BeyondGaming-logo is er! Aan de nieuwe stijlen wordt nog hard gewerkt!

Ladies and gentlemen,

We zijn achter de schermen nog steeds heel hard aan het werk in het kader van de opstart van BeyondGaming maar vandaag kunnen we eindelijk een tipje van de sluier oplichten van het enige, echte BeyondGaming-logo!

We zullen elke avond een teaser posten op onze sociale media-accounts tot aan de livestream komend weekend (30 en 31 januari) van onze Community Leader, @Booka Shade, waarbij de volledige reveal uit de doeken wordt gedaan.
Deze livestream staat in het teken van het definitieve afscheid van 9lives. Kom zeker een kijkje nemen op twitch.tv/bookashadebe.

De teasers zijn te vinden op:
 
Staat mooi op mijn beginscherm te blinken.

C9673-CED-3-BFC-4-D6-C-B2-CD-6-AAFAB5257-F6.jpg
 
De .ico is wel erg messy, moet ik toegeven. Als je daar die playbutton weghaalt, heb je meer ruimte om de letters te vergroten. Dat gaat het voor heel kleine noden toch een stuk beter doen.
 
Hierzo even het logo getest. De uitlijning is toch maar... slordig hoor.
De images zijn hier haarscherp, maar wellicht door de upload naar imgur is er wel wat compressie op gebeurd...


1. De B en G zijn inderdaad uitgelijnd, maar dat blokje aan de B is dat dus niet.

mJJTB0R.png



2. Het woord Gaming is verre van uitgelijnd. Is dit effectief de bedoeling of zou deze text heel wat pixels moeten zakken?

v3r1dJl.png



3. De negative spacing tussen het blokje bij B, de afstand tussen B en G is niet overal gelijk. Dit scheelt maar een pixeltje of 2, maar mij viel het toch op.

Me5UWlf.png



4. En dan de afstand tot aan de playbutton is helemaal niet gelijk met de andere negative space...


tC9Pee4.png



Edit: en als ik er nu zo naar kijk: zou het kunnen dat de dikte van de B niet hetzelfde is als de dikte van de G?
Misschien daarom dat mensen denken dat die kleiner is of aan uitlijning mist.
 
Laatst bewerkt:
Los van enkele tweakjes voor zaken zoals @hate4recipe aankaart vind ik het logo dik in orde. En eigenlijk vind ik het kleurenschema ook wel tof. Het is alleen sterk afhankelijk van op welke achtergrond het komt.

Knap werk!
 
Toen ik de logo reveal op Booka zijn stream zag was ik een pak meer enthousiast dan nu wanneer ik het op het forum zie. Denk dat het logo in de definitieve stijl er beter gaat uitkomen. Ik ben alvast wel fan van een retro flashy logo :p
 
Toen ik de logo reveal op Booka zijn stream zag was ik een pak meer enthousiast dan nu wanneer ik het op het forum zie. Denk dat het logo in de definitieve stijl er beter gaat uitkomen. Ik ben alvast wel fan van een retro flashy logo :p
Ik heb hetzelfde gevoel. Ik zou eerlijk gezegd gewacht hebben met het implementeren van het logo tot de definitieve stijl er is. Nu vloekt het allemaal wat vind ik.
 
Terug
Bovenaan