{BK}Black Devil
Well-known member
Wat een kindertuin ga dat daar worden moest Nick en Michel weg zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan verliezen die legit 50% kijkcijfers...Wat een kindertuin ga dat daar worden moest Nick en Michel weg zijn
In Mike we trust?ik geloof nooit dat dit 6 allemaal consistent op nick-michel gestemd hebben zonder dat er 1 iemand afwijkt.
Nooit.
Zoey is anders wel van jankerd in bed naar een lyrisch konijn gegaan.ik geloof nooit dat dit 6 allemaal consistent op nick-michel gestemd hebben zonder dat er 1 iemand afwijkt.
Nooit.
Had je echt anders verwacht? T'is nu niet dat Naomi het scherpste mes in de lade is.Naomi heeft dus Julie haar vrijstelling gegeven.. loempe trien
Nick en michel gaan er toch nooit beide uitgaan ? Diegene die nu de nominaties overleeft gaat waarschijnlijk komende weken altijd overleven tot de finale . En zou het toch niet ergens tactisch zijn van naomi om julie vrij te stellen en niet nick ? Om zelf meer kans te hebben als er andere sterkere zouden uitgaan . Ze kunnen beste vrienden zijn maar op het einde van de rit draait het om het geld en het spel .Ik stop sws met kijken als Nick en Michel er uit liggen, al zou ik af en toe nog volgen voor Julie dan. Ik denk niet dat er een volgende seizoen van BB komt, kijkcijfers zijn echt slecht en als het worst case scenario uitkomt nog een heel pak slechter.... Ze moeten eens leren van dat België vs NL gedoe te schrappen. Pure shit ist en altijd miserie.
Heeft toch niks met dom zijn te maken? Ze weet niet dat Zoey en Mike met het kleutergroepje meestemmen en dacht dat zij het het meest nodig had.Had je echt anders verwacht? T'is nu niet dat Naomi het scherpste mes in de lade is.
Kun je een punt hebben. Ze kan ook gewoon iemand immuniteit geven waar ze nog een leuke tijd mee wilt. Natuurlijk zien ze een stuk minder dan wij zien.Heeft toch niks met dom zijn te maken? Ze weet niet dat Zoey en Mike met het kleutergroepje meestemmen en dacht dat zij het het meest nodig had.
Ik vermoed zoals ander deze avond aan het einde van de uitzending?Wanneer zijn de nominaties bekend?
Ik vermoed zoals ander deze avond aan het einde van de uitzending?
Vorige keer had ze volgens mij al op Nick en Michel gestemd dus ik vermoed nu gewoon hetzelfde.Tis gewoon te hopen dat Zoey heeft moeten kiezen tussen twee mensen uit haar groepje want die is serieus pissig uit de dbk gekomen..
Kzou dan ni inzien waarom die nu dan keihard Aant bleiten is en pissig is.. ik hoop dat mike en Matt iets loco gedaan hebben..Vorige keer had ze volgens mij al op Nick en Michel gestemd dus ik vermoed nu gewoon hetzelfde.
Daar mag inderdaad wel een waarschuwing tegenover staan. Heb je als kijker niks aan.Dat kut gefluister ook, geluid hier op max en je verstaat er nog niets van.