BeyondGaming-logo is er! Aan de nieuwe stijlen wordt nog hard gewerkt!

Ladies and gentlemen,

We zijn achter de schermen nog steeds heel hard aan het werk in het kader van de opstart van BeyondGaming maar vandaag kunnen we eindelijk een tipje van de sluier oplichten van het enige, echte BeyondGaming-logo!

We zullen elke avond een teaser posten op onze sociale media-accounts tot aan de livestream komend weekend (30 en 31 januari) van onze Community Leader, @Booka Shade, waarbij de volledige reveal uit de doeken wordt gedaan.
Deze livestream staat in het teken van het definitieve afscheid van 9lives. Kom zeker een kijkje nemen op twitch.tv/bookashadebe.

De teasers zijn te vinden op:
 
De tagline ligt op tafel voor jullie, en daar komen heel mooie niet trollerige dingen naar boven! Het logo is door een ontwerper gemaakt en als we dat telkens door de hele groep moesten laten kiezen waren we 5 jaar verder.
Kan ik verstaan, maar bijvoorbeeld enkel de kleuren ofzo? Ik denk nu iedere keer dat het reclame is voor nen gender reveal party ofzo :unsure:
 
Als je het gaat zien in de themes die we aan het uitwerken zijn komt het al veel beter tot zijn recht. Op dit moment staat het in de default theme als een tang op een varken, dat kan ik zelf ook beamen :p

Geef het dus wat tijd om het in zijn context te zien.
 
De tagline ligt op tafel voor jullie, en daar komen heel mooie niet trollerige dingen naar boven! Het logo is door een ontwerper gemaakt en als we dat telkens door de hele groep moesten laten kiezen waren we 5 jaar verder.

Also: des gouts et des couleurs

"niet trollerige dingen" Wou ge iets insinueren ofzo. :unsure:

(implementeer die verdomde emote aub)
 
Voor wat mijn mening waard is: knap logo! Ik kijk uit naar een (bijpassende) huisstijl.

Zou me al te zot lijken om zaken als een logo door crowdfunders te laten beslissen, niet alleen geraak je over zo'n zaken er toch nooit objectief uit, maar ook in elk kandidaat-logo kruipt onvermijdelijk tijd (en dus in zekere zin ook geld of toch een inspanning van iemand die met die tijd geld had kunnen verdienen).
 
Kjell sprak van een app die zou werken om hier rond te browsen. Weet iemand om welke app het gaat?

ik zoek een alternatief voor tapatalk ;/
 
Kan ik verstaan, maar bijvoorbeeld enkel de kleuren ofzo? Ik denk nu iedere keer dat het reclame is voor nen gender reveal party ofzo :unsure:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje hetzelfde gevoel heb.
Voorlopig maak ik geen shortcut, als die hetzelfde kleurtje zou krijgen zou je nog denken dat er 1 of andere gay-dating app op je smartphone staat :unsure:

Nuja, 9L kreeg in’t begin ook kritiek dus we zien wel.
 
Kjell sprak van een app die zou werken om hier rond te browsen. Weet iemand om welke app het gaat?

ik zoek een alternatief voor tapatalk ;/
Neem gerust een kijkje in de FAQ, daar staat het uitgelegd:

Inclusief de uitleg over de PWA (Progressive Web App).
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje hetzelfde gevoel heb.
Voorlopig maak ik geen shortcut, als die hetzelfde kleurtje zou krijgen zou je nog denken dat er 1 of andere gay-dating app op je smartphone staat :unsure:
Van sociaal bekrompen gesproken :unsure:
Ik heb momenteel een tshirt aan met zwart en fel-roze. Oh nee, seffes gaan de mensen denken dat ik gay ben. Gelukkig hoef ik met corona niet buiten te komen.
 
Van sociaal bekrompen gesproken :unsure:
Ik heb momenteel een tshirt aan met zwart en fel-roze. Oh nee, seffes gaan de mensen denken dat ik gay ben. Gelukkig hoef ik met corona niet buiten te komen.
Dat dacht ik dus al langer!!!!

Ben wel benieuwd hoe het forum er binnenkort gaat utizien.

Edit: reactie van @hate4recipe op mijn post: van sociaal bekrompen gesproken!!!
 
Ik vind het zeker oké, het is een beter logo en een betere naam dan 9lives. En alles is kwestie van gewenning. Ben wel fan van die 70/80's stijl.
 
Terug
Bovenaan