Sportinggboy Well-known member Supporter 15 januari 2025 #181 Altijd penalty. Die Saddick had er ook al moeten afliggen
P Pinkman Well-known member 15 januari 2025 #182 Toch gewoon penalty dit. Hoe dom wil je inkomen zeg.
Enj0i^ Active member 15 januari 2025 #185 Blijft geniaal in voetbal hoe iedereen een COMPLEET verschillende mening over dezelfde fase kan hebben 'Altijd penalty' vs 'Nooit penalty' lol
Blijft geniaal in voetbal hoe iedereen een COMPLEET verschillende mening over dezelfde fase kan hebben 'Altijd penalty' vs 'Nooit penalty' lol
Solleke89 Well-known member 15 januari 2025 #186 E-gised zei: Dit brugge geraakt altijd overal maar mee weg, niet te geloven Klik om te vergroten... Dit Brugge is heel de match gewoon beter dan Genk? Genk dat al heel veel fouten heeft gemaakt en met alles wegkomt.
E-gised zei: Dit brugge geraakt altijd overal maar mee weg, niet te geloven Klik om te vergroten... Dit Brugge is heel de match gewoon beter dan Genk? Genk dat al heel veel fouten heeft gemaakt en met alles wegkomt.
P Pinkman Well-known member 15 januari 2025 #187 Klopgeest zei: Bal allang weg, nooit penalty.. Triest Klik om te vergroten... Bal is niet volledig weg, maar dan nog? Dus als Sadick daar met twee voeten vooruit Jutgla de tribunes inkegelt is het geen penalty omdat de bal weg is?
Klopgeest zei: Bal allang weg, nooit penalty.. Triest Klik om te vergroten... Bal is niet volledig weg, maar dan nog? Dus als Sadick daar met twee voeten vooruit Jutgla de tribunes inkegelt is het geen penalty omdat de bal weg is?
Remake Crew Member Crowdfunder FE 15 januari 2025 #188 Klopgeest zei: Bal allang weg, nooit penalty.. Triest Klik om te vergroten... Waarom zou dat eigenlijk uitmaken? De bal is weg, dus je mag een fout maken?
Klopgeest zei: Bal allang weg, nooit penalty.. Triest Klik om te vergroten... Waarom zou dat eigenlijk uitmaken? De bal is weg, dus je mag een fout maken?
Spooky Well-known member 15 januari 2025 #189 Ongeacht wat het nog wordt: zeer goede match van Club, zo zie ik ze echt graag spelen
StevenFM Well-known member 15 januari 2025 #190 Liever bekerfinale tegen Genk dus absoluut geen penalty wat mij betreft.
E E-gised Active member 15 januari 2025 #191 Het constante uitlokken van supporters van andere ploegen en negatief taalgebruik naar scheidsrechters is totaal onnodig. T enige wat genk rest is zien da ge u hier geen derde kakgoal aangenaait krijgt door de brugse spelers int geel
T enige wat genk rest is zien da ge u hier geen derde kakgoal aangenaait krijgt door de brugse spelers int geel
Zero_Fifty Well-known member Crowdfunder FE 15 januari 2025 #192 Club misschien beter in het spel, maar ze doen echt veel te weinig vooraan vandaag. Veel te vask de verkeerde keuze.
Club misschien beter in het spel, maar ze doen echt veel te weinig vooraan vandaag. Veel te vask de verkeerde keuze.
Solleke89 Well-known member 15 januari 2025 #193 Jezus, van onder welke steen komt gij getrolld? Slayer is er niets bij.
Genius Well-known member Crowdfunder FE 15 januari 2025 #194 E-gised zei: T enige wat genk rest is zien da ge u hier geen derde kakgoal aangenaait krijgt door de brugse spelers int geel Klik om te vergroten... Kruipt uw bedje is in, ge valt in herhaling.
E-gised zei: T enige wat genk rest is zien da ge u hier geen derde kakgoal aangenaait krijgt door de brugse spelers int geel Klik om te vergroten... Kruipt uw bedje is in, ge valt in herhaling.
brandon Well-known member 15 januari 2025 #195 Solleke89 zei: Jezus, van onder welke steen komt gij getrolld? Slayer is er niets bij. Klik om te vergroten... Blijkbaar toch al geregistreerd op 21 Jan 2021, maar hij wordt nu ineens wakker
Solleke89 zei: Jezus, van onder welke steen komt gij getrolld? Slayer is er niets bij. Klik om te vergroten... Blijkbaar toch al geregistreerd op 21 Jan 2021, maar hij wordt nu ineens wakker
Spooky Well-known member 15 januari 2025 #196 E-gised zei: T enige wat genk rest is zien da ge u hier geen derde kakgoal aangenaait krijgt door de brugse spelers int geel Klik om te vergroten... Speciaal een account maken om voor deze match wzt comments te komen plaatsen… speciaal
E-gised zei: T enige wat genk rest is zien da ge u hier geen derde kakgoal aangenaait krijgt door de brugse spelers int geel Klik om te vergroten... Speciaal een account maken om voor deze match wzt comments te komen plaatsen… speciaal
kenneke2.0 Banned Platinum Trophy 15 januari 2025 #198 StevenFM zei: Liever bekerfinale tegen Genk dus absoluut geen penalty wat mij betreft. Klik om te vergroten... Politie denkt er ook zo over denk ik.
StevenFM zei: Liever bekerfinale tegen Genk dus absoluut geen penalty wat mij betreft. Klik om te vergroten... Politie denkt er ook zo over denk ik.
sharpshot Well-known member 15 januari 2025 #199 Silence zei: Mekkeren is geel, behalve voor Hans Klik om te vergroten... das al lang geen geel meer
brandon Well-known member 15 januari 2025 #200 StevenFM zei: Liever bekerfinale tegen Genk dus absoluut geen penalty wat mij betreft. Klik om te vergroten... In Genk hebben we het vaak erg moeilijk, dus is zeker nog niet gespeeld bij een 2-1 stand...
StevenFM zei: Liever bekerfinale tegen Genk dus absoluut geen penalty wat mij betreft. Klik om te vergroten... In Genk hebben we het vaak erg moeilijk, dus is zeker nog niet gespeeld bij een 2-1 stand...