Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon slechte verliezers. Praten iedereen slecht en vinden het schandalig. Jill en Thomas waren al depri vanaf Mike gezegd heeft dat hij op hun gestemd had en ze dus praktisch zeker genomineerd waren.Wat is er precies gebeurd? Want zag Matt deze nacht babbelen met Thomas, Liese en Zoey en de woorden 'degoutant' en 'schandalig' vielen nogal vaak.
Want het is niet dat we ook maar iets interessants in de avonduitzendingen zien he![]()
Ze zorgt voor de vibesssKan er iemand mij uitleggen wat de meerwaarde van Zoey is in het programma?
Ga daarmee naar de oorlog en ze kijkt in de loop van haar blokkerende geweer.
Kan er iemand mij uitleggen wat de meerwaarde van Zoey is in het programma?
Haar engelenstem als ze schreeuwt?Kan er iemand mij uitleggen wat de meerwaarde van Zoey is in het programma?

Hij zou beter zeggen dat Zoey wel met hun meestemtAls ik nu Mike hoor babbelen zou het wel eens kunnen dat hij zijn koffers pakt.
Zou ook weer enorm zielig en triestig zijn..... Echt man, wat een opgevers zitten daar toch eigenlijk.....Als ik nu Mike hoor babbelen zou het wel eens kunnen dat hij zijn koffers pakt.
Toch al zeker niet met haar dj kunsten.Ze zorgt voor de vibesss

Zoey Hasselbank is haar DJ naam toch.Blijkbaar ook twee mensen met dissociatieve persoonlijkheidsstoornissen: Jill noemt zichzelf Nel als ze gedronken heeft en blijkbaar heet Zoey in het echt Sara.