Radbraker
Well-known member
Ik zou zeggen Michel. Die kan de extra Vlaamse stemmen gebruiken.Moet ik nu op Michel of Nick stemmen om Jerrel eruit te krijgen???![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zeggen Michel. Die kan de extra Vlaamse stemmen gebruiken.Moet ik nu op Michel of Nick stemmen om Jerrel eruit te krijgen???![]()
Bedoel je 2 redden dat het dan Nick of Michel was? Zoey heeft zelf nu al 2 keer achter elkaar Nick en Michel genomineerd dus die gaat ze niet snel redden ineens van een nominatie.Had zoey er 2 mogen kiezen was het zoiezo nick of michel dus ik denk dat bb hun nu wel beetje helpt .
Nick is populairder in Nederland dan MichelIk ga dan toch voor nick, de nederlanders zullen wel op michel stemmen. En dan nog liever nick uiteraard.

Andersom was éigenlijk nog iéts tactischer geweest aangezien de BE-stem iets zwaarder doorweegt dan de NL-stem, en Nick sowieso genoeg stemmen uit België zal krijgenOp nl gestemd op Michel en via vier op Nick

Mja heb sowieso nog grotere voorkeur voor Nick dan voor Michel.Andersom was éigenlijk nog iéts tactischer geweest aangezien de BE-stem iets zwaarder doorweegt dan de NL-stem, en Nick sowieso genoeg stemmen uit België zal krijgen![]()
Mja heb sowieso nog grotere voorkeur voor Nick dan voor Michel.
Nick en michel zouden dan genomineerd zijn geweest . Jerrel en jill gered door haar . Men excuses voor de onduidelijke zin .Bedoel je 2 redden dat het dan Nick of Michel was? Zoey heeft zelf nu al 2 keer achter elkaar Nick en Michel genomineerd dus die gaat ze niet snel redden ineens van een nominatie.
Je kan trouwens ook bij rtl een account maken en daar ook stemmen. Ik zou ook nooit stemmen met de gedachte die heeft het misschien meer nodig want als er veel zo denken... Gewoon stemmen op wie je zeker wil houden.
Ha, hij gaat toch veel stemmen krijgen gewoon om de Vlaamse kliek + Michel een hak te zetten. Alweer een 50/50 nominatie.Ik snap de redenering, maar dat is nog "oneerlijker" aangezien Nick en Michel van het zelfde groepje zijn en dus dan ook dubbel zoveel stemmen op Jerrel zullen komen. Eerlijk is eerlijk, ik peis toch dat Jerrel amper stemmen krijgt dus komt goed.
Geen idee. Ge kunt proberen. Ook is via GoPlay en RTL een kanshebber.Seg is het mogelijk om bv 2x te stemmen met 2 verschillende accounts via goplay? Bv 1 op Nick en 1 op Michel? Of wordt dat via IP gefilterd/gecontroleerd?
Jill: "en die jongens denken dat ik meer wil. En zo ben ik niet"
Thomas: "ja"
Die zag z'n kansen ook ineens verdwijnen
Als Mike op Jerrel gestemd had was het gewoon Michel/Jerrel. Door Liese te kiezen heeft hij voor een gelijke stand gezorgd wat hij kon weten dus echt Nick heeft hij niet gered want die staat er nu nog op.Thank god voor Mike inderdaad... anders was het Michel vs Nick.
Het feit dat BB het toelaat om van gedacht te veranderen lijkt me aan te geven dat Jerrel morgen z'n koffers mag pakken.
Ik veronderstel op emailadres? Geen idee...Seg is het mogelijk om bv 2x te stemmen met 2 verschillende accounts via goplay? Bv 1 op Nick en 1 op Michel? Of wordt dat via IP gefilterd/gecontroleerd?