Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn kapsel was bijna zoals die Noord-Koreaanse politicus maar skills blijven toch achterDa gefluister tussen Jill en Thomas begin ik ook wel schijtemoe te worden, maar t is duidelijk dat t ni verloopt zoals ze willen haha, ik gok op Mike en Matt die lekker hebben gedaan wat ze zelf wilden en niet wat die vette clown wilt

Vorige keer had ze volgens mij al op Nick en Michel gestemd dus ik vermoed nu gewoon hetzelfde.
Dat nog net niet. Die Nathalie vind ik naast Jerrel de vervelendste die er dit jaar heeft ingezeten.Ik zou Nathalie en Els er direct terug in stemmen in plaats van Jill en Thomas
Ik snap je.Dat nog net niet. Die Nathalie vind ik naast Jerrel de vervelendste die er dit jaar heeft ingezeten.
BB is nog nen groteren dweil dan Thomas.Zei dieje Zoey nu net gezegd dat mike de verrader is?? "Mike is gang gang", dus dan zou brother wel dik mogen optreden tbh..
Goh ja, ze gingen er wellicht vanuit dat zowel Mike en Matt ook voor Michel & Nick zouden gaan?Kzou dan ni inzien waarom die nu dan keihard Aant bleiten is en pissig is.. ik hoop dat mike en Matt iets loco gedaan hebben..
Mike heeft zaterdagavond de hele avond daar in de tub gezeten bij Nick, Michel, Naomi, Liese en Julie en dat was echt een geniaal en grappig gesprek waar ik toch een paar keer goed scheef gegaan ben. Dus ik vermoed dat Mike neigt naar dat groepje om met mee stemmen (hoop ik).
Omdat Jerrel daar al ligt te slapen he.Dat fluisteren altijd tsjeezes !
Foute keuze idd wa Julie betreft, die ging sws wel relatief safe gezeten hebben. Sws dat het dan een van degene is uit het Zoey groepje. Eerlijk gezegd, ik zou er dan nog eerst Jill uit stemmen, kwestie van Thomas volledig te ontregelen en dan zou het relatief van zelf moeten gaan.Julie is vrijgesteld , foute keuze.
Dienen Thomas daar begin ik meer en meer een afkeer van te krijgen, zo'n degoutante persoon en dan altijd met zijn armen ver open en weer knuffel te geven, dzeejes zeg. Die steekt toch ook geen poot uit in dat huis.
Schijnt Zoey terug werd geroepen door BB met derna een smoel tot op de grond, ik kan mis zijn hoor maar zou het niet kunnen dat Zoey de knoop heeft moeten door hakken = Jill of Jerrel?