Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik stop sws met kijken als Nick en Michel er uit liggen, al zou ik af en toe nog volgen voor Julie dan. Ik denk niet dat er een volgende seizoen van BB komt, kijkcijfers zijn echt slecht en als het worst case scenario uitkomt nog een heel pak slechter.... Ze moeten eens leren van dat België vs NL gedoe te schrappen. Pure shit ist en altijd miserie.

Ik stop sws met kijken als Nick en Michel er uit liggen, al zou ik af en toe nog volgen voor Julie dan. Ik denk niet dat er een volgende seizoen van BB komt, kijkcijfers zijn echt slecht en als het worst case scenario uitkomt nog een heel pak slechter.... Ze moeten eens leren van dat België vs NL gedoe te schrappen. Pure shit ist en altijd miserie.
Nick en michel gaan er toch nooit beide uitgaan ? Diegene die nu de nominaties overleeft gaat waarschijnlijk komende weken altijd overleven tot de finale . En zou het toch niet ergens tactisch zijn van naomi om julie vrij te stellen en niet nick ? Om zelf meer kans te hebben als er andere sterkere zouden uitgaan . Ze kunnen beste vrienden zijn maar op het einde van de rit draait het om het geld en het spel .

Ik denk dat Naomi ook wel denkt dat Nick er niet snel uit zal gaan door de kijkers. Maar ze weten helemaal ook niet dat de Thomas clan voor Nick en Michel gaan.

Ik vermoed zoals ander deze avond aan het einde van de uitzending?

Nominaties zijn pas vandaag in de vooravond geweest dus dat is te kort dag om vandaag nog in de uitzending te hebben, en de bewoners krijgen het sowieso pas na de bekendmaking in de uitzending te horen. Ofwel dus morgenavond ofwel donderdagochtend

Terug
Bovenaan