Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onderschat jerrel zijn fan base niet, om een of andere reden heeft dieje belachelijk veel fans.. alle dragqueens/lbgt mensen zijn pro dieje kerel.. en de mensen ergeren zich aan t feit dat Jill elke keer ne mottige kop trekt als bepaalde mensen babbelen, plus haar gezeik tegen haar groepje van "denk je echt dat mensen mij leuk vinden"...Mocht het Jerrel vs Jill zijn ligt Jerrel er uit.
De meerderheid hier dacht ook dat Thomas eruit zou liggen tegen Patrick vorige week.Mocht het Jerrel vs Jill zijn ligt Jerrel er uit.
"Alle" zou ik nu ook niet zeggen, Jerrel bevestigd immers alle stereotypen ivm die groepen en velen zullen daar net tegen zijn.Onderschat jerrel zijn fan base niet, om een of andere reden heeft dieje belachelijk veel fans.. alle dragqueens/lbgt mensen zijn pro dieje kerel.. en de mensen ergeren zich aan t feit dat Jill elke keer ne mottige kop trekt als bepaalde mensen babbelen, plus haar gezeik tegen haar groepje van "denk je echt dat mensen mij leuk vinden"...
Laat ons hopen dan, maar kheb op dit moment liever Jill eruit dan jerrel omdat Thomas dan helemaal gescheten is.. Mike doet duidelijk z'n eigen ding en liegt erover tegen beide groepen.. dan heeft Thomas enkel nog Matt, Zoey en jerrel.. ik wil diejen eikel eruit.. alsk al zie dattem weer afkomt voor ne knuffel moetk spontaan kotsen !De meerderheid hier dacht ook dat Thomas eruit zou liggen tegen Patrick vorige week.
"Alle" zou ik nu ook niet zeggen, Jerrel bevestigd immers alle stereotypen ivm die groepen en velen zullen daar net tegen zijn.
De meerderheid hier dacht ook dat Thomas eruit zou liggen tegen Patrick vorige week.
"Alle" zou ik nu ook niet zeggen, Jerrel bevestigd immers alle stereotypen ivm die groepen en velen zullen daar net tegen zijn.
Onderschat jerrel zijn fan base niet, om een of andere reden heeft dieje belachelijk veel fans.. alle dragqueens/lbgt mensen zijn pro dieje kerel.. en de mensen ergeren zich aan t feit dat Jill elke keer ne mottige kop trekt als bepaalde mensen babbelen, plus haar gezeik tegen haar groepje van "denk je echt dat mensen mij leuk vinden"...
Zoiets zou inderdaad heel goed kunnen. Een stemming tussen sterke spelers van de volwassenen en de kinderclub. Kan ik me wel in vinden.Ik gok op Michel vs Jill of Michel vs Nick vs Jill dus Zoey heeft Jerrel gered.
Sowieso dat Mike niet op Michel en Nick heeft gestemd.
Mwoah, ik kan niet spreken over de uitzendingen maar op de streams is Jill de laatste dagen echt veranderd in een vervelend en jammerend klein kind. Gisteren ging ze wenen omdat ze als laatste werd gekozen. Seriously?Jill zal het wel halen van Michel vrees ik.
Quasi heel Nederland zal op haar stemmen vrees ik.
Mwoah, ik kan niet spreken over de uitzendingen maar op de streams is Jill de laatste dagen echt veranderd in een vervelend en jammerend klein kind. Gisteren ging ze wenen omdat ze als laatste werd gekozen. Seriously?
Michel heeft dan weer veel credits opgebouwd door de confrontatie met Jerrel. Zijn uitsloverijen zoals met het Valentijnsontbijt zwichten veel vrouwen voor. BB trekt hem ook de laatste dagen via sociale media. Niet onbelangrijk in België ook geliefd in tegenstelling tot Jill.
Gaat erom spannen zoals Thomas en Patje.
No way. Jill is echt veranderd en dat irriteert veel fans en kijkers... Michel is daarentegen de leider (die men nodig heeft in het BB huis) en dat vinden veel mensen dan weer fijn, ook is Michel een hele toffe kerel ook. Jill mag er wat mij betreft wel uit nu, al is het maar puur dat Thomas totaal ontregeld is, ben die kerel zo beu als iets.. fuck zijn knuffels...Jill zal het wel halen van Michel vrees ik.
Quasi heel Nederland zal op haar stemmen vrees ik.
Meningen zijn echt wel verdeeld. Hangt er een beetje vanaf waar je kijkt.Kijk eens op facebook ppff; die Jill is populairder dan u denkt , staat ze er weer kleuterig te doen en dat vinden ze allemaal de max, wtf.
Tuurlijk mag je eens onnozel doen maar bij die Jill gaat het verder dan dat, een aandachts kind is het en ze bewijst iedere dag dat ze geen hoog iq heeft ook. Zo simpel dat die is en blijkbaar zijn vele kijkers ook zo.
Die ziet er ook uit alsof die stinkt naar het zweet.Dienen Thomas daar begin ik meer en meer een afkeer van te krijgen, zo'n degoutante persoon en dan altijd met zijn armen ver open en weer knuffel te geven, dzeejes zeg. Die steekt toch ook geen poot uit in dat huis.
Jill fans blijven Jill fans, dat ze kinderachtiger en onnozeler doet gaat daar niks aan veranderen. Het merendeel van de stemmers zullen misschien ook wel 12-16 jarigen zijn.