knight-rider
Well-known member
Wat houd dat spel in? Ik zie net dat ze blijkbaar nog altijd bezig zijn?Weekspel is bezig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat houd dat spel in? Ik zie net dat ze blijkbaar nog altijd bezig zijn?Weekspel is bezig.
Kettlebell omhoog houden door een touw vast te houden en terwijl soort van Twister achtig iets ook.Wat houd dat spel in? Ik zie net dat ze blijkbaar nog altijd bezig zijn?
Geen idee. Om ter langst het koord vasthouden?Wat houd dat spel in? Ik zie net dat ze blijkbaar nog altijd bezig zijn?
Ah, ik zag al dat het zo iets was, maar wist niet wat juist de bedoeling was.Kettlebell omhoog houden door een touw vast te houden en terwijl soort van Twister achtig iets ook.
Na 30 minuten wordt er pas geld verdient (€12,5/minuut?) en per fout gaat er geld af.
Voor de 30 minuten wisselen gaat er ook geld af, dacht ik.
Oh? Iemand n idee waarom?Nominaties zouden bezig zijn.
Julie en Zoey ambras gehad.
Tzal zijn omda Julie het beu is dat Zoey achter de rug zowa mee stemt met de andere kant, denk ik. Verder heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn.Oh? Iemand n idee waarom?
Ik zie Jill nu buiten op een bed liggen ipv Thomas?Jill & Thomas hun fout was het dus dat den Mike opt veldbeld moesten slapen.
En nu moest Thomas mee helpen aan het ontbijt en vertikte het, moet nu ook op veldbed slapen, ze hebben geluk dat het nog goed is buiten.
Blijkbaar toch buiten? Want Jill ligt nu toch ook buiten.Het veldbed is toch gewoon in de gang? Mike moest buiten slapen van big brother omdat hij zijn eigen regels niet volgde.
Ben benieuwd hoe Zoey, Matt en Jill/Thomas zich dan gaan gedragen voor de volgende nominaties.
Hij heeft het toch slim gespeeld? Michel is de enige Nederlander in de groep van 5 dus de andere Nederlanders gaan er uit. Er moet sowieso een Nederlander in de finale en misschien moet de finale week wel 50/50 zijn en dan is Mike sowieso er ook bij. In de andere groep had hij 2 Nederlanders als concurrentie.Vogels voor de kat eh, net zoals Mike, die dat niet beseft. Ze staan nu met 5 (Michel, Nick, Julie, Naomi en Liese) tegen 4 (Thomas/Jill, Mike, Matt en Zoey). Mike leek een slim kereltje te zijn maar als dit klopt dan heeft hij toch een serieuze inschattingsfout gemaakt.

Oh yes ! Ik hoop ik echt dieje dikke kleuter te zien vertrekkenDit vanop het FOK.NL forum, de streamverslagen:
dinsdagavond
Jill moet in de tuin slapen en Thomas op de bank. Mike gaat Matt gezelschap houden, zodat hij niet helemaal alleen op de slaapkamer ligt. Jill en Thomas kunnen niet slapen en geinen nog een beetje. Jill gaat voor de grap afluisteren bij de slaapkamer van Matt en Mike en hoort Mike zeggen dat hij iets heel schokkends heeft gestemd bij de nominatie. Jill vertelt dit aan Thomas, en Thomas besluit om Mike met deze woorden te confronteren. Hij vraagt aan Mike of hij en Jill op de nominatie zullen staan deze week, en Mike zegt ja.
Zelfs voor de nominaties bekend zijn, zit het hek al op de wagen![]()