Big Brother 2021

Big Brother 2021

Michel het toch beetje verkorven bij Naomi en Julie? Zaten te zeggen dat hem der hele avond met een air liep van hier tot in Tokiyo? Zou me niks verbazen, meneer weet dat de vrouwen aan zijn voeten liggen.
Hebben kort geleden tegen elkaar gezegd die Naomi en Julie.
Das meer wa speels, maar zo ambetant speels omdat ze tipsy zijn. Naomi en Julie zijn zalige vrouwkes, maar worden beetje ambetant als ze tipsy worden en moe zijn merk ik.

Michel in het hol van de leeuwinnen nu :p

Inderdaad.
Er bestaan daar thans genoeg anders sites voor (en ja ook live streams), nu ja het zijn dan natuurlijk niet de dames van bigbrother.
De fixatie van sommigen om eens een tepel of wat ander bloots in beeld te zien neemt hier toch absurde vormen aan soms.
Neen, een gang staan filmen is natuurlijk interessanter... Wat een onnozele reacties zeg.

Big Brother moet gewoon niet onnozel doen, zelfste met die doucheschermen. Vroeger was al die zever niet.

Jill is blijkbaar niet opgezet met een uitspraak van Mike of Matt denk ik het is: der heeft 1 tegen haar gezegd : vanavond/vannacht lig ik met u in bed haha, Jill is een beetje boos. :).

Ik lees hier van bloot te willen zien? Dat hoeft niet persee neen maar nochtans hoort het er wel bij.
Denk maar aan Betty mee den dildo enz..., nu mochten ze niks mee hebben van atributen of weet ik veel wat.
Feestjes worden al om 00u00 stilgelegd.
Theo werd om niks op het matje geroepen en ga zo maar door, ik ga het hier niet al gaan posten.

Dit is gewoon geene BB meer of een experiment want ze mogen niks doen, ze worden aan het lijntje gehouden, het moet politiek correct zijn, binnen de lijnen kleuren, noem het zoals je zelf wil. Dus nee, dit is geene BB meer.

Wrm kijk ik zal men zeggen, achja, wrm niet, niks anders op en ik kan wat mee zitten lullen met anderen ;).

Als het jeukt.

En den Matt en Jill 3 uur samen geslapen met zuig zoen erbij,Thomas wil het er niet over hebben haha.
Jill en Matt zouden onder de lakens wel wat liggen friemelen hebben :).

Laatst bewerkt door een moderator:
Jill doet haar beklag over Mike zijn avances om 2 uur s nachts ! Mike zou om 21 uur tegen jill gezegd hebben ‘ jij slaapt bij mij vannacht , jij hebt mij nog nodig deze week , voor wat hoort wat in die zin ! Creepy Mike natuurlijk ! Thomas antwoord ‘ we hebben wel nog zijn hulp nodig deze week ! Mike komt de kamer binnen om 2 uur en een ijzige stilte valt.

Mike mag van BB nimmer in de kamer van Naomi.
Dienen Mike spoort toch ook niet.
Zou bij Naomi handtastelijk zijn geweest, daarom mag die de kamer nimmer binnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees net want ik heb het zelf niet gezien dat dienen Mike tijdens het praten met zijn hand naar de foef ging van Naomi, dat is er toch over, noemen ze aanranding. Dienen Mike zou gewoon moeten buiten vliegen nu.
Echt een vies ventje is het.

Echt niks op te zien he. Op die beelden van Mike en Naomi dan weer wel enorm veel. Lijkt me dat er afgaande van die beelden, echt misbruik wordt gemaakt van haar zattigheid. Ronduit degoutant.

Dat BB dan met zo'n miezerige regel afkomt, is seksueel geweld goedpraten.

Terug
Bovenaan