Beker van België 2022-2023

Favoriete chips

• Totaal aantal stemmers
    107
Patro en Lommel hadden tot enkele jaren geleden een goede overeenkomst tussen de supporterskernen, dus daar zal het niet aan gelegen hebben.

Nog een weetje; Vanaken heeft nog samen gespeeld met Geroui, Corstjens van de Patro-kern in zijn Lommel tijd.
Zaten die niet pas bij Lommel nadat Vanaken daar al weg was?

Het rauwe moet terug in voetbal dus spreekkoren en spelers uitdagen moet kunnen maar een speler die daar op reageert is not done?
Ja. En daarom mogen fans van mij ook reageren. Dat was naar aanleiding van Lamkel Ze, die deed hetzelfde. Dan moet ge ook niet janken dat fans reageren.

Ja. En daarom mogen fans van mij ook reageren. Dat was naar aanleiding van Lamkel Ze, die deed hetzelfde. Dan moet ge ook niet janken dat fans reageren.
Nu draai het weer maar eens om. Eerst werd Ze uitgescholden voor alles wat lelijk was en dan pas heeft hij gereageerd. Belangrijke nuance

Nog geen grote naam gesneuveld.

Tja, dan weet je aan wie het is vanavond.
Nee nee, wij gaan er vanavond uit tegen Waasland-B. Ploeg in vorm met veel ex-spelers (Mbokani, Coopman, Brondeel, Corryn, L Verstraete, ...) en topper/levenslange held Wim De Decker als T1.
Dan spreken we van crisis en zit er zondag tegen Club maar 1 ding op en dat is full blown beenhouwersmodus spelen 😎

Nu draai het weer maar eens om. Eerst werd Ze uitgescholden voor alles wat lelijk was en dan pas heeft hij gereageerd. Belangrijke nuance
Ik draai niks om. Die Lamkel Ze is met alles begonnen. Wangedrag, waarna Antwerp hem alsnog kansen bleef geven.

Met dat Anderlecht-shirt poseren,...

Dat na al die gedragingen er dan reactie komt van de Antwerp-fans is heel normaal, buiten die racistische opmerking natuurlijk.

Nu goed, we kunnen het beter laten hierover, want dan begint weer een discussie die hier niet thuis hoort.

Nee nee, wij gaan er vanavond uit tegen Waasland-B. Ploeg in vorm met veel ex-spelers (Mbokani, Coopman, Brondeel, Corryn, L Verstraete, ...) en topper/levenslange held Wim De Decker als T1.
Dan spreken we van crisis en zit er zondag tegen Club maar 1 ding op en dat is full blown beenhouwersmodus spelen 😎
Tijd om het geheime wapen terug te brengen: Haroun op Vanaken plakken :biglaugh:

Terug
Bovenaan