Big Brother 2021

Big Brother 2021

Mocht het Jerrel vs Jill zijn ligt Jerrel er uit.
Onderschat jerrel zijn fan base niet, om een of andere reden heeft dieje belachelijk veel fans.. alle dragqueens/lbgt mensen zijn pro dieje kerel.. en de mensen ergeren zich aan t feit dat Jill elke keer ne mottige kop trekt als bepaalde mensen babbelen, plus haar gezeik tegen haar groepje van "denk je echt dat mensen mij leuk vinden"...

Mocht het Jerrel vs Jill zijn ligt Jerrel er uit.
De meerderheid hier dacht ook dat Thomas eruit zou liggen tegen Patrick vorige week.
Onderschat jerrel zijn fan base niet, om een of andere reden heeft dieje belachelijk veel fans.. alle dragqueens/lbgt mensen zijn pro dieje kerel.. en de mensen ergeren zich aan t feit dat Jill elke keer ne mottige kop trekt als bepaalde mensen babbelen, plus haar gezeik tegen haar groepje van "denk je echt dat mensen mij leuk vinden"...
"Alle" zou ik nu ook niet zeggen, Jerrel bevestigd immers alle stereotypen ivm die groepen en velen zullen daar net tegen zijn.

De meerderheid hier dacht ook dat Thomas eruit zou liggen tegen Patrick vorige week.

"Alle" zou ik nu ook niet zeggen, Jerrel bevestigd immers alle stereotypen ivm die groepen en velen zullen daar net tegen zijn.
Laat ons hopen dan, maar kheb op dit moment liever Jill eruit dan jerrel omdat Thomas dan helemaal gescheten is.. Mike doet duidelijk z'n eigen ding en liegt erover tegen beide groepen.. dan heeft Thomas enkel nog Matt, Zoey en jerrel.. ik wil diejen eikel eruit.. alsk al zie dattem weer afkomt voor ne knuffel moetk spontaan kotsen !

Thomas tegen Patrick was een hele andere stemming waar veel factoren in het nadeel van Patje hebben gespeeld. Kleinkind, slechte framing in de uitzendingen en niet te vergeten zijn onverstaanbaarheid in NL.

Jerrel zie ik van niemand winnen behalve tegen Matt, Mike of Julie. Geen idee waar je het haalt dat hij een fanbase heeft. Puur omdat hij homo is? Die community braakt hem inmiddels uit omdat hij onderuit haalt waar ze jaren voor hebben gestreden.

In polls op FaceBook, Twitter en Fok zie ik dingen als 98% tegen 2% voor Michel vs Jerrel. Misschien niet representatief maar wel duidelijk.

Laatst bewerkt:
Ik gok op Michel vs Jill of Michel vs Nick vs Jill dus Zoey heeft Jerrel gered.

Sowieso dat Mike niet op Michel en Nick heeft gestemd.
Zoiets zou inderdaad heel goed kunnen. Een stemming tussen sterke spelers van de volwassenen en de kinderclub. Kan ik me wel in vinden.

Als Jill het niet haalt heeft Zoey wel haar eigen ruiten helemaal ingeslagen. Thomas kapot en Jerrel de week erna buiten. Niemand van het andere groepje die haar nog gaat vertrouwen.

Jill zal het wel halen van Michel vrees ik.
Quasi heel Nederland zal op haar stemmen vrees ik.
Mwoah, ik kan niet spreken over de uitzendingen maar op de streams is Jill de laatste dagen echt veranderd in een vervelend en jammerend klein kind. Gisteren ging ze wenen omdat ze als laatste werd gekozen. Seriously?

Michel heeft dan weer veel credits opgebouwd door de confrontatie met Jerrel. Zijn uitsloverijen zoals met het Valentijnsontbijt zwichten veel vrouwen voor. BB trekt hem ook de laatste dagen via sociale media. Niet onbelangrijk in België ook geliefd in tegenstelling tot Jill.

Gaat erom spannen zoals Thomas en Patje.

Mwoah, ik kan niet spreken over de uitzendingen maar op de streams is Jill de laatste dagen echt veranderd in een vervelend en jammerend klein kind. Gisteren ging ze wenen omdat ze als laatste werd gekozen. Seriously?

Michel heeft dan weer veel credits opgebouwd door de confrontatie met Jerrel. Zijn uitsloverijen zoals met het Valentijnsontbijt zwichten veel vrouwen voor. BB trekt hem ook de laatste dagen via sociale media. Niet onbelangrijk in België ook geliefd in tegenstelling tot Jill.

Gaat erom spannen zoals Thomas en Patje.

Ik vermoed dat als het tussen Michel en Jill zou gaan, het inderdaad spannend wordt en beiden aan elkaar gewaagd zijn qua populariteit momenteel. Dat Michel in België geliefder is dan jill én in Nederland zelf uiteraard ook nog heel wat stemmen haalt, zou ook wel voordeel kunnen zijn aangezien een Belgische stem zwaarder doorweegt dan een Nederlandse stem (om op die manier het verschil in grootte van Vlaanderen en Nederland gelijk te trekken aangezien het totaal aantal stemmen vanuit Nederland altijd groter zou zijn dan het totaal aantal stemmen uit Vlaanderen).

