Big Brother 2021

Big Brother 2021

Blijkt dat de groep van Thomas bijna al t eten heeft opgegeten :-/
Vreten en op bed liggen.

Ik vind het irritant dat de voorbije twee weken de livestream ferm voorloopt op de live uitzending op donderdag. Ik wil via de uitzending zien welke naam op TV komt maar dan wil ook niks missen op de livestream op dat moment.

Zoey moet kiezen tussen Jill of Jerrel om te saven.
Ze kiest eerst voor Jerrel maar trekt daarna de kak terug in.
Genomineerden: Michel, Nick, Jerrel

Moet ik nu ook in spoiler reageren :unsure:
Ik zit op gsm dus geen idee hoe, niet verderlezen als je niet wil :D

Smerig van bb om er nu 3 op te zetten en zeker met michel en nick dan. Nu moeten die stemmen gespreid worden over twee terwijl 1 fanbase op die ene pipo kan stemmen.
Wtf echt niet ok.
Tenzij anders bekeken dat het sowieso nick en michel was en dat ze er daarom een derde hebben bij gezet.

Ondertussen op het fokforum gezien dat het eigenlijk door mike is dat nick er geen 6 heeft en er dus 3 (jerrel,nick,jill) 5 stemmen hebben. Dus zoey moest een van de drie veilig stellen.
Eigenlijk kunnen we mike dus dankbaar zijn maar wat de uitslag gaat zijn morgen, ik durf het niet voorspellen.

Thank god voor Mike inderdaad... anders was het Michel vs Nick.

Het feit dat BB het toelaat om van gedacht te veranderen lijkt me aan te geven dat Jerrel morgen z'n koffers mag pakken.

Wat een kalf die Zoey. Volgens mij heeft ze echt haar eigen ruiten ingegooid hoor.

Je hebt veel meer kans dat Jill erin blijft dan Jerrel in deze situatie + het feit dat ze tegen Jerrel heeft gezegd dat ze achter hem staat.

Moet ik nu ook in spoiler reageren :unsure:
Ik zit op gsm dus geen idee hoe, niet verderlezen als je niet wil :D

Smerig van bb om er nu 3 op te zetten en zeker met michel en nick dan. Nu moeten die stemmen gespreid worden over twee terwijl 1 fanbase op die ene pipo kan stemmen.
Wtf echt niet ok.
Tenzij anders bekeken dat het sowieso nick en michel was en dat ze er daarom een derde hebben bij gezet.

Die bedenking van stemmen verdelen bedacht ik me ook wel, maar diezelfde vrees was er ook toen Naomi en Liese samen met Rene genomineerd waren en Rene toch van hen verloor.

De fanbase van Jerrel is volgens mij wel luid en fanatiek, maar wel nog redelijk beperkt.

Ik snap nu alleszins wel dat het moeilijke keuze was voor Zoey. Door Jill genomineerd te laten had ze wel meer kans Nick of Michel naar huis te spelen. Anderzijds zou de rest het haar ook kwalijk genomen hebben dat ze Jerrel gesaved zou hebben, én als Jill er dan ook nog eens uitgestemd zou worden door het publiek had ze het bij Thomas en co wellicht ook verkorven.

Achteraf gezien was het nog niet zo slecht dat Mike voor Michel gekozen heeft en de puzzelstukjes op deze manier in elkaar gaan vallen en de kans dus vrij reëel is dat de Zoey-kliek nu met Jerrel een pion in hun stemplannetje gaat verliezen.

Als (hopelijk uiteraard) jerrel er uit ligt dan is het volgende week toch ook weer spannend, want dan is het compleet gelijkstand als het zo blijft. Als het dan weer van mike afhangt...

Terug
Bovenaan