Big Brother 2021

Big Brother 2021

Da gefluister tussen Jill en Thomas begin ik ook wel schijtemoe te worden, maar t is duidelijk dat t ni verloopt zoals ze willen haha, ik gok op Mike en Matt die lekker hebben gedaan wat ze zelf wilden en niet wat die vette clown wilt

Da gefluister tussen Jill en Thomas begin ik ook wel schijtemoe te worden, maar t is duidelijk dat t ni verloopt zoals ze willen haha, ik gok op Mike en Matt die lekker hebben gedaan wat ze zelf wilden en niet wat die vette clown wilt
Zijn kapsel was bijna zoals die Noord-Koreaanse politicus maar skills blijven toch achter 😂

Vorige keer had ze volgens mij al op Nick en Michel gestemd dus ik vermoed nu gewoon hetzelfde.

Ze is daarnet blijkbaar opnieuw naar de dagboekkamer geroepen dus dat zou kunnen wijzen op een gelijke stand waarbij zij de knoop heeft moeten doorhakken.
In dat geval vermoed ik dat ze moest kiezen tussen Jill en Jerrel.

Enfin het zou ook kunnen dat ze om een andere reden naar de dagboekkamer moest gaan want itt vorige keer (toen Liese als huismeester moest beslissen) werd er nu niet door een alarm en BB omgeroepen dat er een gelijkestand is.

Kzou dan ni inzien waarom die nu dan keihard Aant bleiten is en pissig is.. ik hoop dat mike en Matt iets loco gedaan hebben..
Goh ja, ze gingen er wellicht vanuit dat zowel Mike en Matt ook voor Michel & Nick zouden gaan?

Dat zou mij persoonlijk toch verbazen hoor. Zeker Mike trekt toch constant op met dat groepje, dus ik zie niet in waarom hij naar Zoey en Thomas hun pijpen zou dansen. Matt heeft volgens mij toch ook nog wel een redelijke band met Nick.

Ik hoop alleszins dat het niet Michel vs Nick is, dat zou echt een domper zijn. Ik heb het liefst Thomas of Jill eruit. Die twee hun gesprekken zijn gewoon verschrikkelijk, ik zap tegenwoordig weg dan.

Mike heeft zaterdagavond de hele avond daar in de tub gezeten bij Nick, Michel, Naomi, Liese en Julie en dat was echt een geniaal en grappig gesprek waar ik toch een paar keer goed scheef gegaan ben. Dus ik vermoed dat Mike neigt naar dat groepje om met mee stemmen (hoop ik).

Mike heeft zaterdagavond de hele avond daar in de tub gezeten bij Nick, Michel, Naomi, Liese en Julie en dat was echt een geniaal en grappig gesprek waar ik toch een paar keer goed scheef gegaan ben. Dus ik vermoed dat Mike neigt naar dat groepje om met mee stemmen (hoop ik).

Het lijkt er op dat Mike gewoon neutraal heeft gestemd, dus op mensen van wie hij wist dat ze sowieso geen gevaar liepen. Dat zou er voor kunnen zorgen dat er vier personen met 5 stemmen zijn.

Hoe dan ook de spannendste nominatie tot nu toe.

Zoals naomi naar mike keek, ik denk als daar kogels uitkwamen mike in de hemel zal. Haha kwam er even bij zitten en was direct terug weg.

Mike gaat het niet ver brengen denk ik met hoe hij het speelt. Wist heel goed hoe Thomas en Jill gingen stemmen maar doet dan alsof tegen Naomi en de anderen dat hij dacht dat iedereen toch al op Jerrel ging stemmen en hij daarom op iemand anders gestemd heeft.

Het boodschappenbudget is wel heel wat minder dan de afgelopen weken.
En dan zijn het deze keer frieten ...

Ze hebben al 3 weken niet meer voor luxeproducten kunnen kiezen, want het zijn altijd speciale zaken.
Krijgen ze die andere luxeproducten dan ook zo? Want het lijkt me toch dat ze aan eten niks tekort komen?

Laatst bewerkt:
Julie is vrijgesteld , foute keuze.

Dienen Thomas daar begin ik meer en meer een afkeer van te krijgen, zo'n degoutante persoon en dan altijd met zijn armen ver open en weer knuffel te geven, dzeejes zeg. Die steekt toch ook geen poot uit in dat huis.

Schijnt Zoey terug werd geroepen door BB met derna een smoel tot op de grond, ik kan mis zijn hoor maar zou het niet kunnen dat Zoey de knoop heeft moeten door hakken = Jill of Jerrel?

Julie is vrijgesteld , foute keuze.

Dienen Thomas daar begin ik meer en meer een afkeer van te krijgen, zo'n degoutante persoon en dan altijd met zijn armen ver open en weer knuffel te geven, dzeejes zeg. Die steekt toch ook geen poot uit in dat huis.

Schijnt Zoey terug werd geroepen door BB met derna een smoel tot op de grond, ik kan mis zijn hoor maar zou het niet kunnen dat Zoey de knoop heeft moeten door hakken = Jill of Jerrel?
Foute keuze idd wa Julie betreft, die ging sws wel relatief safe gezeten hebben. Sws dat het dan een van degene is uit het Zoey groepje. Eerlijk gezegd, ik zou er dan nog eerst Jill uit stemmen, kwestie van Thomas volledig te ontregelen en dan zou het relatief van zelf moeten gaan.

Terug
Bovenaan