Big Brother 2021

Big Brother 2021

Blijkbaar heeft die idioot van een Mike niet op Jerrel gestemd en Nick/Michel zijn er niet bepaald vrolijk van. Ik weet nu niet hoe het juist zit; de ene denkt dat het Michel vs Jill zal worden daardoor en een andere denkt dat het Nick vs Jill zal zijn? Blijkbaar 1 van die 2 dan? Dan hoop ik eerder dat het tegen Nick zal zijn, onmogelijk dat Nick daar tegen uitvliegt of het moet zijn dat ze bij BB zover gaan en ook dat manipuleren. Ze zouden durven. Maar neemt Nick nu weg en ik denk dat de kijkcijfers nog wat gaan zakken en die liggen nu al heel laag naar het schijnt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar heeft die idioot van een Mike niet op Jerrel gestemd en Nick/Michel zijn er niet bepaald vrolijk van. Ik weet nu niet hoe het juist zit; de ene denkt dat het Michel vs Jill zal worden daardoor en een andere denkt dat het Nick vs Jill zal zijn? Blijkbaar 1 van die 2 dan? Dan hoop ik eerder dat het tegen Nick zal zijn, onmogelijk dat Nick daar tegen uitvliegt of het moet zijn dat ze bij BB zover gaan en ook dat manipuleren. Ze zouden durven. Maar neemt Nick nu weg en ik denk dat de kijkcijfers nog wat gaan zakken en die liggen nu al heel laag naar het schijnt.
Mike heeft gisteren avond constant tussen de twee groepjes liggen lopen om vanalles door te vertellen aan Jill etc. Aan Nick etc wijsgemaakt dat hij dacht dat iedereen toch op Jerrel ging stemmen en hij niet wou dat hij effectief van iedereen een stem kreeg. Ook gezegd dat hij niet tussen de 2 kampen wil komen. Zoey heeft in de DBK duidelijk een moeilijke beslissing moeten nemen. Er wordt gespeculeerd dat er 3 of 4 gelijke stemmen hadden. Zoey haar keuze zal dus waarschijnlijk sowieso slecht vallen bij een van de twee groepen. Waarschijnlijk gaat het tussen Nick, Michel, Jill en Jerrel.

Ik denk dat Jill ook een totaal ander persoon zou zijn zonder Thomas. Thomas sleurt die gewoon mee in heel die nominatie zever.

Jill fans blijven Jill fans, dat ze kinderachtiger en onnozeler doet gaat daar niks aan veranderen. Het merendeel van de stemmers zullen misschien ook wel 12-16 jarigen zijn.
Hoe werkt het stemmen eigenlijk? Is het gratis? Sms, online ? 1 vote per person?

Laatst bewerkt:
Mijn ideaal scenario qua exits: Jill, jerrel, Zoey, Thomas, Mike of Matt. En dan 2 dames. Hopelijk zal het stemmen vanaf 6 mensen anders gebeuren. Rechtstreekse duels ofzo. Finale mag Nick, Michel en 1 van de 3 dames zijn.

En Mike die zegt dat hij op Michel heeft gestemd omdat hij dacht dat die safe was maar hij wist goed dat de anderen op Michel en Nick gingen stemmen. De kijkers gaat hij toch niet voor hem winnen op deze manier.

Waarom wordt hier 100x hetzelfde getypt precies?
En eigenlijk wat teveel gespeculeer, wacht gewoon af tot vanavond en we weten het.
Dan kunnen we beter ineens de thread dichtgooien he, over wat zouden we anders moeten praten? BB is een sociaal experiment.. dus toch normaal hoe er word over gepraat en dat mensen meeleven- en speculeren over bepaalde situaties :) Enige dat ik overbodig vind zijn de typische HLN commentaren zoals "Dikke Foemp" links en rechts.. (om 1 voorbeeld te geven)

Dan kunnen we beter ineens de thread dichtgooien he, over wat zouden we anders moeten praten? BB is een sociaal experiment.. dus toch normaal hoe er word over gepraat en dat mensen meeleven- en speculeren over bepaalde situaties :) Enige dat ik overbodig vind zijn de typische HLN commentaren zoals "Dikke Foemp" links en rechts.. (om 1 voorbeeld te geven)
Neen klopt, maar ik lees gewoon al 2 dagen hetzelfde.
Er moeten geen 10 personen zeggen dat zoey naar de dagboekkamer moest en een moeilijke beslissing moest maken, dat weten we ondertussen al.
Het moest er gewoon even uit :D

Neen klopt, maar ik lees gewoon al 2 dagen hetzelfde.
Er moeten geen 10 personen zeggen dat zoey naar de dagboekkamer moest en een moeilijke beslissing moest maken, dat weten we ondertussen al.
Het moest er gewoon even uit :D
Ja, maar soms zijn er hier bv al 30 posts geplaatst, ik lees die niet altijd alle 30 ze, daarmee.

wanneer zijn de nominaties bekend

Die worden vanavond op het einde van de uitzending getoond.

In Nederland begint de uitzending omstreeks 21u30 en is de aflevering vanaf dat tijdstip online ook al volledig beschikbaar waardoor men in NL dan meteen naar het stuk van de nominaties kan vooruitspoelen. Als ge het dus gewoon wilt wéten dan komt ge dat vanaf 21u30 via internet, en wsl ook via dit topic (VIA SPOILERS AUB mensen!!!) wel te weten. Als ge het liever via de aflevering ziet dan kunt ge vanaf 21u30 de aflevering online op GoPlay bekijken, maar die kan wel niet vooruitgespoeld worden. De aflevering op tv begint pas om 22u40.

De bewoners zelf krijgen het pas te horen nadat de uitzending op tv geweest is. Het is alleen nog niet duidelijk of men hierbij rekening gaat houden met het latere aanvangsuur in België. Vorige week werden ze uitzonderlijk pas op donderdagochtend op de hoogte gebracht (omwille van Patje z'n feestje op woensdagavond), en daarvoor vielen de uitzendingen in BE en NL altijd gelijktijdig.

De beste optie is dus om vanaf 21u30 online te kijken en dat uur gewoon internet te mijden :p

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan