BeyondGaming is jarig! Hoe heb jij het beleefd?

Logo-BG_Transparant_Birthday-v3.png

Hiep, hiep, hoera! Vandaag zijn we officieel 1 jaar oud. En het leek ons wel plezant om even kort neer te schrijven hoe wij het ontstaan en het stormachtige jaar dat volgde beleefd hebben. Want er is heel veel gebeurd, er zijn heel veel mensen die we moeten bedanken, en er zijn misschien nog wel tipjes van sluiers over de toekomst op te lichten.

En dan lezen we natuurlijk graag van jullie hetzelfde! Hoe kijken jullie terug op het ontstaan, wat zijn je mooiste momenten op BG al en wat zien jullie voor onze toekomst? We zijn benieuwd!
 
Jep, met Geena Lisa, Explo of Explorer ofzoiets. Hun lay out was met dat turqoise en wit. Was maar één kort seizoen. En af en toe kwam daar iets in omtrent de hedendaagse games.
Ah Xplo, maar dat was niet games an sich, meer multi media breed ofzo. Geena Lisa had ook een echt game programma dat al dan niet GamePower was :tongue:.
 
Laatst bewerkt:
Maar Weten jullie vanwaar eigenlijk alles begonnen is?

Eigenlijk heeft Telenet Games of toch dat onderdeel " De Spelletjes Garnaal .be " overgenomen. Dan was de aller eerste Game gerelateerd fora nog voor Telenet destijds op het internet via de inbel verbinding. Wij hadden toen Planet Internet als abo en nadien EUnet ofzoiets en dan Telenet via de Kabel.

Mijn vraag, wie zat er op www.despelletjesgarnaal.be de voorloper van Telenet Games of ook wel bekent als games.telenet.be ... ?

Je geheugen laat je toch wat in de steek 🙂
Ik zat eerst, en lang, op spelletjesgarnaal. Dat heeft nooit banden gehad met games.telenet.be. Spelletjesgarnaal is overgegaan in Arena51. En Garnaal heeft daar wat stoten uitgestoken waardoor de "harde kern" in 2008 verhuisde naar een eigen forum. Arena51 is ondertussen lang dood, dat forum met de harde kern is nog steeds actief.

Arena51 was er ook nog. dat was een site.

Idd, opvolger van Spelletjesgarnaal.
 
Je geheugen laat je toch wat in de steek 🙂
Ik zat eerst, en lang, op spelletjesgarnaal. Dat heeft nooit banden gehad met games.telenet.be. Spelletjesgarnaal is overgegaan in Arena51. En Garnaal heeft daar wat stoten uitgestoken waardoor de "harde kern" in 2008 verhuisde naar een eigen forum. Arena51 is ondertussen lang dood, dat forum met de harde kern is nog steeds actief.
Bedankt voor de rechtzetting maar ik dacht echt dat de spelletjes garnaal naar Telent was gegaan.
Nu ja, bij mijn weten was dit toch het eerste platforms aan games voor België.

Maar je beantwoord iig mijn vraag correct.
 
Je geheugen laat je toch wat in de steek 🙂
Ik zat eerst, en lang, op spelletjesgarnaal. Dat heeft nooit banden gehad met games.telenet.be. Spelletjesgarnaal is overgegaan in Arena51. En Garnaal heeft daar wat stoten uitgestoken waardoor de "harde kern" in 2008 verhuisde naar een eigen forum. Arena51 is ondertussen lang dood, dat forum met de harde kern is nog steeds actief.



Idd, opvolger van Spelletjesgarnaal.
Welke stoten waren dat? En welk nog bestaand forum is dat?
 
Welke stoten waren dat? En welk nog bestaand forum is dat?

Zal het ff in PM aanhalen, om mij geen miserie op de hals te halen en deze thread ook niet teveel te derailen :)


Overigens ook mijn antwoord op topic zelf: toen werd aangekondigd dat 9L zou stoppen, vond ik dat toch vrij klote. Het is nu niet dat mijn leven staat of valt met een forum, maar het is toch een plaats waar ik veel interessante zaken lees en leer, waar je al eens kan lachen, maar waar je heel praktisch ook wel terecht kan met allerhande vragen waar je anders niet goed weer waar ze te stellen.
Dus toen een doorstart werd aangekondigd in de vorm van BG leek het logisch om mee te verhuizen en mee een duit in het zakje te doen. De vibe hier zit goed, de bedrijvigheid idem, en wat mij betreft is het alleen al daarom een zeer geslaagde zet geweest. De frontpage moet ik toegeven dat ik die weinig volg, maar dat deed ik vroeger ook al niet. Voor mij draait het om het forum.

Ik heb er ook van genoten om de KOTK run mee te doen. Ook al had ik daar 1 van m'n weinige slechte dagen, het voelt toch alsof we daar samen iets mooi hebben neergezet als vertegenwoordigers van een community die toch een mooi bedrag voor het goede doel heeft ingezameld.
 
Terug
Bovenaan