Big Brother 2021

Big Brother 2021

Thomas en Jill onder hun voeten gekregen van BB: de dagboekkamer is geen speeltuin. Wrm verschiet ik er niet van, die 2 hebben de mentaliteit van een 7 jarige.

BB krijgen onder hun voeten op oa instagram met #stoptheframing.
Kan ze zeker volgen: BB zet Michel steeds neer als een slechte terwijl ze Thomas en Jill als 2 lieverds laten tonen enz... Maar soms volg ik zelf eens de livestream en daar zie ik zo af en toe iets totaal anders (of door andere mensen gepost). Daar zie je eerder een Michel met een zeg maar gouden hart en Jill en Thomas die bv Matt als stront behandelen, als voetveeg.
Die Jill is toch ongeloofelijk: eerst bij Matt uren liggen foefelen en x tal tijd erna, foert, ga weg, moeten ze er nimmer van weten lol.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jill & Thomas hun fout was het dus dat den Mike opt veldbeld moesten slapen.

En nu moest Thomas mee helpen aan het ontbijt en vertikte het, moet nu ook op veldbed slapen, ze hebben geluk dat het nog goed is buiten.

Jill & Thomas hun fout was het dus dat den Mike opt veldbeld moesten slapen.

En nu moest Thomas mee helpen aan het ontbijt en vertikte het, moet nu ook op veldbed slapen, ze hebben geluk dat het nog goed is buiten.
Het veldbed is toch gewoon in de gang? Mike moest buiten slapen van big brother omdat hij zijn eigen regels niet volgde.

Het veldbed is toch gewoon in de gang? Mike moest buiten slapen van big brother omdat hij zijn eigen regels niet volgde.
Ach, dan ben ik fout.

Maar Mike werd gestraft dankzij Jill en Thomas die weer kinderlijk deden en snel aan die worstenbroden zaten. Doordat Mike niet tegen optrad heeft BB Mike gestraft maar het is wel er gekomen door Jill en Thomas. Weet u wat ik zou doen dan als ik weet dat het mede door mijn fout is?? Ik zou aan BB vragen of ik Mike zijn plaats mag innemen.

En ook nu : Thomas moest mee helpen met Naomi voor het ontbijt en deed het niet, moet op veldbed slapen. Meneer was weer kleuterig aan het doen met Jill, hielden de anderen ook wakker enz... Ze zijn beide alvast goed bezig om zich nog slechter in de groep te stellen.

Onbegrijpelijk dat er nog geen bewoners zijn uitgevlogen tegen zo'n Thomas. Ik hoorde Nick onlangs wel zeggen dat het bij hem niet lang meer ging duren. Als ik met mensen moet samenleven die werkelijk geen klop doen in het huishouden, die zouden het direct weten.

Werkelijke ongelofelijk. Dat je uit vrije wil niet al te veel uitsteekt is al triestig genoeg, maar om dan nog eens te weigeren als het je wordt gevraagd... Dat kan er bij mij niet in.

Ik hoop echt dat Thomas eruit gaat deze week. Ik ben die kerel beu, maar ik denk dat het te riskant is voor de andere groep om voor Thomas en Jill te gaan. Als het dan weer gelijkstand is kun je beter Matt of Zoey tegen Nick en Michel hebben. Hangt er vanaf wie Mike in dat geval zou vrijstellen natuurlijk.

De Belgische dames zijn geïrriteerd aan 't geraken tov Michel omdat hij streng is voor Zoey en zij niet kunnen geloven dat zij dubbel spel zou gespeeld hebben. Ze geloven Zoey en vinden het erg voor haar dat ze zich alleen voelt. Naïef met een hoofdletter N.

De Belgische dames zijn geïrriteerd aan 't geraken tov Michel omdat hij streng is voor Zoey en zij niet kunnen geloven dat zij dubbel spel zou gespeeld hebben. Ze geloven Zoey en vinden het erg voor haar dat ze zich alleen voelt. Naïef met een hoofdletter N.
Ongelofelijk...... tot ze gaan beseffen dat Zoey de andere vrouwen er gewoon een voor een uit wilt... Idd, naiëf tot en met een gigantische N ja....

Begrijp ik ook niet. Vooral Liese, hoe naïef kan je zijn.

Eerst totaal uit de lucht vallen dat ook Zoey is meegegaan op Nick & Michel, waardoor ze zich duidelijk aansluit bij het andere groepje en dan nog verdedigen ze haar.

Niet vergeten dat Zoey al voor Nick en Michel is gegaan voordat Thomas en co dit ook hebben gedaan. Die heeft dus niet gekozen om zo te stemmen door Thomas.

Das niet eens naiviteit imo, maar gewoon verdedigings mechanismen. Iedereen wil die hoofdpot, en ze beginnen het eindelijk te beseffen sinds vorige week dat iedereen eruit moet en er maar 1 winnaar kan zijn :)

Wat is er aan de hand btw op dit moment? Ik heb middag pauze en wou effe snel zien naar de live, maar camera staat al 15 min op lege living en ik hoor niemand zijn stem?

Ik zie het nog gebeuren dat Michel er door de irritaties van Julie, Liese en Naomi nog uit gaat liggen en dat ze achteraf allemaal gaan bleiten omdat ze beseffen dat ie weg is en hij toch gelijk had....

Das niet eens naiviteit imo, maar gewoon verdedigings mechanismen. Iedereen wil die hoofdpot, en ze beginnen het eindelijk te beseffen sinds vorige week dat iedereen eruit moet en er maar 1 winnaar kan zijn :)

Wat is er aan de hand btw op dit moment? Ik heb middag pauze en wou effe snel zien naar de live, maar camera staat al 15 min op lege living en ik hoor niemand zijn stem?
Weekspel is bezig.

Ik vind het sowieso een slechte strategie om bewust mensen te nomineren omdat je denkt die zal het wel winnen in de nominaties. Die hebben toch helemaal geen contact met de buitenwereld dus weten nooit zeker hoe de mensen op het moment denken over bepaalde bewoners. En dat kan wel is arrogant overkomen bij veel mensen waardoor het averechts gaat werken.

Terug
Bovenaan