RiCOManiaC
Well-known member
Hahaha, laat het ons hopen1 ding weet ik zeker. Der ga gepoept worden no matter what
Over de muziek: zitten wel bangers tussen (no pun intended) maar ook regelrechte ketelmuziek 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, laat het ons hopen1 ding weet ik zeker. Der ga gepoept worden no matter what
Over de muziek: zitten wel bangers tussen (no pun intended) maar ook regelrechte ketelmuziek 
Hoop het maar vrees voor haar dat het te laat daar voor isMss dat ze na deze avond gaat beseffen dat ze idd iets minder met Thomas moet optrekken.

Sebiet on de hot tub....Iedereen moe en de vrouwen nog heet, da kan nog mss iet gaan worden xD
Tot nu toe is het bij alle feestjes dit seizoen al geweest dat BB de boel stil legt.Hopelijk mag het toch nog doorgaan zodadelijk.
Anders toch echt een achterlijke regie, dit is juist het moment om kijkcijfers te scoren.
Mike? Waarom?Dieje met z’n wit hemdje (niet thomas) ziet er echt ne creep uit.

Spreekt voor zich, niet?Mike? Waarom?
Hoe die daar op het moment dat ik poste stond te staren naar die 2 vrouwen boven op dat verhoogske, hij zag er uit als een psychopathische serieverkrachter.Mike? Waarom?