Ik denk dat we op dat gebied nog wel wat prijsstijgingen mogen verwachten.Colruytje gedaan. Oranje bakje vol en een bak pintjes bij. Das dan 172 euro euro meneer. Daar had ik me wel ni aan verwacht![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat we op dat gebied nog wel wat prijsstijgingen mogen verwachten.Colruytje gedaan. Oranje bakje vol en een bak pintjes bij. Das dan 172 euro euro meneer. Daar had ik me wel ni aan verwacht![]()
Colruytje gedaan. Oranje bakje vol en een bak pintjes bij. Das dan 172 euro euro meneer. Daar had ik me wel ni aan verwacht![]()
Ik moet volgende week in duitsland zijn. Ga op terug weg int groot gaan boodschappen doen ginder.Ik denk dat we op dat gebied nog wel wat prijsstijgingen mogen verwachten.
Minder oranje bakken en meer gele verbruiken?Er zijn dan nog mensen die beweren dat ze elke maand overhebben van hun maaltijdcheques.
Ik ben alleen en die 160 eur vliegen erdoor. Hoe mensen “over” kunnen hebben is mij echt een raadsel.

Ja koffeepads van Rewe is 11c volgens de siteIk moet volgende week in duitsland zijn. Ga op terug weg int groot gaan boodschappen doen ginder.
De koffiepads alleen al gaan me een fortuin besparen. Huismerk colruyt: bijna 17 cent per padje. Ja kaffee van Rewe, 7 cent.

Ja koffeepads van Rewe is 11c volgens de site
![]()
En blijft dan nog een oneerlijke vergelijking, die van everyday zijn maar 6c ^^
![]()
En die van Graindor (huismerk van Colruyt) tussen de 7c & 14c...
![]()
Geen idee waar die van het huismerk van Rewe zich plaatsen, witte producten of huismerk.
Er zijn dan nog mensen die beweren dat ze elke maand overhebben van hun maaltijdcheques.
Ik ben alleen en die 160 eur vliegen erdoor. Hoe mensen “over” kunnen hebben is mij echt een raadsel.
Ik heb er momenteel en tijdelijk ook wat over:Er zijn dan nog mensen die beweren dat ze elke maand overhebben van hun maaltijdcheques.
Er zijn dan nog mensen die beweren dat ze elke maand overhebben van hun maaltijdcheques.

180€ is wel veel per week. Wij zitten rond de €100 per week met 2 volwassen en 2 kinderen (4 en 6). Ik ga wekelijks naar de Delhaize en maandelijks naar de Colruyt. We besparen niet echt op kwaliteit maar bekijken wel goed de promo's.. Iedere week is er wel een ander soort vlees 1+1 in de Delhaize (gisteren bvb. zalm gegeten die 1+1 was), producten die lang meegaan kopen we alleen 1+1 maar dan in grotere hoeveelheid.Hier had ik vol goesting begin van de maand gezegd dat ik wel eens ging boodschappen doen om wat te optimaliseren. 4x boodschappen later is er dus niet veel optimaliseren aan. Wekelijks tussen de 130 en 180 voor gezin van 4.
Wel geleerd dat naar zowel de Aldi als Colruyt gaan compleet nutteloos is voor de tijd die ik er aan verlies. Boni producten zijn goedkoper of evenduur. (Groeten, sauzen, ..)
180€ is wel veel per week. Wij zitten rond de €100 per week met 2 volwassen en 2 kinderen (4 en 6). Ik ga wekelijks naar de Delhaize en maandelijks naar de Colruyt. We besparen niet echt op kwaliteit maar bekijken wel goed de promo's.. Iedere week is er wel een ander soort vlees 1+1 in de Delhaize (gisteren bvb. zalm gegeten die 1+1 was), producten die lang meegaan kopen we alleen 1+1 maar dan in grotere hoeveelheid.
Ja daarom dat ik ook de leeftijd van mijn kinderen erbij zette. Voorlopig komen we nog juist toe met 3 stukken vlees maar ik vermoed dat dat binnenkort ook naar 4 zal moeten gaan. Onze kinderen eten tijdens de week ook smiddags in de opvang en vanaf volgend jaar op school dus dat zit ook niet in de prijs van de supermarkt.We zitten toch ook aan die 180 euro per week. Met 100 euro komen we niet toe, de oudste van 11 eet gewoon meer als mij.
Heb ook gemerkt dat ik niet meer naar de Aldi hoef te rijden voor de laagste prijs. Colruyt heeft vaak witte producten die enkele centen onder de prijs van Aldi gaan. (goed voor producten waar kwaliteit weinig uit maakt. suiker, melk, tomatensaus,...)Hier had ik vol goesting begin van de maand gezegd dat ik wel eens ging boodschappen doen om wat te optimaliseren. 4x boodschappen later is er dus niet veel optimaliseren aan. Wekelijks tussen de 130 en 180 voor gezin van 4.
Wel geleerd dat naar zowel de Aldi als Colruyt gaan compleet nutteloos is voor de tijd die ik er aan verlies. Boni producten zijn goedkoper of evenduur. (Groeten, sauzen, ..)
Hier is het ook zo. Als er ergens nog marge is om te besparen bij ons is het daar wel.200-300 per week aan eten. Gezin van 4, kinderen 3 en 6 jaar.
Soms is het wat meer.
We kunnen zeker besparen daarin. Vlees komt van de slager, groenten en fruit van een speciaalzaak, enz. Een fruitsalade kost daar al snel 5-6 euro voor een potje. Wij gooien te snel alles in onze kar zonder nadenken. Bijna alles van de premium merken terwijl dat eigenlijk niet hoeft.
Vlees van de supermarkt ben ik minder fan van. Kippenwit van de Carrefour of Aldi heb ik al eens een stukje bot of gewoon iets hards opgemerkt. Bij de slager nog nooit gehad.
Da's hier ons maandbudget200-300 per week aan eten. Gezin van 4, kinderen 3 en 6 jaar.
Soms is het wat meer.
We kunnen zeker besparen daarin. Vlees komt van de slager, groenten en fruit van een speciaalzaak, enz. Een fruitsalade kost daar al snel 5-6 euro voor een potje. Wij gooien te snel alles in onze kar zonder nadenken. Bijna alles van de premium merken terwijl dat eigenlijk niet hoeft.
Vlees van de supermarkt ben ik minder fan van. Kippenwit van de Carrefour of Aldi heb ik al eens een stukje bot of gewoon iets hards opgemerkt. Bij de slager nog nooit gehad.
. (Met de helft van gezinsgrootte natuurlijk)Maar ook daarin kan je zoeken. Het brood van Delhaize vind ik bijvoorbeeld heel lekker, maar bij een Lidl of Colruyt: bah!Hier is het ook zo. Als er ergens nog marge is om te besparen bij ons is het daar wel.
Probleem is wel inboeten op kwaliteit. Dan heb ik het vooral over
bakker/slager/fuit/groenten.
Als je dat bij een goede zaak haalt is dat gewoon enkele levels boven wat je in de supermarkt kan vinden.