J JelleCa Well-known member 4 mei 2025 #641 Het niveauverschil in de eerste helft toch een pak kleiner dan ik had verwacht.
Remake Crew Member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #642 JelleCa zei: Het niveauverschil in de eerste helft toch een pak kleiner dan ik had verwacht. Klik om te vergroten... Buiten een paar keer enkele minuten dat Anderlecht adem kreeg, was Club toch serieus veel sterker? Of hoe groot had je het verschil gezien?
JelleCa zei: Het niveauverschil in de eerste helft toch een pak kleiner dan ik had verwacht. Klik om te vergroten... Buiten een paar keer enkele minuten dat Anderlecht adem kreeg, was Club toch serieus veel sterker? Of hoe groot had je het verschil gezien?
J JelleCa Well-known member 4 mei 2025 #643 Remake zei: Buiten een paar keer enkele minuten dat Anderlecht adem kreeg, was Club toch serieus veel sterker? Of hoe groot had je het verschil gezien? Klik om te vergroten... Awel, groter dan dat het nu was hé.
Remake zei: Buiten een paar keer enkele minuten dat Anderlecht adem kreeg, was Club toch serieus veel sterker? Of hoe groot had je het verschil gezien? Klik om te vergroten... Awel, groter dan dat het nu was hé.
Hans Moleman Well-known member 4 mei 2025 #644 Remake zei: . Gaat tot de laatste seconde jagen, in de weg lopen en vervelend doen. Klik om te vergroten... Dat eerste om zich geen probleem. Die andere zaken idd heel storend.
Remake zei: . Gaat tot de laatste seconde jagen, in de weg lopen en vervelend doen. Klik om te vergroten... Dat eerste om zich geen probleem. Die andere zaken idd heel storend.
Hans Moleman Well-known member 4 mei 2025 #647 Remake zei: 5-0 voor Club zeker? Klik om te vergroten... 5-5 dan?
J JelleCa Well-known member 4 mei 2025 #648 Remake zei: 5-0 voor Club zeker? Klik om te vergroten... 5-5 nu!
Remake Crew Member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #650 Hans Moleman zei: 5-5 dan? Klik om te vergroten... JelleCa zei: 5-5 nu! Klik om te vergroten... 5-4, de aanstoker mag toch zwaarder gestraft worden.
Hans Moleman zei: 5-5 dan? Klik om te vergroten... JelleCa zei: 5-5 nu! Klik om te vergroten... 5-4, de aanstoker mag toch zwaarder gestraft worden.
sharpshot Well-known member 4 mei 2025 #651 Remake zei: 5-4, de aanstoker mag toch zwaarder gestraft worden. Klik om te vergroten... En wij hebben al gescoord dus 6-4
Remake zei: 5-4, de aanstoker mag toch zwaarder gestraft worden. Klik om te vergroten... En wij hebben al gescoord dus 6-4
Hans Moleman Well-known member 4 mei 2025 #653 Remake zei: 5-4, de aanstoker mag toch zwaarder gestraft worden. Klik om te vergroten... Deal! Zag ons er toch geen 4 meer scoren. En nog 4 tegen perfect mogelijk.
Remake zei: 5-4, de aanstoker mag toch zwaarder gestraft worden. Klik om te vergroten... Deal! Zag ons er toch geen 4 meer scoren. En nog 4 tegen perfect mogelijk.
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #654 Nimeer doen he jongens Ja meneer Bende zeikers man.
Remake Crew Member Crowdfunder FE 4 mei 2025 #655 Subiet verlengingen en we zijn van 18 tot 24u bezig.
J JelleCa Well-known member 4 mei 2025 #656 Remake zei: Subiet verlengingen en we zijn van 18 tot 24u bezig. Klik om te vergroten... Ik teken voor verlengingen!
Remake zei: Subiet verlengingen en we zijn van 18 tot 24u bezig. Klik om te vergroten... Ik teken voor verlengingen!
F Fons De Whiskyspons Active member 4 mei 2025 #657 Remake zei: Subiet verlengingen en we zijn van 18 tot 24u bezig. Klik om te vergroten... Das pas waar voor u geld
Remake zei: Subiet verlengingen en we zijn van 18 tot 24u bezig. Klik om te vergroten... Das pas waar voor u geld
blub Well-known member 4 mei 2025 #659 Is er nu nergens bewegend beeld van enkel de goal? Moest net de kleinste in bed steken en kan ook nergens terugspoelen via de apps.
Is er nu nergens bewegend beeld van enkel de goal? Moest net de kleinste in bed steken en kan ook nergens terugspoelen via de apps.