Green Mamba
Well-known member
Als het al seks was dan zal het wel niks zijn om over naar huis te schrijven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals we het hier al hadden gepost: de 1 speelde mee de muize en de andere mee de knuppel.Als het al seks was dan zal het wel niks zijn om over naar huis te schrijven.
.
Gelieve 7-jarigen niet te beledigen op dit openbaar forum!Thomas en Jill onder hun voeten gekregen van BB: de dagboekkamer is geen speeltuin. Wrm verschiet ik er niet van, die 2 hebben de mentaliteit van een 7 jarige.
Het veldbed is toch gewoon in de gang? Mike moest buiten slapen van big brother omdat hij zijn eigen regels niet volgde.Jill & Thomas hun fout was het dus dat den Mike opt veldbeld moesten slapen.
En nu moest Thomas mee helpen aan het ontbijt en vertikte het, moet nu ook op veldbed slapen, ze hebben geluk dat het nog goed is buiten.

Ach, dan ben ik fout.Het veldbed is toch gewoon in de gang? Mike moest buiten slapen van big brother omdat hij zijn eigen regels niet volgde.
Ongelofelijk...... tot ze gaan beseffen dat Zoey de andere vrouwen er gewoon een voor een uit wilt... Idd, naiëf tot en met een gigantische N ja....De Belgische dames zijn geïrriteerd aan 't geraken tov Michel omdat hij streng is voor Zoey en zij niet kunnen geloven dat zij dubbel spel zou gespeeld hebben. Ze geloven Zoey en vinden het erg voor haar dat ze zich alleen voelt. Naïef met een hoofdletter N.
Begrijp ik ook niet. Vooral Liese, hoe naïef kan je zijn.De Belgische dames zijn geïrriteerd aan 't geraken tov Michel omdat hij streng is voor Zoey en zij niet kunnen geloven dat zij dubbel spel zou gespeeld hebben. Ze geloven Zoey en vinden het erg voor haar dat ze zich alleen voelt. Naïef met een hoofdletter N.

Weekspel is bezig.Das niet eens naiviteit imo, maar gewoon verdedigings mechanismen. Iedereen wil die hoofdpot, en ze beginnen het eindelijk te beseffen sinds vorige week dat iedereen eruit moet en er maar 1 winnaar kan zijn
Wat is er aan de hand btw op dit moment? Ik heb middag pauze en wou effe snel zien naar de live, maar camera staat al 15 min op lege living en ik hoor niemand zijn stem?