Beker van België 2024-2025

Aster weet ook nie dat er nog een 4e ref is en de ref het zelf ook ziet
Ik vind beide gele kaarten terecht. Die eerste maakt hij niet bewust de fout maar hij breekt toch een aanval af. Zeker in volle snelheid. Daar trekken ze toch altijd geel voor. Die 2de is oliedom. Leoni gooit een bal maar bijna over de grond en nog een meter van Odoi vandaan. Onbegrijpelijke actie is dat hoe die daar op reageert

Zoals die verdediger die op de arm geraakt wordt en met zijn handen op zijn gezicht blijft kronkelen? Goed wetende dat de scheids met alles dat met het hoofd te maken heeft het spel moet stil leggen?
Vreselijk idd.

Ik kan mij daar echt dood aan ergeren, ook bij eigen spelers. Beetje zoals Mitrovic daar dit weekend doet alsof zijn neus op 8 plaatsen gebroken was na de “kopstoot” van Ndiaye.

Op het WK was het duidelijk, 1 glimp naar de ref als niet-kapitein en het was geel. Heeft niets met aanvoelen te maken maar puur met de duidelijke regels. Dat die weer zo vervaagd zijn ondertussen kan daar eigenlijk niets aan afdoen.

Odoi, lomp rund!
Heb hier op zich wel begrip voor, dat een speler in de emotie van het moment verhaal gaat halen.

Heb veel liever dat ze eens iets doen aan al dat tijdgewin, en die overdreven cinema. Want daar kan men ook nog altijd niet consequent in zijn.

Heb hier op zich wel begrip voor, dat een speler in de emotie van het moment verhaal gaat halen.

Heb veel liever dat ze eens iets doen aan al dat tijdgewin, en die overdreven cinema. Want daar kan men ook nog altijd niet consequent in zijn.
Is nog wel een verschil tussen op uw gemak ff verhaal gaan halen en als een tierende wilde op de ref afstormen - die ging trouwens ook dat geel wel geven voor Sardella zonder gemekker

Dat theater altijd is toch ook om stenen kloten van te krijgen. Het ziet er ook gewoon debiel uit. Nu ook weer, eerst grijpen naar de hals, dan halverwege valt het hem in dat het beter is dat hij in het gezicht geraakt zou zijn en zie je hem zijn hand verplaatsen.
Achterlijk gedoe altijd

Terug
Bovenaan