BeyondGaming-logo is er! Aan de nieuwe stijlen wordt nog hard gewerkt!

Ladies and gentlemen,

We zijn achter de schermen nog steeds heel hard aan het werk in het kader van de opstart van BeyondGaming maar vandaag kunnen we eindelijk een tipje van de sluier oplichten van het enige, echte BeyondGaming-logo!

We zullen elke avond een teaser posten op onze sociale media-accounts tot aan de livestream komend weekend (30 en 31 januari) van onze Community Leader, @Booka Shade, waarbij de volledige reveal uit de doeken wordt gedaan.
Deze livestream staat in het teken van het definitieve afscheid van 9lives. Kom zeker een kijkje nemen op twitch.tv/bookashadebe.

De teasers zijn te vinden op:
 
Vind het wel tof, maar kan het zijn dat de alignment niet 100% klopt? G is precies iets hoger dan de B. En ook het verschil in lettergrootte tussen Beyond and Gaming waardoor die raar tov mekaar staan.

Of ben ik scheel aan het zien? :thinking:
 
wFI6lKV.jpg

Dat gaat hier ooit nog een senioren paradijs worden. 😅
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een heel tof logo. De kleuren zijn fijn en het lettertype (na wennen aan die E) past wel.
Dus al bij al, goed werk!

Maar de afwerking moet er precies nog aan gebeuren. De G in het icoon lijkt hoger dan de B te staan en da geldt ook voor het roze stukje van de B dat losgekapt is. Ook heb ik de indruk dat de spacing tussen de B en G (de negative space) niet overal consequent hetzelfde is. En dat deze met het losse stukje van de B en de play van de G ook niet even groot is?

Los daarvan, ik ben fan!
 
yes, jaren 80 miami vice style, de ideale manier om jongeren te lokken. huba huba.
eerder jaren 70, waar alles me felle kleuren groovy was omdat ze aan de paddo's zaten

had de G nog een tintje rozer geweest, dan deed het mij denken aan een babysite

52065d3ef77a4b3291b6a17a9c4f1f90.ashx


imho ist logo een gamersite onwaardig, tenzij misschien voor hello kitty online
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een heel tof logo. De kleuren zijn fijn en het lettertype (na wennen aan die E) past wel.
Dus al bij al, goed werk!

Maar de afwerking moet er precies nog aan gebeuren. De G in het icoon lijkt hoger dan de B te staan en da geldt ook voor het roze stukje van de B dat losgekapt is. Ook heb ik de indruk dat de spacing tussen de B en G (de negative space) niet overal consequent hetzelfde is. En dat deze met het losse stukje van de B en de play van de G ook niet even groot is?

Los daarvan, ik ben fan!
Er dient idd nog wat finetuning te gebeuren. Zonet ook de logo's op social media gezien, neonkleuren op een witte achtergrond werken niet echt -> misschien voorlopig dezelfde blauwe achtergrond van het forum nemen?
 
Vind het ook nogal home-made. Grootte van de letters is niet gelijk, ene letter staat hoger dan de andere.
Roze stukje is precies ook kleiner dan de dikte van de B.

Had misschien leuker geweest om een logo contest te doen in het art-forum en mensen te laten stemmen ofzo
 
De B en G zijn even hoog, dat is gezichtsbedrog omdat die B boven- en onderaan vrij vlak is terwijl de G rond is en slechts op een klein stukje bovenaan op dezelfde lijn zit. Het blokje links van de B lijkt idd 1-2 px kleiner te zijn. Alle dat is maar eens snel op de gsm gezien.
 
Smaken en kleuren... Een logo dat 90% van de mensen goed vindt is een utopie. Ben er geen zware fan van maar dat logo boeit me nu eens geen ruk, vind het zeker niet slecht. Job well done,
 
Terug
Bovenaan