Beker van België 2024-2025

Paar keer toch al staan slapen vanachter.

//Siquet kan toch ook lekker krullen.

Iedereen mocht van mij scoren bij Brugge.

Maar toch niet die Vermant. ;) :)

Jutgla toch ook heel matig aan het spelen.

Anderlecht zeker niet zo slecht als verwacht.

Had ie een blauw truitje aan vanavond, stond het wel 1-0 na een minuut hoor.
Oprechte vraag, ik kijk echt niet elke match van rsca maar telkens tegen Club vind ik Dolberg zeer matig (hij heeft wel de stats mee dus vraag me af of het niet enkel tegen kleine ploegen is dat hij veel scoort?)

Wat is er vreselijk aan Vermant? Maakt geen vuile fouten, blijft er voor gaan 90 minuten lang. Heerlijke speler toch gewoon.
Toegegeven, heb hem nog niet veel zien spelen, dus mss klopt mijn perceptie niet. Maar toch al een paar keer opgevallen in het matennaaien toch? Werd er onlangs op X nog voor verheerlijkt door een Brugge supporter. Dus vandaar mss mijn beeld van de jongen.

Oprechte vraag, ik kijk echt niet elke match van rsca maar telkens tegen Club vind ik Dolberg zeer matig (hij heeft wel de stats mee dus vraag me af of het niet enkel tegen kleine ploegen is dat hij veel scoort?)
Wordt vooral niet geholpen door het voetbal van Anderlecht. (Niet per se vandaag) In een dominante ploeg die wil voetballen zou die veel meer tot zijn recht komen. Zowel onder Riemer, Hubert als Hasi stond hij toch vaak heel geïsoleerd. Geen toeval dat hij echt uitblonk in de beginperiode onder Hubert, toen er aanvallender en dominanter werd gespeeld.

Hij scoorde inderdaad recent 4x tegen Gent. :oi22:

Toegegeven, heb hem nog niet veel zien spelen, dus mss klopt mijn perceptie niet. Maar toch al een paar keer opgevallen in het matennaaien toch? Werd er onlangs op X nog voor verheerlijkt door een Brugge supporter. Dus vandaar mss mijn beeld van de jongen.
Niet echt een goeie basis om te haten he

Maar hij zal wel snel als een ettertje bestempeld zijn gewoon ook door zijn hoeveelheid werken

Niet echt een goeie basis om te haten he

Maar hij zal wel snel als een ettertje bestempeld zijn gewoon ook door zijn hoeveelheid werken
Ik erger mij daar dood aan. Ook bij ons trouwens met Leoni en Coosemans bv.

Niet dat werken hè, maar die “truuken van de foor”.

Goh, is totaal geen matennaaier, maar wel een ambetanterik. Gaat tot de laatste seconde jagen, in de weg lopen en vervelend doen.
Hij maakt geen schwalbes of dergelijke onzin, dus matennaaier lijkt me onterecht. Gaat wel van die kleine irritante fouten maken om de aanval af te breken, dus ik kan me wel voorstellen dat je dat als tegenstander een ambetante speler vindt.

Terug
Bovenaan