Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreten en op bed liggen.Blijkt dat de groep van Thomas bijna al t eten heeft opgegeten :-/
Misschien komt BB binnenkort nog wel eens met een spannende opdracht, zoals zakdoek leggen of eendjes vissen.Mijn interesse is al wreed gezakt, volg nu enkel nog de streamverslagen op fok eigenlijk (en deze draad)
Luieren en nominaties
Omdat velen hier gewoon langs elkaar zitten te lukken zonder de berichten van andere personen te lezen.Waarom wordt hier 100x hetzelfde getypt precies?
En anders bellen ze de kermis voor een attractie.Misschien komt BB binnenkort nog wel eens met een spannende opdracht, zoals zakdoek leggen of eendjes vissen.
Gaat er maar 1 iemand naar huis of gaan er 2 weg?Zoey moet kiezen tussen Jill of Jerrel om te saven.
Ze kiest eerst voor Jerrel maar trekt daarna de kak terug in.
Genomineerden: Michel, Nick, Jerrel

Moet ik nu ook in spoiler reageren
Ik zit op gsm dus geen idee hoe, niet verderlezen als je niet wil
Smerig van bb om er nu 3 op te zetten en zeker met michel en nick dan. Nu moeten die stemmen gespreid worden over twee terwijl 1 fanbase op die ene pipo kan stemmen.
Wtf echt niet ok.
Tenzij anders bekeken dat het sowieso nick en michel was en dat ze er daarom een derde hebben bij gezet.

Ik ga dan toch voor nick, de nederlanders zullen wel op michel stemmen. En dan nog liever nick uiteraard.Moet ik nu op Michel of Nick stemmen om Jerrel eruit te krijgen???![]()
Moet ik nu op Michel of Nick stemmen om Jerrel eruit te krijgen???![]()