Op fb was het tussen Patje en Thomas 55-45 ong maar Patje met dat kleinkind en bezig zitten dat heeft niet dat ik er uit lig en velen die hem niet verstonden zijn zaken die de doodsteek hebben gegeven en mss ook de leeftijd die mee speelde.

De vrouwen gaan pro Michel zijn, die zitten iedere dag met een natte broek.

Ook niet vergeten dat mensen die een andere favoriete bewoner hebben ook gaan stemmen. Mensen die bijvoorbeeld fan zijn van Nick gaan dan sneller voor Michel dan Jerrel stemmen.

Jill zal het wel halen van Michel vrees ik.
Quasi heel Nederland zal op haar stemmen vrees ik.
No way. Jill is echt veranderd en dat irriteert veel fans en kijkers... Michel is daarentegen de leider (die men nodig heeft in het BB huis) en dat vinden veel mensen dan weer fijn, ook is Michel een hele toffe kerel ook. Jill mag er wat mij betreft wel uit nu, al is het maar puur dat Thomas totaal ontregeld is, ben die kerel zo beu als iets.. fuck zijn knuffels...

Jill fans blijven Jill fans, dat ze kinderachtiger en onnozeler doet gaat daar niks aan veranderen. Het merendeel van de stemmers zullen misschien ook wel 12-16 jarigen zijn.

Kijk eens op facebook ppff; die Jill is populairder dan u denkt , staat ze er weer kleuterig te doen en dat vinden ze allemaal de max, wtf.
Tuurlijk mag je eens onnozel doen maar bij die Jill gaat het verder dan dat, een aandachts kind is het en ze bewijst iedere dag dat ze geen hoog iq heeft ook. Zo simpel dat die is en blijkbaar zijn vele kijkers ook zo.

Kijk eens op facebook ppff; die Jill is populairder dan u denkt , staat ze er weer kleuterig te doen en dat vinden ze allemaal de max, wtf.
Tuurlijk mag je eens onnozel doen maar bij die Jill gaat het verder dan dat, een aandachts kind is het en ze bewijst iedere dag dat ze geen hoog iq heeft ook. Zo simpel dat die is en blijkbaar zijn vele kijkers ook zo.
Meningen zijn echt wel verdeeld. Hangt er een beetje vanaf waar je kijkt.

Jill fans blijven Jill fans, dat ze kinderachtiger en onnozeler doet gaat daar niks aan veranderen. Het merendeel van de stemmers zullen misschien ook wel 12-16 jarigen zijn.

Facebook hoeft op dat vlak daarom niet representatief te zijn. Het Jill-publiek zal nu eenmaal fanatieker bezig zijn op social media, en bij die populariteitspolls moet er gewoon gereageerd worden met een like ofzo.

Voor de stemming zelf moet er daarentegen al een account aangemaakt worden dus dat is iets minder "vlug" dan eventjes op een duimpje of hartje op FB klikken ;)

Akkoord; maar het zegt wel iets dat ze een vrij grote aanhang heeft en dat wil zeggen dat bv Michel zeker niet gewonnen is tegen Jill mochten die 2 tegenover elkaar staan; alhoewel ik het niet kan geloven dat Jill populairder zou zijn dan Michel.
Nick vs Jill dan wint Nick, dat kan gewoonweg niet anders.

En Big Brother is nog meer dan ooit de boel aan het manipuleren en aan het censureren; ik zie net dat ik half uurke geleden ofzo ben geblokkeerd op hun pagina op fb lol. Wtf. Omdat ik een beetje kritiek gaf op Jill. Vrije meningsuiting is ver zoek de dag van vandaag. Een ander gaat bepalen wat u mag zeggen en hoe u moet denken. Dit is er toch echt over. En neen ze, ik heb andere mensen niet zitten uit maken of persoonlijk zitten aanvallen.

Jill is eigenlijk een beetje pijnlijk.
Het is ergens ontwapend hoe kinderlijk, puur, vrolijk, "je m'en fous", doodeerlijk (al verliest ze daarin van haar pluimen) die is.
Maar het komt eigenlijk allemaal voort uit ongelofelijk dom zijn. Daar kan ze zelf niks aan doen, dus je mag haar daar eigenlijk niet op beoordelen en zeker niet afrekenen.
Maar je ziet het aan alles: ze kan niet vlot lezen, begrijpt de helft van normale zinnen niet, kan stemmen niet tellen en is over-emotioneel. Ze kan inderdaad de druk niet aan van huismeester zijn; beslissingen nemen gaat haar petje te boven.

Ze beseft het zelf ook wel en dat maakt haar onzeker en dat ze nog extra emotioneel reageert op alles.

In 't begin vond ik ze super; maar ondertussen word ik er helemaal gek van. Zet me daarmee samen langer dan een week en ik zou wel eens uit mijn krammen schieten vrees ik. En dat mag nu net niet, want ze kan er niet eens aan doen.

NVDR: het is niet dat ik mezelf slim vind en ook niet beter dan een ander.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan