Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik zie Thomas niet vertrekken als Jill moet gaan hoor. Die speelt zijn spel gewoon verder, al lijkt het helemaal verloren. Als 1 van de 2 buiten is, mag voor mij Zoey de volgende zijn die gaat.

Dit vanop het FOK.NL forum, de streamverslagen:

dinsdagavond
Jill moet in de tuin slapen en Thomas op de bank. Mike gaat Matt gezelschap houden, zodat hij niet helemaal alleen op de slaapkamer ligt. Jill en Thomas kunnen niet slapen en geinen nog een beetje. Jill gaat voor de grap afluisteren bij de slaapkamer van Matt en Mike en hoort Mike zeggen dat hij iets heel schokkends heeft gestemd bij de nominatie. Jill vertelt dit aan Thomas, en Thomas besluit om Mike met deze woorden te confronteren. Hij vraagt aan Mike of hij en Jill op de nominatie zullen staan deze week, en Mike zegt ja.

Zelfs voor de nominaties bekend zijn, zit het hek al op de wagen :p
Dinsdagavond? Was wel al nacht, maar ale.
Nadat Thomas dat was gaan vragen aan Mike en bij Jill ging bevestigen dat wat ze gehoord had juist was is Jill volledig ingestort, termijn Thomas er nogal rustig bij bleef.
Thomas zijn woorden waren "dit had ik al lang zien aankomen, we wisten dat dit zou gebeuren, maar we hadden geen andere keuze dan te doen wat we gedaan hebben."
Als Thomas moet vertrekken zou Jill mee gaan, dat zijn haar eigen woorden. Maar als zij moet vertrekken wilt ze wel dat Thomas erin blijft. Volgens haar is de kans ook het grootste dat zij eruit ligt.

Nu ja, als zij de 2 genomineerden zijn, dan stem ik niet, ik ik immers geen van de twee erin houden.

Heel de discussie dat de redactie "stuurt" wie er finale speelt, was in 1997 ook al gespreksonderwerp nr1.
Tuurlijk zal dat meespelen.

Imo: Als de finale gewoon gaat rond stemmen van buitenaf op de laatste 3 deelnemers, kan het anno 2021 alle kanten opgaan.

Genoeg trollen die zicht tegenwoordig online verzamelen , dus ik zie het hier ook nog wel gebeuren, duizenden stemmen van mensen in die laatste week die niet eens het programma volgen :)
1997? Toen bestond Big Brother nog niet, de eertse BB is van 1999.

Dinsdagavond? Was wel al nacht, maar ale.
Nadat Thomas dat was gaan vragen aan Mike en bij Jill ging bevestigen dat wat ze gehoord had juist was is Jill volledig ingestort, termijn Thomas er nogal rustig bij bleef.
Thomas zijn woorden waren "dit had ik al lang zien aankomen, we wisten dat dit zou gebeuren, maar we hadden geen andere keuze dan te doen wat we gedaan hebben."
Als Thomas moet vertrekken zou Jill mee gaan, dat zijn haar eigen woorden. Maar als zij moet vertrekken wilt ze wel dat Thomas erin blijft. Volgens haar is de kans ook het grootste dat zij eruit ligt.

Nu ja, als zij de 2 genomineerden zijn, dan stem ik niet, ik ik immers geen van de twee erin houden.
Stem dan op Jill om Thomas te laten vertrekken? Als ze dan toch meegaat...

Het is niet omdat ze dat zegt dat ze dat ook gaat doen he.
Ze kan idd haar woord niet houden dat klopt maar ze gaat toch afzien denk ik als Thomas er nimmer is.

Ik las net dit, geen reactie van mij he:

Die jill staat al half ur onder de douche, en zit te zingen dat ze okselhaar heeft en wil dat aan matt geven.

Tja, is dat daar een kindercreche die BB? Dit is toch geen BB meer zenne.

weet eigl niet of ik op Jill of Thomas moet stemmen ,die tactische Thomas ben ik wel beu en hierna gaat hij gwn een bondje maken met Mike Zoey en Matt(dunno als dat gaat lukken) maar die Jill haar kinderachterige streken ben ek ook wel beu . Maar is denk ek wel populairder dan Thomas en gaat dan mss wat meer bij Matt en Mike kruipen . Dunno wat de beste keuze is .

Zou bekend zijn: Jill vs Thomas genomineerd.

Ik ga Jill er proberen in houden en duimen dat ze ook uit zichzelf zal vertrekken.

Maar 1 vd 2 is al een goed begin.

weet eigl niet of ik op Jill of Thomas moet stemmen ,die tactische Thomas ben ik wel beu en hierna gaat hij gwn een bondje maken met Mike Zoey en Matt(dunno als dat gaat lukken) maar die Jill haar kinderachterige streken ben ek ook wel beu . Maar is denk ek wel populairder dan Thomas en gaat dan mss wat meer bij Matt en Mike kruipen . Dunno wat de beste keuze is .
Als dat nog lukt om met die drie samen te werken, dan is het 4 tegen 5, dus ze kunnen niet meer winnen tenzij de andere 5 niet meer zouden samenwerken.

Newsflash; Ze weten nog van niks en Thomas zat nu al tegen Matt bezig over de nominaties voor volgende week. Wtf.

Dien kerel is dus zo zege zeker omdat die tegen Jill staat. Welnu, we zien wel , Jill moet er in blijven. ;).

Arme thomas. Zen Jill liggen *** met Matt er nog zo blijven zen best doen :ROFLMAO: Geniale tv dit wel. Beste maatje, arme jongen.

ik twijfel nog , Jill kan wel leuk zijn om te zien hoe ze zich nu zal gedragen naar de rest toe(denk dat ze vooral met Zoey gaat optrekken , vind de sfeer tussen haar en Matt wat raar )

Thomas ja ,als die er nu niet uitligt dan zal het wss wel volgende week zijn , denk dat iedereen wel zn "tactiek" beu is

Tsja, dit hebben ze toch vooral aan hun eigen te danken natuurlijk.

Maakt mij voor de rest ook niet uit wie eruit gaat, de andere staat er volgende week toch opnieuw op. Kan niet wachten tot het verdict bekend is, dat gaat nogal een gejank zijn.

Haha die matt tegen jillepil; dit is echt smerig.

lol dit deden jullie een week geleden zelf. Boont komt op zn loontje. En maar janken hahahaha

Terug
Bovenaan