Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dinsdagavond? Was wel al nacht, maar ale.Dit vanop het FOK.NL forum, de streamverslagen:
dinsdagavond
Jill moet in de tuin slapen en Thomas op de bank. Mike gaat Matt gezelschap houden, zodat hij niet helemaal alleen op de slaapkamer ligt. Jill en Thomas kunnen niet slapen en geinen nog een beetje. Jill gaat voor de grap afluisteren bij de slaapkamer van Matt en Mike en hoort Mike zeggen dat hij iets heel schokkends heeft gestemd bij de nominatie. Jill vertelt dit aan Thomas, en Thomas besluit om Mike met deze woorden te confronteren. Hij vraagt aan Mike of hij en Jill op de nominatie zullen staan deze week, en Mike zegt ja.
Zelfs voor de nominaties bekend zijn, zit het hek al op de wagen![]()
1997? Toen bestond Big Brother nog niet, de eertse BB is van 1999.Heel de discussie dat de redactie "stuurt" wie er finale speelt, was in 1997 ook al gespreksonderwerp nr1.
Tuurlijk zal dat meespelen.
Imo: Als de finale gewoon gaat rond stemmen van buitenaf op de laatste 3 deelnemers, kan het anno 2021 alle kanten opgaan.
Genoeg trollen die zicht tegenwoordig online verzamelen , dus ik zie het hier ook nog wel gebeuren, duizenden stemmen van mensen in die laatste week die niet eens het programma volgen![]()
Stem dan op Jill om Thomas te laten vertrekken? Als ze dan toch meegaat...Dinsdagavond? Was wel al nacht, maar ale.
Nadat Thomas dat was gaan vragen aan Mike en bij Jill ging bevestigen dat wat ze gehoord had juist was is Jill volledig ingestort, termijn Thomas er nogal rustig bij bleef.
Thomas zijn woorden waren "dit had ik al lang zien aankomen, we wisten dat dit zou gebeuren, maar we hadden geen andere keuze dan te doen wat we gedaan hebben."
Als Thomas moet vertrekken zou Jill mee gaan, dat zijn haar eigen woorden. Maar als zij moet vertrekken wilt ze wel dat Thomas erin blijft. Volgens haar is de kans ook het grootste dat zij eruit ligt.
Nu ja, als zij de 2 genomineerden zijn, dan stem ik niet, ik ik immers geen van de twee erin houden.
Ze kan idd haar woord niet houden dat klopt maar ze gaat toch afzien denk ik als Thomas er nimmer is.Het is niet omdat ze dat zegt dat ze dat ook gaat doen he.
Idem, Thomas heeft sowieso negatieve invloed op Jill. Misschien dat die dan wel socialer naar de groep wordtZou bekend zijn: Jill vs Thomas genomineerd.
Ik ga Jill er proberen in houden en duimen dat ze ook uit zichzelf zal vertrekken.
Maar 1 vd 2 is al een goed begin.
Als dat nog lukt om met die drie samen te werken, dan is het 4 tegen 5, dus ze kunnen niet meer winnen tenzij de andere 5 niet meer zouden samenwerken.weet eigl niet of ik op Jill of Thomas moet stemmen ,die tactische Thomas ben ik wel beu en hierna gaat hij gwn een bondje maken met Mike Zoey en Matt(dunno als dat gaat lukken) maar die Jill haar kinderachterige streken ben ek ook wel beu . Maar is denk ek wel populairder dan Thomas en gaat dan mss wat meer bij Matt en Mike kruipen . Dunno wat de beste keuze is .
.
kunnen we aan de echte kanshebbers stilaan beginnen