Big Brother 2021

Big Brother 2021

Had zoey er 2 mogen kiezen was het zoiezo nick of michel dus ik denk dat bb hun nu wel beetje helpt .
Bedoel je 2 redden dat het dan Nick of Michel was? Zoey heeft zelf nu al 2 keer achter elkaar Nick en Michel genomineerd dus die gaat ze niet snel redden ineens van een nominatie.

Je kan trouwens ook bij rtl een account maken en daar ook stemmen. Ik zou ook nooit stemmen met de gedachte die heeft het misschien meer nodig want als er veel zo denken... Gewoon stemmen op wie je zeker wil houden.

Toch wel ergens oneerlijk aangezien Nick en Michel totaal dezelfde groep aanspreken. Zijn moeten nu stemmen delen.
Correcter was geweest om deze keer te stemmen op wie van de 3 je eruit wil.

Bedoel je 2 redden dat het dan Nick of Michel was? Zoey heeft zelf nu al 2 keer achter elkaar Nick en Michel genomineerd dus die gaat ze niet snel redden ineens van een nominatie.

Je kan trouwens ook bij rtl een account maken en daar ook stemmen. Ik zou ook nooit stemmen met de gedachte die heeft het misschien meer nodig want als er veel zo denken... Gewoon stemmen op wie je zeker wil houden.
Nick en michel zouden dan genomineerd zijn geweest . Jerrel en jill gered door haar . Men excuses voor de onduidelijke zin .

De volwassenen hebben eindelijk door dat Michel en Nick alle stemmen hebben gekregen en dus ook van Zoey.

Gedaan met de black cobra te spelen 😄

Ik snap de redenering, maar dat is nog "oneerlijker" aangezien Nick en Michel van het zelfde groepje zijn en dus dan ook dubbel zoveel stemmen op Jerrel zullen komen. Eerlijk is eerlijk, ik peis toch dat Jerrel amper stemmen krijgt dus komt goed.
Ha, hij gaat toch veel stemmen krijgen gewoon om de Vlaamse kliek + Michel een hak te zetten. Alweer een 50/50 nominatie.

Jill: "en die jongens denken dat ik meer wil. En zo ben ik niet"
Thomas: "ja 🥺"

Die zag z'n kansen ook ineens verdwijnen

De enige manier waarop die in de buurt van een naakte vrouw komt is ofwel als hij zijn moeder passeert in de badkamer of als hij met briefjes van 50 Euro zwaait in het schipperskwartier. Dat als een overgeile puppy achter Jill zitten ligt er zo hard op, die is duidelijk niet gewoon om met vrouwen om te gaan en probeert nu hij een kans ziet extra hard om iets te forceren dat er niet is.

Thank god voor Mike inderdaad... anders was het Michel vs Nick.

Het feit dat BB het toelaat om van gedacht te veranderen lijkt me aan te geven dat Jerrel morgen z'n koffers mag pakken.
Als Mike op Jerrel gestemd had was het gewoon Michel/Jerrel. Door Liese te kiezen heeft hij voor een gelijke stand gezorgd wat hij kon weten dus echt Nick heeft hij niet gered want die staat er nu nog op.

Terug
Bovenaan