pablohoney
Well-known member
De fixatie van sommigen om eens een tepel of wat ander bloots in beeld te zien neemt hier toch absurde vormen aan soms.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das meer wa speels, maar zo ambetant speels omdat ze tipsy zijn. Naomi en Julie zijn zalige vrouwkes, maar worden beetje ambetant als ze tipsy worden en moe zijn merk ik.Michel het toch beetje verkorven bij Naomi en Julie? Zaten te zeggen dat hem der hele avond met een air liep van hier tot in Tokiyo? Zou me niks verbazen, meneer weet dat de vrouwen aan zijn voeten liggen.
Hebben kort geleden tegen elkaar gezegd die Naomi en Julie.

Inderdaad.De fixatie van sommigen om eens een tepel of wat ander bloots in beeld te zien neemt hier toch absurde vormen aan soms.
Inderdaad.
Er bestaan daar thans genoeg anders sites voor (en ja ook live streams), nu ja het zijn dan natuurlijk niet de dames van bigbrother.
Neen, een gang staan filmen is natuurlijk interessanter... Wat een onnozele reacties zeg.De fixatie van sommigen om eens een tepel of wat ander bloots in beeld te zien neemt hier toch absurde vormen aan soms.
.
.Haha nice clickbait.
.
Haha zalig dit. Even nablussenAls het jeukt.
En den Matt en Jill 3 uur samen geslapen met zuig zoen erbij,Thomas wil het er niet over hebben haha.
Jill en Matt zouden onder de lakens wel wat liggen friemelen hebben.
Deur Nickske beginnekik nij al den hielen tijd Kempisch te klappe jom. En dan muute wète da kik ne West-Vloaming zen èhDie uitspraken van Nick blijven toch zalig om te horen als rasechte Kempenaar. "Os ma ga wejal friejet zen op mij dak nie zat zen"![]()
Maar die gast is wel geniaal ja 
.