BeyondGaming-logo is er! Aan de nieuwe stijlen wordt nog hard gewerkt!

Ladies and gentlemen,

We zijn achter de schermen nog steeds heel hard aan het werk in het kader van de opstart van BeyondGaming maar vandaag kunnen we eindelijk een tipje van de sluier oplichten van het enige, echte BeyondGaming-logo!

We zullen elke avond een teaser posten op onze sociale media-accounts tot aan de livestream komend weekend (30 en 31 januari) van onze Community Leader, @Booka Shade, waarbij de volledige reveal uit de doeken wordt gedaan.
Deze livestream staat in het teken van het definitieve afscheid van 9lives. Kom zeker een kijkje nemen op twitch.tv/bookashadebe.

De teasers zijn te vinden op:
 
Van sociaal bekrompen gesproken :unsure:
Ik heb momenteel een tshirt aan met zwart en fel-roze. Oh nee, seffes gaan de mensen denken dat ik gay ben. Gelukkig hoef ik met corona niet buiten te komen.
Bwa, zo bedoelde ik dat nu ook weer niet, ik heb ook nog roze pulls of hemden gedragen :p

Dat was gewoon het eerste dat in mij opkwam, al went het wel snel.
Nu zie ik er inderdaad al eerder het neon in.

Uiteindelijk zitten we hier voor het volk, welk logo daar staat is van minder belang :)
 
cCDacjQ.png


Had een paar minuten vrije tijd dus heb ik eens snel gedesigned wat ik in gedachten heb.
Maar ik heb alle vertrouwen dat het team zelf ook met iets mooi / goed afkomt :D

Vind het logo zelf wel heel cool maar het roze 'blokje' bij de B en het blauwe 'driehoekje' bij de G vind ik niet super goe gelukt (maar snap wel wat ze proberen, is nu ook niet slecht).Ik hoop wel dat ze die 80s vibe wat proberen doortrekken
Sold!
 
  • Leuk
Waarderingen: Mosh
cCDacjQ.png


Had een paar minuten vrije tijd dus heb ik eens snel gedesigned wat ik in gedachten heb.
Maar ik heb alle vertrouwen dat het team zelf ook met iets mooi / goed afkomt :D

Vind het logo zelf wel heel cool maar het roze 'blokje' bij de B en het blauwe 'driehoekje' bij de G vind ik niet super goe gelukt (maar snap wel wat ze proberen, is nu ook niet slecht).Ik hoop wel dat ze die 80s vibe wat proberen doortrekken
nog ne chippendale langs de kanten en het is compleet.
 
Ik zie dat het icoontje dat in tabbladen enzo komt ook verandert is! I like!
Enkel: dat is nu op een zwarte vierkante achtergrond, is het niet beter daar ook het donkerblauw van de header achter te plaatsen?
 
Ik zie dat het icoontje dat in tabbladen enzo komt ook verandert is! I like!
Enkel: dat is nu op een zwarte vierkante achtergrond, is het niet beter daar ook het donkerblauw van de header achter te plaatsen?
Yes VEEL BETER nu!
Die BG was echt te klein, maar de play-pause button is wel mooi.
 
Ik wil graag nog eens iedereen bedanken voor het enthousiasme rond de layout :) Maar denk erom dat alles op dit moment tijdelijk is. We zijn hard aan het werk aan een nieuwe layout, met verschillende mensen. Maar we lezen hier graag mee en hebben al een paar ideetjes meegepikt!

Pin je echter nog niet vast op bepaalde keuzes hier, want de kans is reëel dat het er net iets anders zal uitzien ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Mosh
De huidige header is niet de definitieve, de donkerblauwe background in de favicon is wat de designer gemaakt had.
Ah ok :) Vond het blauwe sowieso mooier en beter passen dan het zwart, maar dan wacht ik af wat het uiteindelijk resultaat wordt!
De kleine changes zijn vooralsnog altijd ten goede! Keep it up!
 
cCDacjQ.png


Had een paar minuten vrije tijd dus heb ik eens snel gedesigned wat ik in gedachten heb.
Maar ik heb alle vertrouwen dat het team zelf ook met iets mooi / goed afkomt :D

Vind het logo zelf wel heel cool maar het roze 'blokje' bij de B en het blauwe 'driehoekje' bij de G vind ik niet super goe gelukt (maar snap wel wat ze proberen, is nu ook niet slecht).Ik hoop wel dat ze die 80s vibe wat proberen doortrekken
Zo mag het er voor mij wel effectief gaan uitzien!
 
Had een paar minuten vrije tijd dus heb ik eens snel gedesigned wat ik in gedachten heb.
Maar ik heb alle vertrouwen dat het team zelf ook met iets mooi / goed afkomt :D

Vind het logo zelf wel heel cool maar het roze 'blokje' bij de B en het blauwe 'driehoekje' bij de G vind ik niet super goe gelukt (maar snap wel wat ze proberen, is nu ook niet slecht).Ik hoop wel dat ze die 80s vibe wat proberen doortrekken

Geen idee of het de bedoeling was, maar het doet me denken aan het oude blauwe forum. (which is a good thing)
 
Ik hoop dat het niet heel veel anders gaat zijn dan het voorbeeld hierboven (met donkerblauwe achtergrond).
Geeft echt een nostalgisch gevoel om één of andere reden
 
Ik vind het veel mooier zonder de letters BG, zoals het icoontje zoals tussen mijn recente tabbladen staat. Geen idee hoe ik hier een screenshot ervan plaats
Het icoontje vind ik ook echt leuk. Het grotere logo stoort mij niet maar vergeleken met het icoontje snap ik niet waarom het roze stukje scheef moet staan bij het grote logo. Kzou het liever recht zien precies :v
 
Terug
Bovenaan