou zijn gebeurd.
Ieder kiest zijn eigen manier om te rouwen, maar toch vind ik het wat vreemd om dit live op de tv te doen.

Ik heb het artikel ook gelezen, onverwacht of niet… je wilt toch nog afscheid nemen van uw vader en de uitvaart bijwonen?

Ieder zijn eigen keuze natuurlijk, mss was de band tss hen niet goed uiteraard.

Sowieso dat er nog wel eens drama zal volgen de komende weken, maar die negativiteit van Kitty was gewoon echt overdreven. Blij ze er uit is.

Amy is zo iemand die constant bevestiging wil hebben 🙄 Ze zit er begot paar dagen en vraagt zich af of ze haar al leuk vinden 🤡 Ben opgegroeid in hetzelfde dorp dus kans is groot dat die op mijn school zat lol..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan