Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, komaan... dat zijn dezelfde mensen die de cinema gaan en hun handtas volproppen met eten en drank. Blijf dan gewoon thuis...

Extra bonus: wanneer heel je dorp/gemeente je dan kent als die schooier kan je pas volledig los gaan.Haha, komaan... dat zijn dezelfde mensen die de cinema gaan en hun handtas volproppen met eten en drank. Blijf dan gewoon thuis...
Haha, komaan... dat zijn dezelfde mensen die de cinema gaan en hun handtas volproppen met eten en drank. Blijf dan gewoon thuis...
Als je je eten en drank zelf mag meenemen vs je moet in de zaak blijven zitten --> Dat vind ik wel een verschilDat is exact hetzelfde als naar een café gaan en zelf je drankje bijvullen uit je eigen fles, dat doe je toch gewoon niet.
Volproppen is een groot woord ..Haha, komaan... dat zijn dezelfde mensen die de cinema gaan en hun handtas volproppen met eten en drank. Blijf dan gewoon thuis...
Tuurlijk is dat een verschil, maar hij kiest in dit geval om in de zaak zelf te eten, dan doe je dat gewoon niet.Als je je eten en drank zelf mag meenemen vs je moet in de zaak blijven zitten --> Dat vind ik wel een verschil
Bijvoorbeeld: Als ik naar een drive in ga van de McDonalds en ik parkeer een kilometer verder op dan haal ik de ketchup te voorschijn en doe ik dat op de frietjes. Wat is daar mis mee?
Maar in de zaak zelf? Neen dat doe je niet. Dat vind ik er ook wel een beetje over.
Volproppen is een groot woord ..
Echter je hebt soms ook van die filmmarathons. (8+ uur lang films met kleine pauzes). Dan had ik toch echt wel broodjes bij van thuis.
Maar normaal gezien doe ik dit niet.
Allemaal bijna vervallen ongezonde zooi en ge zit met een minimum bestelbedrag van 20 euro.iemand ervaring met https://www.foodello.be/ ?
Eens een heleboel thee op besteld wat wel goedkoper uit kwam dan gewoon te kopen. Voor de rest is het vooral merkdingen die we toch nooit kopen.iemand ervaring met https://www.foodello.be/ ?
Ik doe wat ik wil naturlijk, en moet daar hier geen uitleg over geven.Tuurlijk is dat een verschil, maar hij kiest in dit geval om in de zaak zelf te eten, dan doe je dat gewoon niet.

Ik doe wat ik wil naturlijk, en moet daar hier geen uitleg over geven.
Maar goed, om nog even te verduidelijken:
in mijn frituur waar ze wél genoeg saus geven, heb ik er geen probleem mee correcte prijs te betalen.
in quick en mcdonalds dan weer, daar krijg je gewoon een miniscuul klein potje, ik heb zeker 4 potjes nodig om al mijn frieten te besprenkelen met ketchup, en dan betaal ik ongeveer 5 euro voor de saus alleen !! dat is duurder dan de frieten zelf.
Nee zo gek ben ik niet.
Dan smokkel ik wel mijn eigen fles mee naar binnen.
En alsof ik veel belang hecht aan "etiquette" in een mcdo of quick tent![]()
Dat doen wij nu wel, 4x cinema is al kostelijk genoeg.Haha, komaan... dat zijn dezelfde mensen die de cinema gaan en hun handtas volproppen met eten en drank. Blijf dan gewoon thuis...

)Cinema doen wij dat voor de drank (dochter lust daar toch niks van drank, drinkt niks bruisend), voor pretpark en dierentuin nemen wij idd ook alles mee, dat maakt het dan nog best goedkoop (zeker gezien we een abo op bellewaerde hebben hier vlakbij).Dat doen wij nu wel, 4x cinema is al kostelijk genoeg.
Heb zelfs een rugzak die quasi alleen daarvoor gebruikt wordt...
Naar cinema/pretpark/dierentuin is standaard drinken mee in die rugzak en vaak ook eten.
(Eastpak-rugzak is via dit forum ooit gekocht voor 10€.![]()
)
Gaan jullie naar de cinema in 1995 misschien?Cinema doen wij dat voor de drank (dochter lust daar toch niks van drank, drinkt niks bruisend)

)Dus als je 300 euro bespaart, betekent dat ongeveer 4 blikjes per dag.Vorig jaar overgeschakeld op cola zero, na een paar weken/maanden aanpassen zijn we die smaak nu gewoon.
Paar weken terug als test River cola zero meegenomen uit Aldi.
Dat smaakte volgens ons een pak beter dan echte cola zero. Vanaf nu kopen we dus die ipv echte.
Omgerekend naar hetzelfde volume kost een blik cola zero 0,51€ met de huidige promotie.
Een blik River cola kost 0,29€.
Ons huishouden zal hiermee op jaarbasis +-300€ besparen.
(En ja, we weten dat we dat teveel drinken)

)@:unsure:
Klopt volledig!
Probleem is dat ik een kieskeurig/ambetant persoon ben...
We drinken gemiddeld een 2tal blikjes thuis, de rest is op het werk.
Tegen dat een 1,5 literfles halfleeg is, zou de bruis er al teveel uit zijn en dan vind ik het niet meer lekker.
Dankzij jouw post wel de prijzen bekeken, een halve literfles bij Aldi kost maar 0,26€ per fles.
Dat gaat op het boodschappenlijstje ipv de 25cl-blikjes van 0,29€!
Merci voor de besparingstip!
(Besparing dan van 40€/maand.)
Veel bruis gaat daar dan wel niet in zitten...En als je nu nog kraantjeswater gaat drinken eventueel met een soort grenadine kan je nog meer besparen!