starspike
Well-known member
Omdat hij gisteren als een beer speelde? Of kijk jij elke wedstrijd van Genk?
Ik ga niet aan vergelijkingen doen omdat ik inderdaad niet elke match zie. Maar Tolu is echt niet normaal geworden...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat hij gisteren als een beer speelde? Of kijk jij elke wedstrijd van Genk?
Niet alles maar de matchen tegen ons was die vrij goed.Omdat hij gisteren als een beer speelde? Of kijk jij elke wedstrijd van Genk?
Die is idd enorm gegroeid de laatste tijd, en indrukwekkend in duels, maar het is de eerste keer dat hij mij opviel gisteren. Dus ik ga er niet meteen de beste spits van de competitie van maken.Ik ga niet aan vergelijkingen doen omdat ik inderdaad niet elke match zie. Maar Tolu is echt niet normaal geworden...
Wij stellen op verplaatsing meestal niets voor dus niet wanhopen!Dolberg haalt niet eens de bank. Daar gaat de laatste percent hoop op de finale
Wij thuis ook nietWij stellen op verplaatsing meestal niets voor dus niet wanhopen!

Waarom geeft die nu direct al die gele kaarten. 2 cv allebei al geel na een paar minuten. Dat is toch niet nodig om direct te geven. Zeker die Braziliaan deed weinig, dan had Kerk er ook eentje moeten hebben
Inderdaad, Adryelson kwam precies enkel tussen omdat Kerk zich ook ging moeien?De 1e echte duw is van Kerk op Coosemans. En die komt weg zonder kaart.
Janssen zen handen zaten ook ergens bij Simic precies.
Die moest erin