BeyondGaming-logo is er! Aan de nieuwe stijlen wordt nog hard gewerkt!

Ladies and gentlemen,

We zijn achter de schermen nog steeds heel hard aan het werk in het kader van de opstart van BeyondGaming maar vandaag kunnen we eindelijk een tipje van de sluier oplichten van het enige, echte BeyondGaming-logo!

We zullen elke avond een teaser posten op onze sociale media-accounts tot aan de livestream komend weekend (30 en 31 januari) van onze Community Leader, @Booka Shade, waarbij de volledige reveal uit de doeken wordt gedaan.
Deze livestream staat in het teken van het definitieve afscheid van 9lives. Kom zeker een kijkje nemen op twitch.tv/bookashadebe.

De teasers zijn te vinden op:
 
Het is een vzw, denk dat een jaarlijkse vergadering zelfs verplicht is.

Klopt. Een vzw heeft inderdaad 1x per jaar een algemene vergadering, maar dat verslag moeten ze niet publiek maken. Enkel de bestuurders en aandeelhouders (wat crownfunders niet zijn) moeten dat verslag lezen + ondertekenen.
 
Ik heb de modverkiezingen precies gemist.
Dat niet, maar ge hebt wel de keuze om naar een ander forum te gaan. Ik heb hier gecrowdfund om nog een plaats te hebben voor mijne zever ergens neer te zetten na 9lives. Ik heb niet gecrowdfund om ergens inspraak te krijgen, of zelfs niet om een badge te krijgen. Dat geld heb ik overgemaakt zonder enige verwachting te hebben dat ik er ook maar iets voor terug zou krijgen, zo werkt crowdfunding nu eenmaal.

Gelukkig heb ik er een tof forum voor terug gekregen, wat bovendien nog goed geleid wordt (en niet vanuit een ivoren toren).

Het is een vzw, denk dat een jaarlijkse vergadering zelfs verplicht is.
Voor de leden van de vzw ja, maar dat is een crowdfunder niet.

Al een geluk dat die hier gekozen worden op basis van kwaliteiten
Nog niet veel van gemerkt :unsure: .
 
U vraagt, wij draaien

Untitled-3.jpg
Jamaja.. en u notificaties en profiel?
 
Aan de stijl wordt op dit eigenste moment al hard gewerkt. We staan al een paar stapjes verder dan dat ;) !
Maar er valt ook wel iets te zeggen voor too many chefs spoil the broth. We vragen veel input, en gaan dat in de toekomst nog blijven doen. Onder moderatoren, en onder alle leden. Maar knopen zullen toch doorgehakt moeten worden.

En een jaarlijkse vergadering is inderdaad verplicht, maar gelukkig spreken we onderling véél vaker dan dat!
 
De kleuren schreeuwen wel echt 80's fout Adidas trainingspak. En de afwerking van de letters met die afgesneden G en die maffe E vind ik ook erg fout. Benieuwd naar de finale versie maar als het een bewuste throwback is naar oude internet pagina's is het alvast geslaagd!
 
Ik vind nog altijd dat het logo veel ruimte inpakt :p. Vooral in de hoogte. Dat is een heel subforum weg :p

Tgoh, mensen moeten uw logo natuurlijk ook nog zien als ze op de website terecht komen. En eens je begint te scrollen verdwijnt het logo toch automatisch.

Nu, ik zou wel proberen zo snel mogelijk werk te maken van die nieuwe layout, want nu trekt het eigenlijk op niets. Dan hadden ze beter dat default logo laten staan.
 
cCDacjQ.png


Had een paar minuten vrije tijd dus heb ik eens snel gedesigned wat ik in gedachten heb.
Maar ik heb alle vertrouwen dat het team zelf ook met iets mooi / goed afkomt :D

Vind het logo zelf wel heel cool maar het roze 'blokje' bij de B en het blauwe 'driehoekje' bij de G vind ik niet super goe gelukt (maar snap wel wat ze proberen, is nu ook niet slecht).Ik hoop wel dat ze die 80s vibe wat proberen doortrekken
 
Laatst bewerkt:
Voila, bovenstaande is een perfect voorbeeld van hoe het er moet uitzien. Simpel, en de accentkleuren zijn niet té aanwezig en de ouderen onder ons kunnen in de kleuren een verwijzing naar games.telenet zien!

Mijn grootste angst is dat ze die accentkleuren gaan doortrekken naar tekst of topic/subforum titels.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mosh
Ik vind het ook wel een leuk logo hoor!
Zou mij misschien nog geslaagder lijken om (zoals ik hier al ergens had gelezen) het roze blokje linksboven op te splitsen in 2 blokjes (zodat het meer op een pause-button lijkt)
 
Terug
Bovenaan