Beker van België 2022-2023

Favoriete chips

• Totaal aantal stemmers
    107
Ik wil in mijn bed :sop:

Tegen een 3e? Klasser moeten klagen over de arbitrage tegen. Allè jongens
:sarcastic:
:biglaugh:
Daar mag het toch nooit aan liggen
Ligt het niet aan maar tegen 8 man hadden we wel gewonnen denk ik :unsure:

Als er iemand vandaag het verdiende was hij het wel. Enigste die echt probeerde en heel de match onterecht uitgefloten.
Komt ook door zijn gedrag. Eerste kans en dan zo gaan vieren alsof hij het gemakkelijk heeft. Maar natuurlijk wel bedrijvig vandaag.

Komt ook door zijn gedrag. Eerste kans en dan zo gaan vieren alsof hij het gemakkelijk heeft. Maar natuurlijk wel bedrijvig vandaag.
Zijn gedrag als in elke match zich enorm hard inzetten?
Jullie kijken dus echt nooit een match van Lang precies en baseren jullie enkel op enkele (niet slimme) interviews.
Lang zet zich altijd 100% in tijdens de match, is altijd heel sportief. De bagger die hij door iedereen over zich krijgt is echt 100% onterecht.

Wat een zwakke ploeg was Zulte Waregem, amai. Die gaan we gewoon gezellig verwelkomen in 1B volgend seizoen. Daarnaast natuurlijk pijnlijk dat ze met ocharme 1 kans scoren. Missen we toch de nodige maturiteit. Zeker spijtig om te zien dat die nu gewoon bij Patro spelen allemaal; Gueroui, Valcke, Corstjens, Kis. Allemaal ex-Lommel spelers.

Zijn gedrag als in elke match zich enorm hard inzetten?
Jullie kijken dus echt nooit een match van Lang precies en baseren jullie enkel op enkele (niet slimme) interviews.
Lang zet zich altijd 100% in tijdens de match, is altijd heel sportief. De bagger die hij door iedereen over zich krijgt is echt 100% onterecht.
Komop seg, ik heb hem 1 match live bezig gezien tegen Anderlecht en daar was hij meer bezig met zichzelf en de supporters dan de match. Niemand zegt iets over Lang zijn inzet, wel over zijn typisch Hollands karakter en trekjes.

Komop seg, ik heb hem 1 match live bezig gezien tegen Anderlecht en daar was hij meer bezig met zichzelf en de supporters dan de match. Niemand zegt iets over Lang zijn inzet, wel over zijn typisch Hollands karakter en trekjes.
Die ene match van 1,5 seizoen terug zeker? Je zegt het zelf, je hebt één match gezien van hem. En dan nog eens Lang geleden (hurr durr) waar hij idd niet lekker bezig was.

Die ene match van 1,5 seizoen terug zeker? Je zegt het zelf, je hebt één match gezien van hem. En dan nog eens Lang geleden (hurr durr) waar hij idd niet lekker bezig was.
Aha, dat gebeurde dus enkel in die éne match, die ik toevallig gezien heb. Oké dan.

Wel kudos voor de woordspeling. :oi22:

Terug
Bovenaan