Big Brother 2021

Big Brother 2021

Wat is er precies gebeurd? Want zag Matt deze nacht babbelen met Thomas, Liese en Zoey en de woorden 'degoutant' en 'schandalig' vielen nogal vaak.

Want het is niet dat we ook maar iets interessants in de avonduitzendingen zien he 😅
Gewoon slechte verliezers. Praten iedereen slecht en vinden het schandalig. Jill en Thomas waren al depri vanaf Mike gezegd heeft dat hij op hun gestemd had en ze dus praktisch zeker genomineerd waren.

Kan er iemand mij uitleggen wat de meerwaarde van Zoey is in het programma?
Ga daarmee naar de oorlog en ze kijkt in de loop van haar blokkerende geweer.

Walter Grootaers heeft gelijk nondedju.
Trekt op niets. En eigenlijk volg ik het al een dikke week niet meer.
Hier nog eens int topic komen snuisteren maar heb geen aflevering of livestream meer gezien.
Even genoeg van tot er daar weer wat meer sfeer is.

Ik kijk wel uit naar de exit van Thomas vanavond, misschien blijf ik er wel voor wakker... Nee nee, ik zal het morgen wel zien, maar kijk er wel naar uit.

Blijkbaar ook twee mensen met dissociatieve persoonlijkheidsstoornissen: Jill noemt zichzelf Nel als ze gedronken heeft en blijkbaar heet Zoey in het echt Sara.

Jep, maar dat ge dat echt als uw naam in het huis gebruikt, vind ik persoonlijk maar raar. Nick laat zich ook niet Ronnie of Lowriderz noemen he.

Waarom is iedereen pissig op Mike? Dieje speelt t spel gewoon zoals t zou moeten, alles doen om in de finale te geraken..

Jammer dat iedereen zo naïef is nu en alles geloofd in wat die kut van ne zoey nu zit te zeggen..

Het enige dat die Zoey doet is liegen als de pest en zitten stoken en ze heeft helemaal niks van meerwaarde aan het programma. Den Walter heeft gelijk; veel zwakkelingen in het programma.
En ze vallen Mike aan, wrm lol, die mag zijn spel spelen. Ze hopen waarschijnlijk nu dat als ze hem nu nog buiten zouden krijgen Thomas en Jill mogen blijven. zzzzz

Terug
Bovenaan